Ontwikkeling


#1

Hoi moeder/vaders…
Even een vraagje… Ik zou graag willen weten of er nog meer kindjes zijn die met 11 maanden eigenlijk alleen maar zitten…en verder niet kruipen tijgeren…lopen enzz… Neer zetten en spelen met zijn speelgoed om hem heen…dat is het enigste…Ben nu bij de fysio geweest, die zegt dat hij wel achter loopt met zijn motoriek…Ik maak me een beetje zorgen??? Iemand tips of ervaringen.
mvg Tanja


#2

De ene is wat eerder dan een ander. Het ene kindje brabbelt veel liever en leert dat dan eerst omdat hij dit domweg leuker vind, een ander wil juist veel liever eerst aan de kruip.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Niks geen zorgen maken hoor. Mijn twee oudste kinderen deden dat ook en die bewegen nu op en top!
De oudste ging op haar kont schuiven (ipv kruipen, tja… genetische aanleg ) met ongeveer 14 maanden pas, en de tweede net voor ze een jaar was. Maar ze liepen beide voor hun 2e verjaardag en ontwikkelen zich verder prima.
Net wat Asje zegt… ieder kind ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. De een praat ook eerder dan de ander.


#4

Mijn zoontje kon met 11 maanden ook alleen maar zitten, hij heeft nooit getijgert en op zn buik liggen vond ie vreselijk… Het is allemaal goed gekomen hoor!
Ieder kindje doet het weer op zijn of haar eigen manier. Lisa is nu bijna 10 maanden en tijgert hier het hele huis door…zij vind zitten maar niks, dat onevenwichtige gewiebel…haha!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

Thanks voor jullie reacties!!! We hadden de box al weggehaald omdat hij er niet meer in wou…Nu toch op advies weer terug gezet…Nu rolt hij zich ook weer om…wel met veel gejammer…We zetten hem nu ook niet meer neer. We leggen hem neer zodat hij zich zelf moet redden en ontwikkelen. Dit gaat met veel gejammer. Dus op dit moment hebben we een jengelige baby…Maar volhouden!!!