Nieuwe maten bibi spenen


#1

Hoi,
Ik heb even een vraagje, ik zag bij de etos dat de nieuwe bibi spenen andere maten hebben en dat deze maar tot 16maanden lopen terwijl de oude spenen tot 32maanden verkrijgbaar waren.
Weet iemand toevallig of de nieuwe 16maanden speen de zelfde maat heeft als de oude 32maanden speen?

Alvast dank!


#2

Lijkt me stug dat er spenen bestonden die tot 32 maanden gingen. Ik weet niet beter of die bibi spelen gingen altijd al tot 12 maanden en niet verder: 1 dag, 6 maanden en 12 maanden. Verder gingen ze niet.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Apr 2014 20:40:21


#3

Hoi Sje,
De oude lijn bibi spenen had er een die liep van 12 tot 36+ maanden, maar in de nieuwe lijn loopt deze maar tot 16+ maanden.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of de nieuwe van 16+ maanden het zelfde formaat speen heeft als de oude van 36+ maanden. Voordat ik een miskoop bega

Groetjes

2 Zoontjes : Joep van 6 jaar en Pieter van 6 maanden


#4

Ik denk dat ze die spenen niet voor niks maar tot 16 maanden laten gaan. Misschien is het wel op advies van logopedisten en tandartsen dat die termijn teruggebracht is naar 16 maanden omdat veel kinderen die te lang met spenen rond blijven lopen klachten kunnen krijgen met praten en/of aan hun gebit.

Groetekes, Sje


#5

Begrijpelijk, maar daarmee weet ik nog niet of het formaat ook aangepast is
Ze hebben namelijk alleen de leeftijd aangepast en niet vermeld of het formaat ook aangepast is.

Groetjes

2 Zoontjes : Joep van 6 jaar en Pieter van 6 maanden


#6

Is het voor je zoontje van 6 jaar?
Dan zou ik nu de kans grijpen om de speen af te leren. “Maat van de spenen veranderd, kan niet meer gebruikt worden door kinderen die ouder zijn dan 1,5 jaar”.

Groetekes, Sje


#7

Hoi Sje,
Dank voor het meedenken.
Ik heb vandaag gewoon het risico genomen en ben er 2 gaan halen (1 van 6 tot 16 maanden en een van 16+ maanden) gelukkig werden ze door bijden geaccepteerd. Ze liggen te slapen als een roos, Weer een probleem de wereld uit Als alles zo snel opgelost zou kunnen worden dan werd het leven een stuk makkelijker

2 Zoontjes : Joep van 6 jaar en Pieter van 6 maanden


#8

Oei, die heb ik nog niet gezien.
Ik zal eens snel een voorraad 36+ van de oude bibi lijn aanleggen, die zijn hier bij t kruidvat nog volop te koop.
Geloof niet dat die van mij andere gaan accepteren, ze zijn nogal gehecht aan dingen die ze gewend zijn.

Groetjes,
Mama Monique (om verwarring te voorkomen )

Joep (8jr) Robin (5jr) Jasper (3jr)


#9

Hoi Mama Monique,
Leuke naam heeft je oudste
Hier is de oude versie nergens meer te verkrijgen vandaar mijn vraag
Groetjes,
Monique Willems

2 Zoontjes : Joep van 6 jaar en Pieter van 6 maanden