Kimmetje vandaag


#1

…jarig is en voortaan bij de club van veertigers hoort!
Kim, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet lekker van de feestelijkheden vandaag! XXX

En verheug je vast op alle leuke nieuwe dingen waar alleen 40-plussers aan deel mogen nemen: lidmaatschap van de plaatselijke vogelruilbeurs, Nordic walking, Hollands volksdansen, bootreisjes op de Rijn en nog veel meer spannends!

Ik zie je bij een van die activiteiten ergens in de komende periode! Gezellig!

Groetekes, Sje


#2

ja dank je wel , ik zal me snel inschrijven !

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#3

Haha Sje, je maakt het nou niet beslist aantrekkelijker!

Van Harte Kim!! Volgens mij zeggen cijfers niks bij jou, jij bent jong van geest!! Fijne dag!

Groetjes Manderijn.


#4

gefeliciteerd met je verjaardag Kim! fijne dag en geniet er van!
Groetejs Nancy


#5

Hihi Sje, je maakt het er wel aantrekkelijk op om 40 te worden

Ik ben te laat met mijn felicitatie, maar op fb wel op tijd Ook hier nog even gefeliciteerd en dat er nog maar heel veel leuke en gezonde jaren bij zullen komen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#6
quote:
Hihi Sje, je maakt het er wel aantrekkelijk op om 40 te worden

Het hoeft niet erg te zijn, ik word dit jaar 45 en ik word nog steeds ergens rond de 35 geschat door anderen. Beter zo dan dat je 35 bent en ze denken dat je 45 bent!

Groetekes, Sje


#7

10 jaar jonger geschat worden is idd wel heel fijn

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

Veeel te laat, maar niet minder gemeend, Alsnog gefeliciteerd!
En heb je je verjaardag extra groots gevierd?
Ben benieuwd of je al met Sje naar de plaatselijke vogelruilbeurs geweest bent…nooit geweten dat dat soort dingen op je pad komen zodra je bij de veertigers hoort, haha!

Groetjes Carolien.


#9

We zijn al bij de vogelruilbeurs geweest, maar Kimmetje is natuurlijk nog niet zo geroutineerd dus die heeft al haar te ruilen vogeltjes per ongeluk laten ontsnappen. Dus ik heb haar uitgebreide instructies gegeven hoe ze dat bij een volgende vogelruilbeurs het beste aan kan pakken (vooraf vogeltjes drogeren door jenever in hun drinkwater te gooien).

Dus bij de eerstvolgende beurs moet het goed gaan. Ze heeft de jenever al in huis gehaald!

Ze is erg hard op zoek naar een Zuid-europees Pechvogeltje. Ze weet niet dat pechvogeltjes helemaal niet echt bestaan, dat dat maar een uitdrukking is, maar ik heb dat niet gezegd omdat ik weet dat het gewoon een erg fanatiek gevoel kan geven als je naar iets speciaals op zoek bent. Dus ik laat het maar even zo en dan vertel ik het later nog wel dat die pechvogeltjes helemaal niet echt bestaan.

Maar…voordat we naar die beurs gaan, gaat ze eerst een workshop volksdansen met me doen. Thema “Bunschoten-Spakenburg” dit keer!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Mar 2013 11:33:35


#10

Haha, klinkt reuze gezellig dat 40 worden!!!
Ik heb nog wel een pechvogeltje voor Kim in de aanbieding,
twee zelfs, een grote en een kleine… allebei mannetjes

Groetjes Carolien.


#11

Oh, tof! Dan wil ze die graag ruilen tegen de 2 struisvogels die zij heeft!

Groetekes, Sje


#12

dat thema staat me wel aan Sje… alleen dan wel de klompendans versie

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#13

Vanzelfsprekend! Haal je klompen maar vast uit het vet!

Groetekes, Sje


#14

Daar komt zeker wel even een leuk filmpje van hier op ikkeben

Ik moet maar geen struisvogels…steken alsmaar hun kop in t zand, daar kan ik slecht tegen!

Groetjes Carolien.


#15

Oh jammer, want Kim had je pechvogeltjes graag overgenomen. Nou, dan toch maar verder zoeken Kim!

Groetekes, Sje


#16

Hoe staat het dan met de luistervinkjes die overal opduiken?! Zijn die ook in te ruilen?

Of van die blindevinken die overal tegenop botsen en weet ik hoeveel blauwe plekken hebben op de knieën en schenen…

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!


#17

Blinde vinken kan ik voor je regelen. Die zijn makkelijk te vangen want die zien je toch niet aankomen. Slavinken zijn er ook zat, want die zijn niet zo geliefd omdat ze nogal agressief kunnen zijn.

Luistervinkjes zijn zeldzaam omdat ze altijd verdekt opgesteld ergens zitten. Zo’n luistervinkje heb ik zelf niet eens. Maar ik hou het voor je in de gaten.

Mocht je ooit telefonisch bij de vogelruilvereniging Roodborstjes bestellen, zorg dan dat ze je goed verstaan hebben anders krijg je rookworstjes geleverd en die zijn weer zo moeilijk te ruilen op de beurs.

Groetekes, Sje


#18

Slavinken sla ik inderdaad af. Die horen hier niet thuis. Blindevinken zijn wat lastig, maar op zich handelbaar.

Luistervinken zou ik je niet aanbevelen, die kunnen ook zo akelig na-apen…

Heb je misschien nog tortelduifjes in de verkoop? Of van die knuffelkontjes? Vooral die zulke heerlijke nestjes kunnen maken!

Houtduiven hoef ik niet, die zijn zo houterig. Een moederkloek heb ik al, daar ben ik al in voorzien. Misschien nog wat kuikentjes?

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!


#19

Ja, kuikentjes zijn nog welkom. Doe mij maar Kuiken Piep dan!

Groetekes, Sje