Huilen voor drinken


#1

Sarah drinkt altijd moeizaam… Maar nu met nieuwe fles avent natural gaat het stuk beterde. Alleen bij fles van 19.00 uur krijst ze vooraf. Bedoel dus als fles klaar is gemaakt en ik ga zitten om hem te geven…

Ze krijst echt 10 min. daarna zonder problemen.drinkt ze fles leeg. Vraag me af wat kan dit zijn? Alles geprobeerd van eerst fles zonder drinken erin dus speen etc etc. zo durf ik ze nooit weg te brengen…??


#2

heel cru gezegd… Ik ken niks anders dan krijsende baby’s als wij gewoon gingen eten… misschien is het dat?
Hier krijste victor zijn longen uit zijn lijf als wij aan tafel gingen… en dat was pas mijn 2de kind… de andere 2 deden er een schepje boven op… dat is precies de tijd die jij aangeeft , wij eten altijd laat

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#3

Nee wij eten eerder en dan zit ze er gezellig bij…

Het is echt haar drinken/flesje… Ook als andere hem geven huilt ze helaas . Maar om 19.00 uur maakt het niet uit wie, ze krijst 10 min dan accepteerd ze het en drinkt fles leeg…

Ze krijgt nexium voor reflux… Dus ook niet het probleem…


#4

Het zou haar manier van huiluurtje kunnen zijn.

@Kim, herkenbaar: hier ook altijd huilen en jengelen zodra ik met het eten begon en/of op het moment dat we aan tafel gingen. Of ze nou zelf net gegeten hadden of niet: altijd huilen als ze eten roken.

Groetekes, Sje


#5

Jasper had wel periodes waarin hij hard begon te krijsen voor de fles aan, hij hapte altijd wel hongerig naar de speen, nam een teug om vervolgens wild krijsend zich weer weg te wurmen van de fles. Ik heb het bij hem nooit echt goed kunnen verklaren… hij had koemelkallergie en verborgen reflux dus het drinken is vaak onrustig verlopen, maar dit had hij idd ook tijdens gebruik van maagzuurremmers dus dan zou je dat ook niet echt meer daar aan kunnen verklaren. Als ik de fles gewoon weg zette, even met hem heen en weer liep om te kalmeren en 10 minuten later weer probeerde dronk hij meestal de fles gewoon leeg. Lisa had het onlangs ook ineens (onee dacht ik…daar gaan we weer!) maar dat bleek met doorkomende tandjes te maken te hebben (dat zou voor Sarah wel erg vroeg zijn… )

Gaat het verder goed met jullie kleine meid?

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Ook koemelk en verborgen reflux… Voor we daar achter waren… Nu zelf met een pnd echt heel pittig…