Eerste echo gehad


#1

hallo allemaal,

we hebben vandaag de eerste echo gehad, en alles zag er goed uit! inclusief kloppend hartje hihi.
maar nu is dus berekend dat ik rond de 7 weken en 4 dagen zou zijn, alleen mijn berekening zegt rond de 9 … nu kan het inderdaad natuurlijk zijn dat ik een latere eisprong heb gehad, en dus inderdaad 7 weken zou zijn. maar het vreemde is, een vriendin van mij is op dit moment ook in verwachting en is rond de 8 weken en 3 dagen gezet. maar daarbij is de echo veel onduidelijker, en kleiner als de mijne. de moeder van mijn beste vriendin heeft vroeger ook als echoscopiste gewerkt, en zij zegt ook dat ik verder zou zijn! ach gelukkig voor ons mogen we over 3 weken weer terug komen voor een echo. en ben heel benieuwd hoe het dan eruit ziet! voor nu zijn we hardstikke blij!! :smiley:

en of ik nou 7/8 of 10 week ben, t hartje klopt en dat is voor nu het belangrijkste hihi


#2

Fijn dat alles goed is.

Fijne zwangerschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Gefeliciteerd! Met 12 weken bepalen ze volgens mij de termijn definitief.

Lfs



#4

Gefeliciteerd!!!
Met 12 weken kunnen ze het nauwkeuriger meten, nu het nog zo klein is maakt een milimeter al een week verschil. Ze hadden mij met 10 weken een weekje ‘terug’ gezet qua meting, maar uiteindelijk bleek het met de 12 weken echo allemaal wel te kloppen. Maar wat je zelf al zegt, het maakt ook niet zoveel uit, je hebt t hartje gezien en misschien al wel gehoord, dat is het belangrijkste!

Voel je je tot dusver een beetje goed?
Hopelijk een fijne zwangerschap!

Groetjes Carolien.


#5

Gefeliciteerd.

Bij mijn eerste echo werd ik ook terug gezet volgens mijn eigen berekening. 2 weken later was ik weer een dag vooruit gegaan en tijdens de normale termijnecho was ik zelfs verder dan mijn berekening. Bij de normale termijnecho bepalen ze de exacte lengte, omdat die het meest betrouwbaar is. Geniet lekker van je goede echo en het kloppend hartje.