Bee my beebie autostoel vastzetten?


#1

Hallo iedereen!

Ik zit met een probleempje; wij hadden nog een wat oudere autostoel staan van mijn stiefzoon, die we nu bij mijn dochtertje voor nood willen gebruiken.
Nou zit ik alleen met het punt dat ik niet weet hoe ik hem moet vastzetten in de auto…
Ik heb met al suf gezocht op internet maar daar ook niks te vinden, ja dat het een makkelijk te bevestigen autostoel is, hoe dan precies staat er niet bij…
Het is een stoeltje van het merk Bee my Beebie, schijnt de HEMA ooit verkocht te hebben.
Iemand die toevallig ook zo’n stoel heeft gehad en weet hoe hij vastgezet moet worden??
Alvast bedankt!


#2

Hallo mamapeet,

Weet je inmiddels al hoe hij bevestigd moet worden?
Ik zit namelijk met het zelfde probleem. Ik heb ook echt geen idee hoe
hij vastgemaakt moet worden.
Hopelijk bent u er al wel uit en kunt u mij helpen.
Alvast bedankt.


#3
quote:
Hallo mamapeet,

Weet je inmiddels al hoe hij bevestigd moet worden?
Ik zit namelijk met het zelfde probleem. Ik heb ook echt geen idee hoe
hij vastgemaakt moet worden.
Hopelijk bent u er al wel uit en kunt u mij helpen.
Alvast bedankt.


Eh, dat was wel een vraag van anderhalf jaar geleden he…

Maar eh, geen handleiding er bij?
Doe anders maar een paar goede foto’s, dan helpen we wel.

M.


#4

Ik had al lang naar de Hema gemaild.

Groetekes, Sje


#5
quote:
Ik had al lang naar de Hema gemaild.

Groetekes, Sje


Zou je voor de gein eens moeten doen, kijken wat voor reactie je krijgt

Maar goed, hoe moeilijk kan het zijn om een autostoeltje vast te maken?

Hm, als je op Google Afbeeldingen zoekt naar Hema Autostoel,
welke is het dan?

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 08 Oct 2012 22:13:37


#6
quote:
quote:
Ik had al lang naar de Hema gemaild.

Groetekes, Sje


Zou je voor de gein eens moeten doen, kijken wat voor reactie je krijgt


Als ik op het hoofdkantoor van zo’n winkelketen zat, zou ik aankaarten om van dat soort produkten een ingescande versie van de gebruiksaanwijzing in een electronisch archief te bewaren. Heel klantvriendelijk als je mensen ermee kunt helpen. Het zou me niks verbazen als de Hema nog serieus zo’n gebruiksaanwijzing kan sturen ook!

Groetekes, Sje


#7

Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.


#8
quote:
Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.



#9
quote:
Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.



#10
quote:
Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.



#11

Hallo allemaal,

Ik ben er nog steeds niet, ik heb de Hema ook al gesproken maar ook die konden mee niet verder helpen. Ik zal morgen is wat foto’s van de stoel plaatsen. Er zit wel
een sticker op waar de buikriem door moet maar ik weet niet waar dan de schuine schouder riem door moet ik heb al vanalles geprobeerd maar dan zit hij niet echt stevig. De andere sticker die er op zit over de bevestiging is helemaal vergaan dus daar kan ik niks uithalen. Als iemand me kan helpen?
Ook zit er aan de stoel een rode klip maar ik weet niet waar ik die aanvast moet maken, iemand een idee?
Alvast bedankt!
Groetjes nientje

quote:
Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.



#12

Hallo allemaal,

Ik ben er nog steeds niet, ik heb de Hema ook al gesproken maar ook die konden mee niet verder helpen. Ik zal morgen is wat foto’s van de stoel plaatsen. Er zit wel
een sticker op waar de buikriem door moet maar ik weet niet waar dan de schuine schouder riem door moet ik heb al vanalles geprobeerd maar dan zit hij niet echt stevig. De andere sticker die er op zit over de bevestiging is helemaal vergaan dus daar kan ik niks uithalen. Als iemand me kan helpen?
Ook zit er aan de stoel een rode klip maar ik weet niet waar ik die aanvast moet maken, iemand een idee?
Alvast bedankt!
Groetjes nientje

quote:
Nientje, is het ondertussen al gelukt?

M.



#13

tja als ie zo oud is, zou ik toch over wegen een 2012 goedgekeurd veiligheidszitje te kopen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#14

Heb inmiddels het zelfde probleem, mijn schoonmoeder heeft dit stoeltje voor in haar auto maar ik kom er niet uit hoe de buikriem moet omdat de sticker er deels af is. Ik ben wel al zover dat de rode clip over de gordel moet daar waar ze samen komen

Kan iemand mij helpen

Bedankt!


#15

Ik kan je niet helpen aan de gouden tip, maar ik heb wel een andere tip voor je: een kindje mag volgens mij alleen maar op de voorstoel vervoerd worden als de achterbank al vol zit met kinderen.

Dus check dat even op de site van veilig verkeer nederland of van de anwb, want als de achterbank leeg is en er zit een kind op de voorstoel (ook al zit het in een goedgekeurd autozitje), dan kun je een boete riskeren als je aangehouden wordt.

Groetekes, Sje


#16

@sje
Staat toch niet bij dat het op de voor stoel is

Liefs Michelle


#17

Ik heb het toevallig een tijdje geleden opgezocht, dus daarom weet ik het. Kinderen mogen zowel voorin als achterin vervoerd worden. Dit maakt voor de veiligheid niet uit. Wel moet je als je kind voorin zit tegen de rijrichting in de airbag uitschakelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#18

Haha Michelle ik had het ook op de manier van Sje gelezen, maar dat hoeft idd helemaal niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#19

jeej naar een hele tijd zoeken ben ik er inmiddels uit het stoeltje blijkt de zelfde bevestiging te hebben als de nania basic heb de handleiding kunnen lezen via de site van babydump. BLIJKT HEEL EENVOUDIG .

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=46211&groep
_id=39&merk=21391

nu kan onze kleine boy eindelijk veilig bij oma in de auto.


#20
quote:
@sje Staat toch niet bij dat het op de voor stoel is

Liefs Michelle


Zo was het wel te interpreteren “mijn schoonmoeder heeft dit stoeltje voor in haar auto”. Het is maar net hoe je die “voor” leest. Dus vandaar voor de zekerheid mijn tip.

Groetekes, Sje