Baby 6 weken kruipt omhoog in bed


#1

mij dochtertje is nu 6 weken oud en elke keer als ik haar in bed leg een half uur er na schuift ze omhoog boven de dekens uit wie heeft tips voor mij om dit te verkomen


#2

Slaapzakje aan.

Voordat iemand met de goedbedoelde tip komt om het kindje vast te leggen: NOOIT DOEN! Ze kan zichzelf zodanig vastdraaien dat het ernstige gevolgen kan hebben. Dus nooit vastleggen, op geen enkele manier, ook niet met banden en andere toestanden die in de handel zijn. Brrrrrrr…

Groetekes, Sje


#3

Sokjes aan doen? Mijn uk doet het ook alleen met blote voeten…
Voetjes/beentjes inbakeren met een hydrofiele doek leukoplastor? (hoef je geen inbakerdoek te kopen om te kijken of het werkt…)


#4
quote:
mij dochtertje is nu 6 weken oud en elke keer als ik haar in bed leg een half uur er na schuift ze omhoog boven de dekens uit wie heeft tips voor mij om dit te verkomen

#5

ze heeft al sokje aan en heb het ook al geprobeerd om in te bakeren de voetjes en beentje en ze doet het nog steeds


#6

Als je haar een slaapzakje aan doet kan ze schuiven wat ze wil,
maar blijft ze wel lekker warm.

Je kunt haar in elk geval meteen al boven in bed leggen.
En niet te warm inpakken he?!

M.


#7

Met die leeftijd sliepen die van ons al zonder deken. Gewoon steeds wat warmer aankleden zo richting de winter. Uiteindelijk hadden ze dan een winterpyama aan met een winterslaapzak. Kunnen ze alle kanten op, zonder koud te worden.

Groetjes Manderijn.