Ons hondje net is omgereden


#1

hoi allemaal
daar straks rond half acht is ons hondje om gereden… hij was over de omheining gesprongen en zo de grote weg opgelopen ,er kwam een auto aan en hup het was raak… het was echt verschrikkelijk ik hoorde hem jonken tot binnen en wist direct dat er iets mis was,ging kijken en de mensen hadden hem al op de wei gelegd,hij bloedde uit zijne bek en zijn pootje stond erg krom en bloedde ook… mijne man was nog niet terug vant werk ,dus daar stond ik… gelukkig kwam mijn broertje met zijn vriendin aan. de politie is er bij gekomen en zij zijn met ons na de dieren arts gereden… hij heeft een kaak fractuur,pootje waarschijnlijk over,een hele grote vlees wonde en vanachter was ook iets mis ma daar kon hij niet direct van zeggen wat eigenlijk… morgenvroeg ging hij direct onder de foto s en dan werd hij geopereerd… igor (zo heet onze hond) is echt heel stefke zijn hondje gelukkig sliep stefke toen het gebeurde maar morgen vroeg zal het watanders zijn… het was echt verschrikkelijk om ons beestje zo te zien,hoop dat het allemaal goed gaat komen met hem!!!

liefs jessica


#2

ohhhhh wat erg!

heel veel sterkte!

Tries


#3

Ow brrrr…je zal het maar horen…en dan zien
Jee, wat erg zeg.
Ik kan me voorstellen dat het voor Stefke morgen best even moeilijk zal zijn.
Ik hoop dat alles gauw goed komt met Igor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.


#4

Jee das echt schrikken hoor, wat ontzettend zielig. Hopelijk kunnen ze hem weer helemaal beter maken. Hoe reageerd Stefke er nu vanochtend op ? Gossie, die chauffeur zal ook wel geschrokken zijn. Hopelijk komt alles goed hoor, ben benieuwd wat de foto`s uitwijzen. Sterkte!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005


#5

stefke loopt al de hele morgen te vragen naar igor, heb gezegd dat hij ziek is en hij in het ziekehhuis ligt… hij lijkt me erg onder de indruk ervan want moest vandaag ff letten op mijn broertje en zusje en het eerste wat hij zei toen ze binnen kwamen was igor ziek igor ziekenhuis… pff echt zielig

liefs jessica,


#6

jee meid dat is erg he .hoe is het nu met de hond .ja kinderen die vragen het dan aan iedereen he .meid wens je heel veel sterkte

groetjes marielle mama van


#7

igor is terug thuis,heb het park van lars wel moeten ombouwen tot een hokje voor hem,hij mag daar niet uit alleen voor behoefte te doen … donderdag moet ik terug,dan wordt beslist of hij geopereerd moet worden aan zijn pootje… zijn kaak is gehecht en de rest moet zo genezen… het is echt zielig om hem zo te zien ook stefke begrijpt er niks van waarom zijne trouwe speelvriend daar zo ligt en niet buiten met hem ravot,en tja probeer dat maar eens uit te leggen aan e dutske van twee he!!

liefs jessica, &


#8

Gelukkig dat Igor weer thuis is. Ik hoop dat ie gauw weer opknapt en niet geopereerd hoeft te worden!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 30 Aug 2005 19:37:39


#9

Pfffff wat zielig zeg
Hoop dat het allemaal goed komt
Sterkte voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word



#10

ja voor stefke heeft het meer gedaan dan ik verwacht had, hij ligt van zeven uur in zijn bedje,had vanmiddag niet geslapen omdat we met waterballonen gespeeld hadden,en dan gaat hij altijd vroeg slapen… maar ondertussen is hij al drei keer huilend wakker geworden en dan wou hij gaan kijken naar igor arm dutske hij begrijpt er niks van… en ook igor is zo zielig hoop dat het vlug achter de rug is

liefs jessica, &


#11

ach zielig allemaal ik hoop dat igor gauw weer opknapt
heel veel sterkte voor jullie allemaal jessica

groetjes marielle mama van
10-10-01


#12

Hoe is het nu met Igor?
Heel veel beterschap in iedergeval.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#13

jeetje dat is schrikken…

hoe gaat het nu met igor en ook met stefke hebben jullie kunnen slapen vanacht


#14

hij heeft vanacht echt veel pijn gehad aan zijn pootje het arm ding had van de dierenarts pijnstillers mee gekregen en zo heb ik hem dan ma eentje gegeven… ik denk ook dar hij denk dat ie gestraft is omdat hij in het park moet,ma hij mag daar gewoon niet uit omdat zijn pootje moet rusten… stefke kan er ma niet aan wennen hij roept zijn ‘ior’ de hele tijd om mee te spelen … pff echt zielig voor alle twee… morgen om half drie moet ik na de dierenarts dan wordt beslist of zijn pootje moet worden geopereerd of gewoon gespalkt… laten we hopen voor dat laatste,want niet dat het daarom gaat ,ma de dierenarts zei als het op zo een operatie uitdraaid kun je je aan een 1000 euro kosten verwachten ,wel met alles van verzorgingsproducten en medicatie erbij ma goed is toch een serieus prijskaartje he,ma ach wat moet dat moet dan maar he…

liefs jessica, &


#15

ach wat zielig ,nou sterkte van middag hoop dat het gespalkt gaat worden
hoe oud is jullie igor eigelijk .hoop dat hij ook nu minder pijn heeft
sterkte en dikke knuffels voor igor .oja en die auto die hem heeft aangereden, is die door gereden. of heeft die nog fatsoen gehad .

groetjes marielle mama van
10-10-01


#16

ooooh Jessica, wat een leuke foto boven je naam zeg!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.


#17

sterkte vanmiddag,hoop ook voor het laatste want dat scheelt natuurlijk wel 1000 euro pffffff


#18

bieb dank je wel!! lekker ding hezegt ieder mama over haar eigen kindjes he
ben vandaag na de dieren arts geweest en maandag wordt zijn pootje gespalkt,waarschijnlijk geen operatie dus!gelukkig!!! ben blij voor ons ma zeker ook voor igor want beestje heeft genoeg mee gemaakt he!!

liefs jessica, &


#19

jee wat moet je er lang op wachten ,ik hoop dat je hondje nou geen pijn heb ,

groetjes marielle mama van
10-10-01


#20

de reden waarom het zo lang duurt is omdat het pootje veel te dik is en als hij het dan gaat spalken,dan gaat het of nog zwellen,ofwel gaat de zwelling ontnemen en valt het spalkje af… had een paar vragen niet gelezen oops! onze igor is net een jaar geworden… de auto die hem heeft omgereden is gestopt en heeft geholpen waar hij kon die jongen was er ook echt heel vanaf… hij kon er ook niks aan doen ,hij had nog proberen uitwijken ma het was te laat… igor zijn pootje ziet er sinds vandaag ook erg mooi uit de wonde is goed toe en hij is een stuk minder gezwollen… alleen het park zitten is hij moe!ma hij mag er niet uit van dierenarts tot de spalk er rond zit… is echt zielig voor hem hoor en ook stefke staat ma aan dat park te draaien… ben blij als het allemaal achter de rug is… ma eigenlijk mogen we nog van geluk spreken he! had veel en veel erger kunnen zijn… moet er niet aan denken, want hier is het zo eerst komen de kindjes en dan de hond,zijn echt gek van ons beestje…

liefs jessica, &