Ons hondje net is omgereden


#21

Ohhh wat een verhaal, wat zielig zeg! Am, beestje, hoe gaat het nu met hem?

Groetjes Nathalie & Co


#22

ja zekker dat je van geluk mag spreken ,jee nog een jaar a zielig hoor
nou ik hoop dat hij maandag gauw heb spalkje krijgt kan hij weer een beetje huppelen succes sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01


#23

Och, arm moppie, dat die spalk er maar zo snel mogelijk om gaat.

Sterkte ermee!

Groetjes Mim


#24

jessica sterkte vandaag met igor .denk met je mee

groetjes marielle mama van
10-10-01


#25

ook van ons sterkte vandaag met igor

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#26

dank jullie wel allemaal! igor zijn pootje is nu gespalkt,ma de dieren arts was er niet echt tevreden over… vorige vrijdag hebben ze er een heel licht verbandje om gedaan eigenlijk meer voor het wondje en toen is zijn pootje enorm gaan zwellen als dit nu met de spalk weer gebeurt moet hij onmiddelijk worden geopereerd… de wonde aan zijn pootje was langs de binnekant ook ontstoken,en dat was ook zeker niet gunstig,dus afwachten en hopen dat het zo goed komt!

liefs jessica, &


#27

jessica hoe gaat het met igor ???was even benieuwd

groetjes marielle mama van
10-10-01


#28

sinds gister is het weer niet zo goed met zijn pootje… het is gespalkt en nu komen zijn teentjes er heel dik en rood onderuit,heb een uurtje geleden gebeld na de dierenarts en moet om vijf uur langs gaan… ik hoop dat het gewoon van het spalkje is ma vrees ervoor omdat ik de indruk heb dat zijn pootje stinkt,dat is of ale kan een teken zijn dat de wonde nog meer aant ontsteken is gegaan waardoor het is gaan etteren (sorry voor de vieze uitleg ma kan het niet anders uitleggen) en dat het dus dat is wat ik ruik!zijn kaak weet ik ook niet goed wat ik ervan moet denken,die is direckt na het ongeval genaaid,en nu hangen er ganse draden uit zijne mond en toen hij gister geeuwde blokkeerde die kaak echt (was akelig!!) dus afwachten weer tot straks… post iets zodra ik meer weet, als het lukt ff duimen dat ons beestje niet het mes onder moet,het is wel “maar” een hond ma voor ons is hij ook echt wel een deelgenootje van het gezin en tuurlijk willen we hem niet zien afzien…

liefs jessica, &


#29

Gossie zeg, ben je al weer terug inmiddels ? Ben erg benieuwd wat de dierenarts zei.


#30

ja eigenlijk ben ik er niet veel wijzer uit geworden,het pootje was onderaan de teentjes inderdaad ontstoken en de spalk moest er onmiddelijk vanaf… verder kon hij echt niks doen omdat het allemaal terug moest gaan ontzwellen,maandag om negen uur moet ik hem terug brengen en dan gaan ze weer nieuwe foto s maken om te kijken hoe het pootje inwendig evolueert… dat zijn kaak was blijven hangen was vrij normaal omdat die nog steeds gekwets is,wel was die kaak enorm goed (vlugger dan hij had gedacht) aant genezen,stond al vrij stabiel en zo,dus das al gunstig nieuws,nu weer afwachten tot maandag als zijn pootje het ook zo goed doet,ik vindt dat het er erg goed uit ziet naar omstandigheden,maar goed wie ben ik dan weer he vanbinnen is het puur gokken dus ma weer hopen…

liefs jessica, &


#31

slecht nieuws dus, morgen vroeg om tien uur moet ik met igor na hasselt na een dieren orthopedist,hij moet onmiddelijk worden geopereerd want was echt niet goed, hou jullie op de hoogte!!

liefs jessica, &


#32

jeetje balen is dit zeg

heel veel sterkte met igor

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#33

sterkte jessica we horen weer van je

groetjes marielle mama van
10-10-01