Hoe kom ik aan een skipak?


#1

Laatst klaagde ik hier over de universele voetenzak, die totaal niet in mijn Chicco paste. Ik heb 'm terug gebracht. Maar Eva heeft nu koude beentjes. Ik zag vandaag bij Prenatal (waar ik zowat WOON) van die pakjes aan één stuk, van fleece. Dus broekje, jasje en mutsje aan één, een soort skipak. Maar die gingen maar tot 68…Ik zoek voor Eva dus ook een pakje dat ik aan kon doen in de Chicco. Ik weet dat sommige mama’s hier een skipakje hebben. Waar koop ik die? En is dat van fleece en van eh…skipakmatriaal? Nylon?? Of waarvan is dat gemaakt?

Groetjes Rainbow, trotse mama


#2

Die skipakjes zijn gewoon van “skipakkenmateriaal” gemaakt (gewoon dat synthetische spul waar ze ook vaak winterjassen van maken) en als het goed is zijn ze bij babyspeciaalzaken te koop.

Ik heb er destijds voor onze oudste een gekocht bij de V&D zelfs.

Groetekes, Sje


#3

Ik heb zoiets volgens mij bij de Hema gezien (skipakken voor kleine kindjes)


#4

Ik zou gewoon op de baby-winterjassen-afdelingen kijken.

Groetekes, Sje


#5

Hmmmm…ik heb mijn oog laten vallen op de Lodger Bunker…Die had een vrouw in de stad ook en die was erg mooi en lekker warm…En erg duur…Heb al op MP gekeken, maar dan scheelt het vaak maar 20,- en voor dat geld heb ik liever een nieuwe…Even in de winkel kijken maar…waarom zijn al die dingen zo duur!!! En anders duik ik morgen even de HEMA en V&D enzo in en koop ik een skipakje!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#6

Ik heb wat gezien bij Hema, bij Scapino en andere jaren ook wel bij de Prénatal. Misschien moet 't nog komen hoor.
Oja, Zeeman had ze ook vorig jaar, dus zal dit jaar ook wel weer (komen).

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker


#7

Ik weet niet of jullie een Hans Textiel hebben, maar die hebben hele leuke :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker


#8

Seth die heeft geen skipak, maar een soort berenpak, ook voor op de fiets, odat hij het niet koud krijgt.
Is bij een babyboetiekje gekocht. En is van het merk kik kid.
Missc hien is zoiets ook wel wat (neem aan dat ze nog meer soorten hebben).
Zal er even een foto bij doen, kan je er een voorstelling van maken.
Liefs, Anne


#9

Hoi Rainbow
Nou wij hebben vorig jaar een skipakje gekocht in een winkel voor wintersportartikelen, maar volgens mij kom je bij prenatal of h&m ofzo ook een eind! Wat ik me kan herinneren hadden ze daar ook grotere maten. Anders is marktplaats ook een goede optie, Daar staat Minkes pakje ook op van vorig jaar ( is om precies te zijn 4 dagen gedragen!) dus vaak zgan daar.
groetjes



#10

ik heb alle skipakjes tot nu toe gekregen haha. verwend nest
ik zou niet weten dus waar je ze kan halen, misschien bij de hema ofzo ook?
en volgens mij maar dat weet ik niet zeker, had rico zn witte skipak gekregen van iemand en volgens mij was die van de V&D.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#11

Ik heb bij de Hans inderdaad hele leuke skipakjes gezien… Alle kleuren, effen. En niet duur! Daarnaast heb ik van die berenpakjes zoals Seth heeft ook bij de Wibra gezien… Ben je voor een tientje klaar


#12

Was net bij Scapino, daar hebben ze ze in roze en grijs mt 68-86 en ze gaan als warme broodjes! Dus daar moet je snel zijn.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker


#13

Morgan der pak komt van de H&M. 30 euro en heel lief met lichtgrijzen en roze ruitjes.

Groetjes,

Michèle


#14

Bij H&M heb ik ze gezien in het boek.

Groetjes Gytha


#15

Ik zou gewoon lekker een Lodger Bunker kopen, wij hebben hem ook en hij blijft heel mooi en je hebt er heel lang wat aan, maar ze kosten idd wat.
We hebben nu alleen de buitenste zak in de wagen en als het straks winter is, dan doe ik het tweede gedeelte erbij in. Heerlijk warm!
Je hebt skipakjes bij de hans textiel en bij de H&M heb ik ze ook gezien.

Succes.


#16

Vanmiddag zijn we op pad gegaan voor een skipak. Ik had eigenlijk meer zoiets in mijn hoofd als het pakje dat Seth aan heeft (heeeeel lief Anne!). Die pakjes hebben ze alleen in de echt kleine maatjes, hoewel ik ze bij C&A zag in 74. De 80 was natuurlijk uitverkocht! Ik zag wel andere pakken, maar die vond ik toch iets té veel ‘ski’. Eva draagt ook vaak jurkjes en rokjes en dan vond ik zo’n skipakje achteraf toch niet praktisch. Dus…het is toch de Lodger Bunker geworden! Hij was bijna 100,- maar de verkoopster had 'm in de Chicco gemonteerd en Eva ging er meteen in liggen van: dat ligt goed mama. We hebben een aqua, die perfect bij de wagen past. Ik ben er nú al blij mee! Ik kan 'm iedereen aanraden!

Dit is 'm:

Groetjes Rainbow, trotse mama


#17

Ah at ziet Eva er lief uit zo. Alleen eh met die prijs ben ik heeeeeel blij met ons skipak voor Morgan

Groetjes,

Michèle


#18

Ja, wij vonden 'm ook duur. Maar ik was al zo lang op zoek en nu heb ik gevonden wat ik zocht. Gelukkig schijnt ze er in te kunnen tot een jaar of 4 en dan mag 'ie - zoals alles bij ons - naar een eventueel broertje of zusje! Want een jongen gaat hier ook gewoon in hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#19

Ben vanmiddag even wezen kijken bij de scapino, maar bij ons hadden ze die skipakjes niet meer… Dan misschien volgende week toch maar even kijken bij de c&a, maar dan moet ik best wel een eindje rijden. Ik wil ook zo’n berenpakje voor Danique… Vind het er zo schattig uit zien! En inderdaad ook wel praktisch op de fiets. Zitten daar ook voetjes aan vast, zo’n pakje?


#20

Als je op marktplaats zoekt naar skipak en de maat die je zoekt,
bijv.: “skipak maat 92” dan vind je er heel veel.
Daar zit vast wat tussen.

Het is dat hier opa en oma aan kwamen met een pak,
anders zouden wij het ook via marktplaats kopen.
Want zoals al eerder gezegd: je gebruikt het maar 1 jaar,
daarna past ie niet meer.

M.