Hoe kom ik aan een skipak?


#21

Dat pakje van Seth heb ik helaas ook in maat 74 en past nu nog net bij Seth.
Er zitten geen voetjes aan, maar ik geef hem altijd schoenen aan, en het is lekker zacht en warm Zeker ook heel handig op de fiets, en zij gebruiken hem nu als hij in zijn pyjama naar opa en oma gaat, anders is het veel te koud buiten.
Liefs, Anne


#22

Ooooow Rainbow! Mag ik even jaloers zijn? wat mooi zeg! Tis dat ik al een voetenzak heb, en geen 100 euro… maar anders! wow!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#23

Gaaf Rainbow!!!
Maar ik ga het niet eens proberen, dat gaat Dylano echt niet pikken Onze woelwater

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#24

Glunder! Ik ben er ook écht blij mee. Ik zat op MP te kijken naar zo’n skipakje en toen zag ik ineens de Lodger Bunker. Ze waren tweedehands al 70,- en dan is het maar afwachten of 'ie zou passen. Ik zei tegen mijn vriend: ‘Ja, die wil ik. Die hebben we écht nodig!’ en hij ging zelfs mee om 'm te kopen. Hij betaalde zonder morren. Ik zag een hertenportemonee liggen, echt voor kinderen, maar die wilde ik er dan ook bij. Vond 'ie óók nog goed! We hebben Eva er meteen in de winkel ingezet en ze probeerde eerst haar handjes eruit te wurmen, maar toen we in de wind en kou door Boxtel liepen, waar we de Bunker kochten, ging ze keurig met haar handjes onder de doek en ze lag echt te chillen! Ik zei ooit al eens dat ik wel zou willen dat ze een fleeceslaapzak (die zij heeft) ook in 1.64 meter zouden hebben en nu zou ik ook best in zo’n Lodger Bunker willen liggen! Koukleum! Die kindjes van ons hebben het maar goed in hun bunkers en skipakjes! Vroeger kreeg ik als baby gewoon een ouwe muts van mijn zus op, dat was het!

En Mama Danique…gauw naar C&A, want daar hingen hele leuke lieve zachte berenpakjes…Ik dacht ook met voetjes. En ik zag ze bij H&M ook. Op hun site!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#25

Had zostraks al gekeken bij h&m op de site, maar op 1 of andere manier krijg ik de online shop er niet voor… Zo meteen toch nog maar eens proberen. Okey, online shop was ervoor maar kan die skipakjes niet vinden… Grmbl. Doe eens linkje plakken voor mij asjeblief…? Heb daar wel de allerschattigste laarsjes gezien… Wit bont, met een rood strikje. LIEF!!


#26

Grrrrrr! Ik kan het pak niet vinden!!! Maar ik weet zeker dat ik het gezien heb, het was een bruin pakje! Of heb ik ze in de winkel gezien? Goh erg, ik kan het me niet eens herinneren! En volgens mij hadden ze ook rose. Maar die site van hun, daar staat niet echt veel op?

Groetjes Rainbow, trotse mama


#27

Die berenpakken van H&M gaan maar tot maatje 62, ik heb hem voor morgan gekocht vorig jaar. Enne die laarsjes die heeft Morgan ook

Groetjes,

Michèle


#28

Ik was vandaag weer in de stad en wilde nog langs H&M voor die ultralieve en ook hippe laarsjes! Vergeten, want ik ben zeiknat geregend en wilde naar huis! Maar ze zijn wel erg leuk, ik wil ze ohhoook!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#29

Ik moet er bij morgan alleen iets op vinden dat ze blijven sluiten want alleen dat klitteband is niet genoeg… Morgen komt mij oh zo handige mamma, maar even overleggen. Dacht zelf aan haakjes…

Groetjes,

Michèle


#30

Maakt ze ze dan open Michele? Of gaat het klittenband vanzelf open door haar beentje? Ik heb ook laarsjes met klittenband en die blijven gelukkig goed zitten. Vervelend als ze los gaan, dan raak je er straks eentje kwijt! Hopelijk heeft je superhandige moeder dé oplossing! Maarre…dan heb ik dat waarschijnlijk ook, mocht ik de laarsjes ook kunnen bemachtigen? Hmmm…ik ben niet handig en mijn moeder ook niet zo…

Groetjes Rainbow, trotse mama


#31

Nou ja Morgan heeft vrij stevige kuiten zoals je hebt kunnen zien dus de sluiten niet goed aan zeg maar. Ik zou ze bij even even passen voor de zekerheid dan.

Groetjes,

Michèle


#32
quote:
... Ik zei ooit al eens dat ik wel zou willen dat ze een fleeceslaapzak (die zij heeft) ook in 1.64 meter zouden hebben en nu zou ik ook best in zo'n Lodger Bunker willen liggen! Koukleum! ...

Groetjes Rainbow, trotse mama


Ik weet zeker dat ik zoiets wel eens ben tegengekomen voor grote mensen.
Kan alleen niet meer herinneren waar of wanneer.

Enne, een fleeceslaapzak bestaat zeker.
Bij de buitensportzaak (Bever, Zwerfkei en dergelijke) kun je die kopen,
als binnenslaapzak voor de koudere seizoenen.

Je kunt m natuurlijk ook zelf maken!
Bij de stoffenwinkel (of markt) verkopen ze de gekste kleuren fleece,
Koop een lap van 2 meter (bij 1,40), vouw m dubbel (lengte 2 meter, breedte 70 cm).
Naai de onder- en zijkant dicht, en een zoompje aan de bovenkant.

M.


#33

@ Rainbow, mijn moeder heeft een drukker aan de bovenkant vastgemaakt, kan ik ook maar zij vind het leuk en dat moet de oplossing voor die laarsjes zijn.

Groetjes,

Michèle


#34

@Marsel: ECHT? Dat is echt iets voor mij! Zalig!

@Michele: ik kan geen knoopjes aannaaien, dus ik moet mijn moeder dan ook maar lief aankijken! Foto van Morgan met de laarsjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#35

Je kan van die drukknoopjes kopen, op de markt wel of wat voor stoffenzaak dan ook… En die sla je er volgens mij gewoon in met een hamer… Ik ben ook niet zo’n held met naald en draad, maar geef mij een hamer en ik red me wel


#36

Ha ha ha jij gaat meteen voor het grove geweld Jolan. Maar eh die drukkers zijn voor zware stoffen en niet voor kleine schattige kinderlaarsjes

Groetjes,

Michèle


#37

Oh… Jammer


#38

Ha ha ha lekker ding

Groetjes,

Michèle


#39

Als ik het voor elkaar krijg om vanmiddag tussen Danique haar slaapjes tijd te creëren, rijdt ik even naar leeuwarden… Daar zit een enorme Hennes en Maurits, een V&D, een C&A… We gaan shoppuh! Hihi, maar ben bang dat we de tijd niet hebben… Maar het streven is goed, toch?

Ik wil die witte laarsjes, ik wil wat majootjes, ik wil eigenlijk wel een andere winterjas voor haar… (Deze heeft alleen knopen en geen rits… Lijkt me zo tochten) Kortom, kopuh kopuh kopuh.


#40

Wij hebben bij de C&A nog een winterjas voor Morgan gekocht. Zo’n wit fluffding zeg maar. Heel leuk en heel warm. Alleen der leren jasje vond ik niet genoeg, kan ik hem ook nooit wassen

Groetjes,

Michèle