Heb jij ook zo’n moeite met uitsmeren ervan Mriek?? Morgan is daarmee net een mimespeler… Oh ja enne sinds vandaag heeft ze ook een zonnebril… Een echte banz. Wel wat duurder, maar ook voor rond de ogen geld een goede bescherming.
Groetjes,
Michèle

Heb jij ook zo’n moeite met uitsmeren ervan Mriek?? Morgan is daarmee net een mimespeler… Oh ja enne sinds vandaag heeft ze ook een zonnebril… Een echte banz. Wel wat duurder, maar ook voor rond de ogen geld een goede bescherming.
Groetjes,
Michèle

als ik het op rico’s wangen wil smeren gaat ie heel wild van links naar rechts bewegen hier is het echt GEEN doen
Ha ha ha Morgan probeert dat ook, maar in hou haar kin vast en dan zit ze wel stil.
Groetjes,
Michèle

wel op het harde gedeelte? las net op de ehbo dat je niet onder de kin in het zachte gedeelte mag vasthouden haha nee zonder gein, ik probeer rico wel vast te houden maar echt die is sterk! net een gorilla
zo slaat ie ook op zn borst hahaha
Ja op het harde gedeelte Inge, anders maakt het geen indruk dan kietelt het alleen maar en dan wordt het een spelletje…
En Morgan is dan meer een gibon, die zegt ook boe boe boe
Groetjes,
Michèle

hahaha wat grappig
rico zegt poeh poeh de hele dag en als ik poohbeer laat zien en zeg: POOHbeeeeer!! lacht ie smakelijk
Morgan zegt meestal boe boe boe als ze heel moe is. Ze huilt dan niet of zo, maar dan ligt ze op de bank als ik haar pyjama aan doe en dan hoor je boe boe boe.
Groetjes,
Michèle

dat is echt lief!
rico doet altijd als er iemand komt die hij niet kent PFFFFFFftttt met heel veel spetter spetter, dan maakt hij zn wangen bol en perst hij die lucht eruit (met inhoud) en dat doet hij echt continu acht elkaar, aandachttrekker
Ha ha ha oh nee als morgan ja aandacht wil dan roept ze je echt ook als je vreemd bent. Dan hoor je huh huh huh en als mensen dan kijken dan gaat ze heel quasi verlegen lachen. Van kijk ik ben schattig. Echt dat wordt wat als ze kan lopen en praten. Ik ging me toen ik 3 was altijd aan iedereen voorstellen…
Groetjes,
Michèle

Meiden ik heb ook altijd goedmerken zone brand creme gehad
beter aparte voor de kids en een andere voor mezlef voor volwassenen
houden jullie wel in de gaten dat zonnebrand die open is maar een jaar goed blijft is mij ooit vertelt door de drogist hier

Ik heb altijd Zwitsal, factor 50, gebruikt sinds Jedidia 2 mnd oud was. We woonden op de Evenaar en de zon stond altijd pal boven ons hoofd, maar ze is nooit verbrand. Zelfs in Guayaquil waar het boven de 40 graden is, veranderde ze niet van kleur. Ik vond het wel duur, maar zeker de moeite waard.
Groetjes, Daniella
Ik zal jullie zeggen ik heb hier niet eens zwitsal kunnen vinden. Want die wilde ik eerst halen. Nu dus etos 50 enne ze heeft al een bruin toetje…
Zelfs mamma heeft al wat kleur. Waar elke week langs de lijn wel niet goed voor is
Groetjes,
Michèle

Nou ik draag zelf geen zonnenbrillen omdat mijn wimpers te lang zijn. En morgna haat zon, Ze draait altijd weg als ie in haar gezicht schijnt en ze gaat huilen. Dus dan zet ik hem op. Enne eigenlijk wel raar, ik bedoel met een parasol verduister je toch ook enigzins???
Groetjes,
Michèle

Ik heb een echte zonaanbidder als hij 's morgens in bed gelegd wordt en de zon schijnt krijg je een big smile maar als het dan zoals vandaag bewolkt is dan is ie niet blij hahahaha.
Groetjes Michelle
Oh dan heeft morgan een goede met CE keurmerk en uv bescherming. Mag ook wel voor die prijs. Ze heeft nu een echt Baby banz en die zijn wat duurder, maar ik bescherm haar ogen liever goed enne ze staan heel stoer vind ik zelf
Groetjes,
Michèle

waar hebben jullie die zonnebrillen gehaald dames?
wil er namelijk ook 1 voor ruben halen…
groetjes!!
karin

ja is denk ik dezelfde Wil enne de mijne komt bij de V&D vandaan. Ik weet niet waar ze ze nog meer verkopen. Misschien even googelen dat er dan meer omhoog komt.
Morgan heeft hem vandaag de hele tweede helft opgehad en ze heeft de alles zitten bekijken terwijl ze meestal wegdraait omdat de zon in haar gezicht schijnt. Nu was ze helemaal in de wolken enne ze kreeg natuurlijk veel aandacht dus ze war echt in haar element.
Groetjes,
Michèle

Daar kun je ze ook online kopen en ook zonnehoedjes en bandana 's enzo leuke site als ik snel gekeken heb. Pfff rare zin hahahaha
Groetjes Michelle
ja precies daar had ik dat ook gezien, niet eens zo duur trouwens, volgens mij 23 euro voor een zonnebril + bandana.
zullen wel goed beschermde zonnebrillen zijn neem ik aan…dus ik vind het echt niet duur