Zonnebrandcreme

Ja juist inderdaad eng dus doe hetzlefde als jij buiten onder de parasol hahahaha. Maar moet donderdag naar dermatoloog dus gelijk ff vragen.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Doe ik

Groetjes Michelle

@Inge, als het maar een goede kinderzonnebrand is, dan maakt het niet uit en dan kun je evt. een goedkopere kiezen als je portemonnee wat minder dik is, maar dat topic van vorig jaar ging over een gewone goedkope volwassenen-zonnebrand voor het kindje en da’s natuurlijk een heel ander verhaal. Vandaar dat we over die persoon heen vielen.

Dus helemaal geen punt dat jij die Disney-zonnebrand gekocht hebt in plaats van een hele dure van Garnier ofzo. Het is een kinderzonnebrand dus het zou goedgekeurd moeten zijn.

Iemand die een kindje insmeert met een of ander goedkoop B-merk omdat dat een hoop geld scheelt, kan zichzelf over een aantal jaren tegenkomen omdat de huid van het kindje niet goed beschermd is geweest en ze de medische molen in kunnen voor een of andere enge aandoening. Dus dan is het verkeerde zuinigheid geweest. Vandaar dat ik schreef, je kunt niet zuinig genoeg op je kind zijn.

En niet-ingesmeerd naar buiten als de zon schijnt is ook niet goed. Zelfs onder een parasol kan UV-straling weerkaatsen naar je kindje toe, dus gewoon altijd insmeren. Bij die factor 50 hoef je ook niet te blijven smeren. 1 factor staat voor een kwartier bescherming, dus factor 10 = 2,5 uur bescherming. Wij smeren onze meiden 's ochtends met factor 50 in en dat is genoeg voor de hele dag.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 04 Apr 2009 10:33:29

Ik heb toevallig afgelopen donderdag zonnebrand voor Tim gekocht. Ik had geen idee welke ik moest nemen. Maar ik zag van Nivea staan en die was speciaal voor baby’s. Dus ja ik dacht dat moet wel goed zijn.

Bij het afrekeken vroeg de vrouw achter de kassa of ze me een advies mocht geven. En dat wilde ik wel, dus toen adviseerde ze me een ander merk. Dit omdat je met heel veel zonnebrandcremes waaronder Niveau heel vaak moet smeren. Wat die baby’s natuurlijk niet leuk vinden en wat ook niet goed voor de huid is. Heb nu ROC Minesol. Is wel 14,95 eur, maar als je een keer smeert is dat voldoende. omdat het een sunblock is wat er dus niet makkelijk afgaat. Het is dan wel wat duurder, maar je hebt er niet veel van nodig.

Groetjes,
Sandra

ROC Minesol.

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Sje;

oooh volwassenen zonnebrand op een baby?? oh ohh… dat is wel HEEL lomp om te doen. dat is hetzelfde als volwassen tandpasta gebruiken op het eerste tandje
neee dat had ik niet gedaan het was van 2 tot 5 jaar haha… maar dat terzijde… ik snap dat iedereen dan over haar heen valt.
maarja alles moet geleerd worden. vragen zijn nooit dom natuurlijk maar een beetje logisch nadenken lijkt me niet zo heel moeilijk…
ik heb voormezelf ooit in een stuntwinkel zonnebrand gekocht voor 1 euro 25
werkte voor geen meter maar ik kijk wel uit om dat op het tere huidje te sprayen van rico…germm
op de achterkant van de disney zonnebrand staat elk half uur smeren bij baby’s,
dus ik doe dat maar
just in case
ik smeer me zelf ook elk uur in zoiezo want bij mij is dat spul altijd zo snel uitgewerkt en ik verbrand zoiezo erg snel…aangezien we wel hetzelfde huidtype hebben…rico en ik kwa gevoeligheid dan, neem ik dus maar het zekere voor het onzekere en smeer ik elke half uur royaal zn wangetjes in. verder heeft hij kleertjes aan dus hoef nie van boven tot onderen te smeren
trouwens zn neus en voorhoofd en handjes smeer ik ook in

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090402/NWxp.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/IkcKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Apr 2009 12:51:15

Hier eigen merk van ETOS, factor 50. Kinderzonnebrand is dat. Als het over eczeem gaat, kan je niet voorzichtig genoeg zijn. Slim om eerst even advies te vragen aan de dermatoloog voordat je eraan begint.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heb jij ook zo’n moeite met uitsmeren ervan Mriek?? Morgan is daarmee net een mimespeler… Oh ja enne sinds vandaag heeft ze ook een zonnebril… Een echte banz. Wel wat duurder, maar ook voor rond de ogen geld een goede bescherming.

Groetjes,

Michèle

als ik het op rico’s wangen wil smeren gaat ie heel wild van links naar rechts bewegen hier is het echt GEEN doen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha Morgan probeert dat ook, maar in hou haar kin vast en dan zit ze wel stil.

Groetjes,

Michèle

wel op het harde gedeelte? las net op de ehbo dat je niet onder de kin in het zachte gedeelte mag vasthouden haha nee zonder gein, ik probeer rico wel vast te houden maar echt die is sterk! net een gorilla zo slaat ie ook op zn borst hahaha

Ja op het harde gedeelte Inge, anders maakt het geen indruk dan kietelt het alleen maar en dan wordt het een spelletje…

En Morgan is dan meer een gibon, die zegt ook boe boe boe

Groetjes,

Michèle

hahaha wat grappig
rico zegt poeh poeh de hele dag en als ik poohbeer laat zien en zeg: POOHbeeeeer!! lacht ie smakelijk

Morgan zegt meestal boe boe boe als ze heel moe is. Ze huilt dan niet of zo, maar dan ligt ze op de bank als ik haar pyjama aan doe en dan hoor je boe boe boe.

Groetjes,

Michèle

dat is echt lief!
rico doet altijd als er iemand komt die hij niet kent PFFFFFFftttt met heel veel spetter spetter, dan maakt hij zn wangen bol en perst hij die lucht eruit (met inhoud) en dat doet hij echt continu acht elkaar, aandachttrekker

Ha ha ha oh nee als morgan ja aandacht wil dan roept ze je echt ook als je vreemd bent. Dan hoor je huh huh huh en als mensen dan kijken dan gaat ze heel quasi verlegen lachen. Van kijk ik ben schattig. Echt dat wordt wat als ze kan lopen en praten. Ik ging me toen ik 3 was altijd aan iedereen voorstellen…

Groetjes,

Michèle

Meiden ik heb ook altijd goedmerken zone brand creme gehad

beter aparte voor de kids en een andere voor mezlef voor volwassenen

houden jullie wel in de gaten dat zonnebrand die open is maar een jaar goed blijft is mij ooit vertelt door de drogist hier

Ik heb altijd Zwitsal, factor 50, gebruikt sinds Jedidia 2 mnd oud was. We woonden op de Evenaar en de zon stond altijd pal boven ons hoofd, maar ze is nooit verbrand. Zelfs in Guayaquil waar het boven de 40 graden is, veranderde ze niet van kleur. Ik vond het wel duur, maar zeker de moeite waard.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Ik zal jullie zeggen ik heb hier niet eens zwitsal kunnen vinden. Want die wilde ik eerst halen. Nu dus etos 50 enne ze heeft al een bruin toetje…

Zelfs mamma heeft al wat kleur. Waar elke week langs de lijn wel niet goed voor is

Groetjes,

Michèle

Nou ik draag zelf geen zonnenbrillen omdat mijn wimpers te lang zijn. En morgna haat zon, Ze draait altijd weg als ie in haar gezicht schijnt en ze gaat huilen. Dus dan zet ik hem op. Enne eigenlijk wel raar, ik bedoel met een parasol verduister je toch ook enigzins???

Groetjes,

Michèle

Ik heb een echte zonaanbidder als hij 's morgens in bed gelegd wordt en de zon schijnt krijg je een big smile maar als het dan zoals vandaag bewolkt is dan is ie niet blij hahahaha.

Groetjes Michelle