Wie is de volgende meldplichtige?

OMG hoe krijg je het voor elkaar Sje, haha. Wat een leuke en speciale info ! Ik ben zeeeer benieuwd, maar zou heel goed kunnen. Dat zou apart zijn hè? Ben jij zelf ook een zondagskind (net als ik)? Dat zou 't toeval helemaal compleet maken :-P.

xx

Lilypie Third Birthday tickers

Jeu ik sta al in de lijst dank je, Sje. Haha mamavanRico is een apart geval met een mega lange zwangerschap hihihi, humor

Jullie trouwens ook nog van harte proficiat, MamaJ, mama van Jasper en Domino!!
Sorry, beetje laat, maar 'k was druk met, tja you know

quote:
Ben jij zelf ook een zondagskind (net als ik)? Dat zou 't toeval helemaal compleet maken :-P.

Nee, ik ben op vrijdag geboren, maar ik ben wel precies op de uitgerekende datum geboren. Jij ook?

Nog een mooi toeval trouwens wat mijn andere dochtertje betreft: ik ben op de uitgerekende datum geboren om 10.30 uur en mijn oudste dochtertje is op de uitgerekende datum geboren om 10.38 uur. Hoe heeft ze het uitgekiend?! Ze is duidelijk dochter van een secretaresse: handig met strakke planning!

Groetekes, Sje

ik mag er ook bij

mijn datum word 31 december 2012

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Ja, je staat in de lijst!

Groetekes, Sje

Hahaha Sje, wat leuk!!

Shirley, nogmaals proficiat!

Wat leuk toch weer allemaal die zwangere Ikkebenners! Ik krijg er toch altijd weer een speciaal gevoel bij, zo van: ik heb er twee en dat blijft zo… Als ik dan weer lees dat anderen wél zwanger zijn, is dat toch erg leuk! Maar ja, het blijft bij ons wel bij twee… Misschien weer in een volgend leven?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

In een volgend leven ben ik ook weer van de partij!
In dit leven geniet ik van de zijlijn mee met mn zwangere vriendinne, zus en met jullie!

Lfs

hahaha Rainbow en Liske.

trouwens, Sje om nog even op jou vraag terug te komen: ik ben niet op de uitgerekende datum geboren, maar daardoor dus wel een zondagskind en Joaquin is bij lange na niet op de uitgerekende datum geboren maar een week later

Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 22 May 2012 15:49:14

Oehhhh vandaag 37 weken!
Mn grote bink was er al om deze tijd… ook 3 weken te vroeg, dus ik wacht in spanning af! Ik verwacht maar niet teveel al maakt het het wel erg spannend!

Pff nog steeds niks, valt tegen!

Er is een apart meldplichttopic voor je aangemaakt in forum Wist Je Dat…

Groetekes, Sje

quote:
Pff nog steeds niks, valt tegen!

Inderdaad, naar Wist je Dat?

Bijna goed

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oh dat bedoelde jij… ik ga gelijk kijken!

Zo sta je ineens boven aan de lijst… das even apart om je te realiseren!

Groetjes Carolien.

pregnancy calendar

Ja, het komt nu echt dichterbij he?! Leuk hoor!

Groetekes, Sje

Ja dat komt het zeker, als het nu netjes blijft zitten dan nog zo’n 8 weekjes. Als het net zo lang duurt als Jaspers zwangerschap, dan nog een week…
ik weet het, moet daar niet aan denken, maar gebeurd toch, volgende week is een beetje een mijlpaal aangezien ze hebben gezegt dat het deze keer nog eerder zou kunnen komen, dus alles wat er langer blijft zitten is meegenomen!
Wie weet lees je in m’n week 42 nog wel klagen over hoe zat ik het ben… haha!

Groetjes Carolien.

pregnancy calendar

Oh ik dacht al: nu al een meldtopic voor MamavanJasper? Dat is snel. Maar je moet dus eigenlijk nog 8 weekjes? Spannend! Ik hoop dat het kindje wel langer blijft zitten dan volgende week, maar 42 weken hoeft nou ook weer niet!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Nee nog geen meldplicht hoor, het was meer het besef dat er op de lijst niemand meer voor mij aan zit. Maar idd nog zo’n 8 weken te gaan, waarvan nog 4 werken… vind het echt snel gaan!

Groetjes Carolien.

pregnancy calendar

MamaJ al bevallen?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”