Wie is de volgende meldplichtige?

Hallo lieve mensen,

hoewel ik nog lang niet “aan de beurt was” ben ik op 20 april 2011, 8 weken te vroeg, bevallen van een dochter Lize. Ze woog 2105 gram bij haar geboorte. Gelukkig gaat het goed met haar, maar ze ligt natuurlijk nog wel een aantal weken in de couveuse. Zij heeft het gelukkig wel wat langer in de buik volgehouden dan haar broer, want die was met 29 weken al nieuwsgierig.

Met moeders gaat het ook redelijk goed. Ik heb wel veel bloed verloren bij de bevalling (2 liter), maar de bevalling ging wel supersnel (net als bij onze zoon).

Dan zijn jullie weer even op de hoogte

Groetjes,
Petra

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Sorry Sje, mijn datum is weer aangepast
10 november.
De volgende echo is pas eind juni, je weet maar nooit welke datum ik dan krijg P)

Groetjes Corina

Nou heb ik in elk geval tot eind juni even rust met die datum van jou!
Ik heb hem aangepast!

Groetekes, Sje

Dat word dan weer een lekker spannend meldplichttopic

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja, je staat in de lijst.

Groetekes, Sje

Ah, ik maak even een eigen meldplichttopic voor je aan onder forum Zwanger.

Groetekes, Sje

Lencios kan er weer af En Heino en Jeanet horen we helemaal niks van, dus die ook denk ik?
Dan de volgende duurt nog even en daarna is het een hele poos rustig, we slaan de maand Juli over

Gewijzigd door - goudvisje20 op 31 May 2011 10:37:08

Lencios heb ik eraf gehaald. Heino was pas gisteren uitgerekend dus dat kan nog makkelijk 2 weken duren voordat die kleine mop er is. Ook al horen we al een tijdje niks van Heino, laat ik die lekker nog even staan.

Groetekes, Sje

Op 6 juni 2011 is om 01.16uur Ilja Mees geboren!!

Zoon van Heino en Jeanet en broertje van Jarno.

Moeder en zon maken het goed; Jarno is supertrots en papa is hartstikke moe…

Van harte gefeliciteerd Heino, ik heb een topic voor je geopend in het “wist je dat” gedeelte van dit forum!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Het is nog ver weg spijtig genoeg, maar mijn uitgerekende datum is 10 januari 2012.

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, je staat in de lijst.

Groetekes, Sje

Joepie ik ben de eerstvolgende volgens de lijst, ik hoop het ook ECHT!!! Ik klaag niet hoor hahahahah!

Ja er komt een hele rustige tijd aan qua bevallingen En na September komen ze weer allemaal achter elkaar
Het zal er om spannen of jij de volgende bent mama van Jack, jij en Sabje zijn 1 dag na elkaar uitgerekend

Hoi Sje,

De datum is aangepast, wel een hele dag eerder!!! Elke dag eerder telt
Dus 28 maart…

Groetjes mama Jade

Ja, is aangepast in de lijst!

Groetekes, Sje

Er kunnen weer 2 af

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

3 zelfs! ik heb Sabje ook maar uit de lijst gehaald. Die moet al lang bevallen zijn met een uitgerekende datum van 29 augustus.

Groetekes, Sje

Ja zeker weten! Jammer dat we niks meer van haar horen…
Wel een hele kort lijst blijft er nu over zeg!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

ja, saai zo’n korte lijst!..
tijd voor wat zwangerschappen wie biedt zich aan?!?!? (ik sla deze ronde even over!!)

ik las bij zwanger wel iemand die net zwanger is kan alleen even niet op de naam komen… ga zo ff kijken… (zwangercshapsdementie, om in het topic te blijven)
ik heb gekeken, Moeder van 1 is zwanger, misschien even vragen wat haar “datum” is dan kan ze erbij!

groetjes!

Gewijzigd door - gidget op 04 Dec 2011 13:40:31