Is het deze? De bovenste?
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d240_nuby_drinkbekers_flip_it.html
Groetjes,
M
Is het deze? De bovenste?
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d240_nuby_drinkbekers_flip_it.html
Groetjes,
M
Ja, mini-boy ik heb ze idd ook gezien zonder handvatten. Die was iets anders, maar vind juist de handvatten zo handig.
Ja, Mriek dit is hem idd.
Groetjes,
Sandra
@Mriek laat je even weten als het werkt? want ik blijf bekers kopen maar als het bij 3 kindjes dan al lukt lukt het bij dylano misschien ook wle want tuitbeker wil nog niet en ik wil van de fles af want hij blijft er mee in ijn mond zitten als hij de kans krijgt en dat wil ik niet
slecht voor de tandjes (wat een dwarskop is het toch)
Liefs Michelle
Bij deze Michelle (en de rest):
Vanmiddag die beker gekocht en na één keer voordoen dronk Erik er meteen uit. In het begin deed hij z’n hoofdje nog naar achteren, net als met de tuitbeker, maar hij had al snel door dat er dan geen drinken door het rietje kwam en sindsdien drinkt hij het gewoon met z’n hoofdje recht. Hij kan in de magnetron en vaatwasser, dus da’s helemaal makkelijk. Vanaf morgen ook meteen de melk erin bij de boterham en dan zijn we hopelijk van de speenfles af.
Sandra, onwijs bedankt voor de tip!
Groetjes,
M
Zuigt hij dus ook echt Mriek?
Had nog gewone rietjes dus dacht vanmiddag ff proberen maar hij doet alleen bellen blazen hahahaha dat is dus niet de bedoeling pffffffffff hoe kom ik van die speenfles af zat al te denken aan een gewone ouderwetse tuimelbeker hoeft hij niet aa nte zuigen en als hij hem dan op de grond kletterd (wat hij met alles doet) dan gaat hij in ieder geval rechtop staan (de beker he) zonder dat hij helemaal leegloopt op de vloer
Liefs Michelle
even over de opmerkingen van niet meer in de wipper vanwege voorover hangen.
rico deed dat ook en was er echt bijna uitgevallen, papa was net op tijd.
maar hij heeft toen de veiligheids bandjes wat aangetrokken (nog net niet te strak zeg maar) en sinds dien gaat het wel goed.
tot eergisteren sinds dien klimt hij zelf uit de wipper het is dat ik m al uit zn gordeltjes zag maar anders was het boem geweest. hij mag dus alleen nog maar in de wipper onder toezicht

Ja Michelle, hij zuigt echt. Ik was ook echt verbaasd dat het in één keer goed ging, want een tijdje geleden had ik Erik geprobeerd te laten drinken uit een pakje sap (met rietje dus) en dat ging voor geen meter. Dus misschien dat die bekers toch anders zijn dan gewone rietjes ofzo.
Groetjes,
M
Nu maak je me weer aan het twijfelen om te kiezen tussen een tuimel of rietjes beker
waarom zijn die krengen allemaal zo duur??? de tuimel 11.95 de rietjes 10.95 pf wordt je lekker vrolijk van
Liefs Michelle
Nu kan broertje Jurian niet achter blijven… ga morgen kijken of ze hem hier ook hebben. Leuke stoere kleur … en duimen dat meneer het ook gelijk onder de duim heeft!!
ik heb er 1 met poohbeer erop maar rico die gaat aan dat rietje zitten trekken dus het werkt voor geen meter hier. dit doet hij overigens ook bij zijn fles sinds kort, gaat hij aan dat ding zitten knijpen alsof het een uier is. en er komt nog melk uit ook haha nee zo ziet het er dus echt uit alsof ie dat ding aan het melken is

http://www.pixmania.nl/nl/nl/561047/art/tigex/tuimelbeker-groen.html
3 euro voor een tuimelbeker haha

@inge oke hij is er goedkoper
@Mriek moet zeggen dat ik alleen nog op internet had gekeken en daar zij nze wel zo duur hahahha
Liefs Michelle
Klopt Michelle, ik had ook eerst gegoogled en toen zag ik ze ook voor die prijs. In de winkel viel het dus mee.
Groetjes,
M
Ben bij de drogist geweest… daar hebben ze hem zonder handvat… denk dat ik die doe… nog niet besloten want ze moeten de beker ook met handen vast houden … en dus niet met handvaatjes… of interpreteer ik dat verkeerd?! …
Help wie beslist er met mij mee?
Tja, ik heb daar niet zo bewust over nagedacht. Er zijn toch ook genoeg ‘normale’ drinkbekers met handvaten? Wij drinken onze melk ook uit bekers met een handvat, dus ik zie het verschil niet zo.
Groetjes,
M
Ik heb er niet zo over nagedacht mini-boy. Maar ik heb zoiets van dat gaat straks wel komen. Ze zijn net 1 jaar, hij hoeft niet meteen alles te kunnen. Handvatten om vast te houden is prima. Heel veel kinderbekers die ik zie hebben handvatten. En idd hebben wij ook handvatten op bekers zitten En die zonder handvatten zijn volgens mij ook niet anti lek en deze wel.
Groetjes,
Sandra
en nu dagen/weken later … heeft deze muts de beker nog niet gekocht. Maarre ga vanmiddag nog een keer kijken wat er is hier een race op die bekers denk … Eerst lagen ze in het schap dus ik twijfelde nog tussen wel / geen handvaten en … nu ligt er al paar keer helemaal niks … !! Dus vanmiddag nog poging wagen…
Jurian heeft altijd vanaf begin handvaten geweigerd dus denk dat voor hem beter is om zonder te kopen… maar ligt eraan wel er eerder zijn