Waar zit jullie kindje tijdens drinken?

Wij hebben trouwens gisteren een andere fles voor Tim gekocht. Het is er eentje van nuby met gewoon handvatten, maar dan geen tuit maar een rietje. Ik dacht het zal nog wel even duren voordat hij doorheeft hoe hij eruit moet drinken. Maar we hebben hem vanmiddag voor het eerst gebruikt met zijn melk. Eerst zat hij even raar te kijken, maar daarna ging hij er gewoon uit drinken. Rietjes zijn volgens mij weer beter dan tuitbekers, dus ben blij dat dit goed gaat. Deze bekers zijn vanaf 12 maanden, dus dacht misschien een idee voor jullie. Wij waren in juni op vakantie en kwamen toen mensen tegen die deze beker hadden voor hun zoontje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Goed idee Sandra, als we hem daarmee van de speenfles af kunnen krijgen zou dat heel mooi zijn. Laatst trouwens geprobeerd om Erik uit een rietje te laten drinken, maar dat ging nog niet heel goed. Knap dat Tim het wel kan. Waar heb je die beker gekocht? Zal anders morgen ook eens kijken, moet toch even de stad in.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb de beker gewoon bij de drogist gehaald. Maar ik denk dat Prenetal ze ook wel zal hebben. Ik vind hem ideaal en hij is ook nog anti lek. Er komt alleen drinken uit als je aan het rietje zuigt en niet als je hem op zijn kop houd. Tim moet alleen nog even leren dat hij niet zijn hoofd achterover doet. Dat doet hij wel met de tuitbeker, maar met deze beker gaat dat niet echt. Dat gaat wel, maar dan gaat het drinken allemaal naar een kant en kan het niet meer door het rietje heen. Ik heb Tim een keer uit een rietje van een pakje laten drinken. Dat is alweer even geleden, maar toen deed hij er niets mee. Daarom had ik er nu niet veel van verwacht, maar hij dronk het toch maar mooi.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Oké, ik zal morgen even gaan kijken. Die ervaring hier was ook met een rietje dat hoorde bij een pakje sap, dus wie weet gaat het hier net als bij jullie: dat het met die beker wél lukt. Anti-lek is altijd goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

San … wel met handvaten? Wij hebben er nl eentje zonder handvaten…?!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Is het deze? De bovenste?

http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d240_nuby_drinkbekers_flip_it.html

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, mini-boy ik heb ze idd ook gezien zonder handvatten. Die was iets anders, maar vind juist de handvatten zo handig.

Ja, Mriek dit is hem idd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@Mriek laat je even weten als het werkt? want ik blijf bekers kopen maar als het bij 3 kindjes dan al lukt lukt het bij dylano misschien ook wle want tuitbeker wil nog niet en ik wil van de fles af want hij blijft er mee in ijn mond zitten als hij de kans krijgt en dat wil ik niet
slecht voor de tandjes (wat een dwarskop is het toch)

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Bij deze Michelle (en de rest):

Vanmiddag die beker gekocht en na één keer voordoen dronk Erik er meteen uit. In het begin deed hij z’n hoofdje nog naar achteren, net als met de tuitbeker, maar hij had al snel door dat er dan geen drinken door het rietje kwam en sindsdien drinkt hij het gewoon met z’n hoofdje recht. Hij kan in de magnetron en vaatwasser, dus da’s helemaal makkelijk. Vanaf morgen ook meteen de melk erin bij de boterham en dan zijn we hopelijk van de speenfles af.

Sandra, onwijs bedankt voor de tip!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zuigt hij dus ook echt Mriek?

Had nog gewone rietjes dus dacht vanmiddag ff proberen maar hij doet alleen bellen blazen hahahaha dat is dus niet de bedoeling pffffffffff hoe kom ik van die speenfles af zat al te denken aan een gewone ouderwetse tuimelbeker hoeft hij niet aa nte zuigen en als hij hem dan op de grond kletterd (wat hij met alles doet) dan gaat hij in ieder geval rechtop staan (de beker he) zonder dat hij helemaal leegloopt op de vloer

Liefs Michelle

even over de opmerkingen van niet meer in de wipper vanwege voorover hangen.
rico deed dat ook en was er echt bijna uitgevallen, papa was net op tijd.
maar hij heeft toen de veiligheids bandjes wat aangetrokken (nog net niet te strak zeg maar) en sinds dien gaat het wel goed.
tot eergisteren sinds dien klimt hij zelf uit de wipper het is dat ik m al uit zn gordeltjes zag maar anders was het boem geweest. hij mag dus alleen nog maar in de wipper onder toezicht

Ja Michelle, hij zuigt echt. Ik was ook echt verbaasd dat het in één keer goed ging, want een tijdje geleden had ik Erik geprobeerd te laten drinken uit een pakje sap (met rietje dus) en dat ging voor geen meter. Dus misschien dat die bekers toch anders zijn dan gewone rietjes ofzo.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nu maak je me weer aan het twijfelen om te kiezen tussen een tuimel of rietjes beker

waarom zijn die krengen allemaal zo duur??? de tuimel 11.95 de rietjes 10.95 pf wordt je lekker vrolijk van

Liefs Michelle

Nu kan broertje Jurian niet achter blijven… ga morgen kijken of ze hem hier ook hebben. Leuke stoere kleur … en duimen dat meneer het ook gelijk onder de duim heeft!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik heb er 1 met poohbeer erop maar rico die gaat aan dat rietje zitten trekken dus het werkt voor geen meter hier. dit doet hij overigens ook bij zijn fles sinds kort, gaat hij aan dat ding zitten knijpen alsof het een uier is. en er komt nog melk uit ook haha nee zo ziet het er dus echt uit alsof ie dat ding aan het melken is

@Michelle:

http://www.pixmania.nl/nl/nl/561047/art/tigex/tuimelbeker-groen.html
3 euro voor een tuimelbeker haha

Michelle: hij was bij de drogist hier 8 euro. Om precies te zijn: 7,99.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@inge oke hij is er goedkoper

@Mriek moet zeggen dat ik alleen nog op internet had gekeken en daar zij nze wel zo duur hahahha

Liefs Michelle

Graag gedaan Mriek.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Klopt Michelle, ik had ook eerst gegoogled en toen zag ik ze ook voor die prijs. In de winkel viel het dus mee.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker