Sprongetje

Ja pffffff je kan hier ook goed merken dat ze in de voorfase van de terrible two’s zit hoor… die eigen mening komt al goed naar voren… Jas aan doen als we naar buiten gaan??? Echt niet! En als ik dan zeg “Daahaaag Lisa, wij gaan!” dan is het brullen. Dat gaat in de peuterpuberteit over in echt niet luisteren weet ik nog van Nikki, maar voorlopig werkt dit nog hahaha! Lisa zit nu ook (al ruim 6 weken) met d’r 4 hoektanden te sodemieteren. De puntjes zijn door, maar mèèèn dat gekwijl, gekluif en vroege wakker worden!

Pfff wij hebben ook ff een pittig sprongetje dr op zitten haha
Madam was een beetje heel erg moeilijk met slaapjes en hangerig en zeurderig en dat al op deze leeftijd
Nog nooit eerder last gehad van een sprongetje dus was ff pittig maar gelukkig is ie weer voorbij

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Even goed teruglezen: een sprong duurt niet per definitie de hele periode dat aangegeven is in het schema. Dat is per kindje verschillend. De sprong vindt plaats in die periode en hoe lang het duurt is gewoon afwachten.

Groetekes, Sje

onze ylano is net 4 maand geweest, maar heeft precies nog geen enkele zin om zich om te rollen of dergelijke… zeker niet als hij op zijn rug ligt dan heeft hij het veel te druk met rond kijken!
groetjes

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Gefeliciteerd met Ylano.

Hier de 8,5 maanden sprong. ze is 9 maanden en 2 wk eerder gekomen, dus dan klopt het idd. Niet willen eten, moe maar toch niet slapen, alleen eten wat zij wil, krijsen als ze niet onze mobiel mag pakken of als het niet lukt

Daaraan tegen kan ze wel staan en langs de box begint ze te lopen, en stapjes zetten aan mama’s handen, dus wie weet wat ze hierna weer kan

Sinds feb 2009 bezig. 2 X MA gehad. Nu super blij met onze dochter!

Zou het lijstje met sprongetjes in de startpost uitgebreidt kunnen
worden met de “nieuwe” sprongen?
Want de huidige boekjes geven toch een langere lijst?

M.

Zou het lijstje met sprongetjes in de startpost uitgebreidt kunnen
worden met de “nieuwe” sprongen?
Want de huidige boekjes geven toch een langere lijst?

M.

Da’s een leuk idee zeg Asje, moet ik onthouden!