Nieuwe knuf, eerst wel wassen?

nou, tis meer en lappengevalletje met hele lange benen en armen, denk wel dak het ff doe(ben namelijk wat dat betreft net zo als jij) maar vroeg me af of jullie dat ook deden…
ik kan hem vanavond er zo ff bij in de trommel gooien, das geen probleem…

groetjes!

karin

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat de knufs waar morgan mee speelt allemaal van mijn zwager geweest zijn en haar knuffedoek niet meer is dan een badstof slab zonder touwtjes en die was is wel af en toe gewoon mee. Ze taalt niet naar andere knuffels hoewel ik regelmatig voor haar vensterbank en kastje sta om te kijken of ze iets wil, naar het enige waar ze interesse in heeft is haar boedha voor het raam en die is niet echt knuffelbaar.

Groetjes,

Michèle

ja ik heb ze wel eerst gewassen alleen zit nu met het probleem dat degene waarvan ik dacht dat rico het een leuke knuffel vond ik er 2 van heb gekocht (woezel) en nu blijkt ie een onbenullige knuffel leuker te vinden hahaha.
en niet 1 maar 2!
dus ik moet nog 2 knuffels bijkopen en moet ik asociaal gaan vragen aan degene van wie we hem gekregen hebben waar die gekocht is. want ohwee al ligt Nijno of poohbeer niet in zn bed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb 4 slabben, alleen twee zijn roze in plaats van bruin. Dus die roze moeten ook even gebruikt gaan worden anders zijn ze te nieuw enne te anders van kleur. Maar ze heeft er 1 op de creche en 1 thuis dus daar kan niks onderweg gebeuren. Enne ze slaapt niet zonder.

Groetjes,

Michèle

oh damn ik weetn iet hoe zo’n ding heet wat rico heeft,
het is een doek met knopen aan de punten en op die doek (dik badstofdoekje) zit een pooh kop. hoe heet zo’n ding officieel? kan m nergens vinden!! en voor die konijn moet ik bij de intertoys zijn, zei mn broer dus op hoop van zege dan maar…

Een tutdoek Inge.

Groetjes,

Michèle

Erik heeft ook zo’n lange slungel, ongewassen. Heb geen van z’n knuffels gewassen. Hij kwijlt ze toch zelf weer onder, dus bacterievrij zullen ze hier in ieder geval nooit worden…

En heb er ook nooit aan gedacht, haha!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier zijn de meeste knuffels voor dat hi jze kreeg gewassen behalve die op zijn kast zitten.
Enne doe ik nu nog ook nieuwe kleertjes

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

vanaf dag 1 heeft dylano al een knuffeldoek in zijn bed met zo’n hoofdje eraan 1 knffel helemaal plat lijkt doek maar is vorm van een popje en iets dikker pfff weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen. en dan nog een klein knuffelpopje. Je moet natuurlijk geen upergrote knuffels in zijn bed gaan doen maar die dylano heeft gaan goed kan hij ook rustig op gaan liggen bij wijze van spreken dan zal ie er niet veel van voelen alleen zijn knuffeldoek met kop wel van stof natuurlijk hahaha zou iets minder prettig liggen denk ik maar heb nog niet meegemaakt dat hi jerop ligt en intussen banjert hij heel zijn bed door als hij wakker is dus nu zal hij er echt niet meer op blijven liggen.
Denk dat je je toch over die angst heen moet zetten. over het algemeen liggen de spenen harder als de knuffels

Groetjes Michelle

Omdat Morgan altijd zoveel opgaf had ik altijd al een spuugdoek in der buurt liggen en meestal naast der hoofd. En die pakte ze dan zelf om mee te kroelen. En op de voetbal kwam ik er per ongeluk achter dat ze heel makkelijk in slaap viel als ik een doekje over haar hoofd legde. Ik ben doe gaan zoeken naar iets anders dan een spuugdoek want als ze graag een doekje wilde (ik had zelf ook een spuugdoekje als kroel maar met een beestje erop) dan wel een originele die echt van haar is. Bij zeeman zag ik dus die slabben die ze nu heeft en heb ik de de touwtjes vanaf geknipt. Ze legd hem trouwens nog steeds over haar ogen als ze gaat slapen. Dus het is echt eigen keuze geweest.

Groetjes,

Michèle

zo’n tutdoekje noemen wij een duimelijntje:D
Ik was de knuffels van Joey ook niet. Maar hij doet er helemaal niks mee… Ik heb zo’n hele lieve knuffel-lap hond gekregen voor hem, ik zie hem straks al helemaal voor me, duimpje in de mond en die knuffel aan een oor vast… Maar hij kijkt er naar en doet er verder niks mee, haha! helaas…

Groetje Anouk

Ha ha ha ja dat kan. Mijn vriend heeft ook nooit knuffels gehad of iets mee gedaan. Wel jammer want nu heeft Morgan alleen mijn oude knuffels.

Groetjes,

Michèle

Ik heb de knuffels van Tim nooit gewassen. Stom eigenlijk…gewoon nooit aan gedacht want ik doe het altijd wel met nieuwe kleding.

Tim slaapt al vanaf dag 1 met 2 kleine knuffels in zijn bed. Een nijntje en een hondje. Hij deed er eerst nooit wat mee, maar naarmate hij ouder werd raakte hij steeds meer gehecht aan hondje. En nu wil hij echt alleen nog maar slapen met hondje. Het is echt huilen als hondje uit het bed gevallen is. Maar als hij een nachtje bij opa en oma slaapt dan heeft hij hondje niet mee en dat is dan prima. Maar thuis moet hij echt hondje bij zich hebben in bed.

Groetjes,
Sandra

Geven
En wat je eerst kunt doen misschien is als hij in de box ligt leg het dan is op zijn gezicht en kijk wat hij doet waarschijnlijk bewegen en valt het eraf. of misschien al wel zelf eraf trekken.

Groetjes Michelle

Gewoon inderdaad er gewoon ff bijblijven dan zie je wat hij doet

Groetjes Michelle

Hoi

Ik zou het wel even doen. geeft het gelijk de geur van je wasmiddel mee. En heb je later vaak minder moeite al het een keer gewassen moet worden.

groetjes

lon106

hij is al schoon en droog! hij kon ook in droger( wel op lage temperatuur!!)
en hij ligt er nu lekker mee te spelen…heeft hem al helemaal afgelebbert, haha
nieuwe kleertjes was ik wel eerst, maar dat doe ik ook met mijn eigen nieuwe kleren…je weet nooit wie er in heeft gezeten en dan ruiken ze ook niet meer zo"nieuw" maar lekker fris
die lage slungel gaat ook gewoon mee in bed, als hij dat leuk vind. met dat ding kan dat wel…

groetjes!!

karin

rico ook al vanaf dag 1
deze knuffel: http://www.disneybaby.nl/knuffeldoekje-tutlap-winnie-pooh-klein-pi-563.html
jaja heb m gevonden!!!
alleen die dan in het iets groter want deze is echt heel klein, maar een grotere hebben ze ook dus die bestel ik dan gewoon samen met een zwembroekje

en hij heeft ook nog een klein konijntje, hij wil persee die 2 en slaapt niet zonder.
ach het bied ze troost he als ze moeilijk in kunnen slapen, of als ze gewoon niet happy zijn. rico beurt dan meestal op hij pakt die knuffels samen vast en knuffelt ze tegefn zijn gezichtje aan echt lief

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 21 Apr 2009 09:18:21

Ahhhhhhhh hij is lief

En zoiets bedoel ik ook will maar dan heeft hij buij dylano geen mutsje op en geen knoopje erin en is indd ook groter

Groetjes Michelle

fijne dingen he de jouwe is dan zeker vierkant michelle?

en @ michele:
ik had m onder knuffeldoekje / tutlap gevonden
zucht… heel het internet afgezocht want onder tutdoek vond ik m ook niet