Erik snuit ook al tijden z’n neus, gewoon proberen te leren. En anders lekker met haar onder een warme douche; als Erik verkouden is loopt het snot hem altijd de neus uit onder de douche.
Groetjes,
M
Erik snuit ook al tijden z’n neus, gewoon proberen te leren. En anders lekker met haar onder een warme douche; als Erik verkouden is loopt het snot hem altijd de neus uit onder de douche.
Groetjes,
M
ik krijg rico’s neus ook niet leeg, die pomp wil hij ook n iet, ik spray dus gewoon en pak als ik het zie “lopen” een zakdoek en leg hem boven op zijn neus, knijp er zachtjes in en wrijf het omlaag.
dan zeg ik dat hij zijn neus moet ophalen.
je neus ophalen is beter voor de oren dan je neus snuiten zei de KNO arts. dus wij leren hem zijn neus op te halen als hij last van zn oren heeft wat dus het geval is bij rico nu.
Ja alleen moet je hem dan wel helemaal op kunnen halen Inge en niet tot halverwege anders gaan je bijholtes weer dichtzitten en kun je weer een bijholte infectie krijgen.
Groetjes,
Michèle
quote:
zo ie zo
Schattebout, nou heb ik het je in het gootsteen-topic zo goed voorgedaan!
Wat dat “blazen met je neus” betreft: ergens rond de 2 waren ze toen volgens mij.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 10 Apr 2011 16:05:06
@ Sje wilde even kijken of je nog scherp was…
Ik ben het aan het proberen. Ze heft na der bed geloof een 45 min alleen maar gehuild. Ze was heel diep in slaap maar ik wilde de gok toch niet nemen dat ze vannacht niet zou slapen. Ze is nu weer vrolijk en zit met pappa 101 dalmatiers te kijken.
Groetjes,
Michèle
Ik ben altijd scherp als het om taal-dingen gaat, dat weet je toch?!
Fijn dat die kleine mop vrolijk is op het moment.
Groetekes, Sje
Ja dat huilerige wordt je zelf op een gegeven moment ook dood moe. We hebben lekker bijtijds gegeten (we zijn net klaar) Morgan eet nog een ijsje en die gaat weer lekker bijtjds naar bedje toe.
Groetjes,
Michèle
daarom moet je ook sprayen, hoe dan ook is snuiten slechter dan ophalen, desnoods een paar keer achter elkaar, rico moet altijd 3 keer ophalen dan weet ik zeker dat het goed gebeurd
Ze heeft vanavond ook opgehaald. Het ging ook al wat makkelijker. Ze ligt nu te zingen in der bed. Ik hoor steeds helicopter helicopter…
Groetjes,
Michèle
Helicopter??? is dat een liedje?
haha… leuk dat zingen! hoe ging het vandaag verder hebben jullie genoten van het goede weer?
Helikopter, helikopter
Mag ik met jou mee omhoog
Hoog in de wolken wil ik wezen
Hoog in de wolken wil ik zijn
Helikopter, helikopter
Vliegen is zo fijn!
Ik ken het van de baby- en peuterzwemles. Was het favoriete liedje van de oudste toen ze nog baby was. Geweldig vond ze dat!
Zie hier voor de melodie:
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 10 Apr 2011 20:27:12
@ Sje inderdaad die ja. Zij zingt het altijd als ze er een buiten ziet en nu zit het in der hoofdje.
@ Inge, zowel pappa als morgan zijn hangerig en niet lekker dus ik heb thuis maar gerommeld.
Groetjes,
Michèle
Nou, dan kon ze hier haar lol op met dat liedje, want hier vliegen dagelijks helikopters langs! We zitten vlakbij vliegbasis Gilze-Rijen! Ze mag best een dagje komen zingen hier hoor! Haha!
G.Z.D. gaan er 17 helikopters verdwijnen, dat scheelt weer iets van de herrie!
Groetekes, Sje
echt leuk nog nooit van gehoord!
oh michele maar dat is minder!
wat bedoel je met ik heb gerommeld, toch niet je hele kiet staan poetse he!
ik ben zelf ook helemaal niet lekker
papa en rico wel.
ik ben misselijk heb hoofdpijn en ben extreem moe.
echt ik wist niet dat een mens zo moe kon zijn
heb de halve tijd van de dag opde bank gelegen of in de tuinstoel.
s’avonds was ik rico’s kleding aan het opvouwen wat ik gestreken had vanochtend…op zn bed was ik aan het opvouwen en ik viel gewoon op zn bedje neer en ging mn ogen sluiten. komt rico aanlopen stopt hij vanalles in mijn hand. telefoon puzzel stukjes, billendoekjes noem maar op en ging vervolgens langs me liggen. aait ie over mijn hoofd: oooohhh mama moe…mama sapen?
zo lief… ik heb gewoon geen energie. wat een hel dag zeg. ondanks het heerlijke weer. volgens mij ga ik griep krijgen oid.
Oh nee hoor, ik heb de wassen gedraaid en opgeruimd en gestreken, hangt alles weer klaar mocht ik op gesprekken moeten. Verder gewoon achter de pc gezeten en zo. Dus wel rustig aan. Ik ben ook bekaf maar ja ik heb dan ook vannacht weinig geslapen.
Groetjes,
Michèle
Vannacht was het rustig, alleen om 5 uur hoorde ik haar morrelen, even wezen kijken en ze zei dat zehet koud had. Niet zo gek ze lag zonder deken. Dus toegestopt, doekjes gegeven en ze is weer gaan slapen en om 6.45 hoorde ik: Goedemorgen goedemorgen goedemorgen allemaal… Ze was alleen toen ik haar er uit haalde nog een beetje moe zei ze. Dus ik zei al ga je vanmiddag nog even lekker slapen. Dat vond ze wel een goed idee.
Groetjes,
Michèle