Leuk of niet?

dank jullie wel!
ben ik weer wat zelfverzekerder!

Die schep vind ik ook mega gaaf!!! (ga ik ook nog even over na denken, hihi)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Onze oudste heeft op de psz ook eens baddiertjes getrakteerd. Had ik per kind een baddiertje (was toen een zak van 10 verschillende: vis, inktvis, dolfijn, eendje, etc.) en een badbruistablet in cellofaan verpakt. Ik had wel op de badbruistabletten een duidelijk etiket geplakt dat het niet eetbaar was.

Groetekes, Sje

Overigens, ik weet niet of je een Action in de buurt hebt? Daar verkopen ze op het moment van die opwindbare baddiertjes (vissen, schildpadden, etc.) die zelf zwemmen in bad. 39cent per stuk!

Die heb ik morgen als traktatie op het feest van de oudste. Die opwindbare diertjes zijn voor elke leeftijd leuk. (Ik vind ze nog wel leuk en ik ben 41. )

Groetekes, Sje

[quote]
Is het leuk om de kinderen te trkteren op een badeendje? Met een kaartje om zijn nek met de tekst; hoera Emma 1 jaar!

groetjes Gidget

Je kunt er ook van maken hoera Emma 1(d) of één(d) jaar! Refererend, naar het badeendje dan, hè?

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

ja, ik geloof dat die hier in hilversum ook zit!
goede tip!
ik vind ze ook nog heeeeeel leuk!

bedankt

Top idee, wat kun je die kleintjes anders geven toch ? Hier hebben ze vast iets aan. Veel plezier met trakteren !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik zou als ik jou was geen opwindbare baddiertjes kopen. Hier werd dat ook nog wel eens gedaan, maar die dingen om het diertje mee op te winden schiet vaak los. Erg gevaarlijk voor die kleintjes, dus kwamen er veel klachten binnen op de creche. Nu mag het dus niet meer om die diertjes te geven met verjaardagen.

Hier wordt vaak iets van een zakje van Jip en Janneke ofzo gegeven. Dan een klein speeltje van de Hema ofzo erin. Ze hebben daar verschillende kleine speeltjes om te trakteren. En dan iets van rozijntjes en een stukje ontbijtkoek. Je hebt in de supermarkt gewoon zakken te koop, waar kleine stukjes verpakte ontbijtkoek in zitten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Stomtoevalig heb ik op Julia’s 3e verjaardag getrakteerd met badeendjes,

Bij Xenos zijn ze 5 voor 3 euro, in verschillende kleuren, en het was een groot succes!!
Ingepakt in cellofaanpapier met een kaartje en een mini milkyway.

Hartstikke leuk toch?

Liefs Wendy

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Leuk idee!
Ik had zelf iets gezien op internet. Je maakt van karton een gezicht van bijvoorbeeld een varken ofzo en dan een danoontje erin als de neus.

Wat ze bij ons op het KDV ook wel eens geven is van die kleine harde leesboekjes van Dikkie Dik. Ook leuk!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik hbe tweetyx haar luchtballonnen gepikt met danoontje toen Morgan werd, maar die eendjes zijn ook heel leuk. Jammer dat ik er zelf niet aan gedacht had

Groetjes,

Michèle

hoi
bedankt voor de reacties en ideeen,
het zijn de badeendjes van xenos geworden, met een kaartje hoera emma een(d) jaar, mijn schoonmoeder had dat ook al bedacht! heel leuk geworden.

groejes Gidget

Superleuk! Wanneer is Emma echt jarig?

Wij hadden bij de HEMA van die badbeestjes a la Sje gekocht, met een eendje, een varkentje, een zeester etc. en die had ik op een doosje krentjes geplakt. Hebben alle kindjes van gesmuld en kostte bijna niks!

Een(d) jaar, die is ook leuk! Net als die schepjes. Ik ben alleen zelf niet zo creatief wat dat betreft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Hoi
Emma wordt dinsdag 1 jaar, we vieren het morgen echt. Dinsdag gaan we gezellig wat met z’n drietjes doen (dierentuin) en woensdag viert ze het op de creche.
Drukke week dus! maar wel erg gezellig.

Die beetjes van hema zijn ook erg leuk, heb ze vandaag zien hangen!

groetjes Gidget

Hoi hoi,

Bij de kruidvat liggen ze ook die badfiguren. Pas nog een zak gekocht voor de kleine meid.

Groet Cora

quote:
Een(d) jaar, die is ook leuk! Net als die schepjes. Ik ben alleen zelf niet zo creatief wat dat betreft!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/3X3yp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Ik ben ook niet zo creatief. Dat van die schepjes had ik ook gehoord. En Merels traktatie heb ik van internet. Beter goed gejat dan slecht bedacht
Dat een(d) jaar kwam gisteren wel zomaar in mijn (niet zo) creatieve brein op.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

En gidget al kriebels nu het zo dichtbij kwam. Hier was ik nerveuser dan Morgan, die snapte het toch niet

Groetjes,

Michèle

Je zeker kriebels! echt speciaal die eerste verjaardag.
we hadden gister avond alles versiert. vanochtend met z’n drieen naar beneden, grote ogen en daarna een grote lach! ze vindt de slinger en de balonnen heeel leuk! starks de visite, ben benieuwd! ik ga nu nog ff snel de laatste dingen doen.

groetjes Gidget

Hey Gidget!

Leuk, Emma en Nora zijn op dezelfde dag geboren!

Ik vind het een heel leuk idee die eendjes. Zelf gaan wij van die vingerpoppetjes geven op een soepstengel. Is niet echt snoep en het gaat vooral om het vingerpoppetje dat ze lekker mee naar huis kunnen nemen. Je hebt ze ook goedkoop, maar bij mij viel het wat duurder uit dan verwacht. Zag handgemaakte en die vond ik zó leuk! Maar ja, wel ruim 2 euro per stuk… Ach, het zijn maar 9 kindjes, dus bij elkara valt het wel mee…

Wij vieren het komende zaterdag maar inderdaad ook morgen een klein feestje met zn drietjes. Wij zaten ook te denken even langs de dierentuin te gaan. Of we wandelen gewoon even langs de kinderboerderij. Nora vind het allemaal goed…

Lilypie - Personal pictureLilypie

Gezellig zeg, twee feestbeesten op 1 dag! Enne…veel plezier alvast! Spannend! Komen jullie dan ook weer naar het volgende forum? Gezellig!

Ik reageer nu geloof ik op alles en iedereen waar ik een beetje over mee kan praten. Dus natuurlijk verhuis ik mee! Gezellig toch!

Lilypie - Personal pictureLilypie