Stop de deken niet te strak in.
Je zult zien dat ze vanzelf de deken weer over zich heen trekt
als ze er onder vandaan gekropen is.
M.

Stop de deken niet te strak in.
Je zult zien dat ze vanzelf de deken weer over zich heen trekt
als ze er onder vandaan gekropen is.
M.

Morgan gaat eigenlijk nergens heen in haar bed. Zo bewegelijk als ze in de box is zo stil ligt ze als ze slaapt. maar wel met de deken klooien, gisteravond had de kat in haar kamer opgesloten gezeten en was lekker in haar bed gaan slapen. Morgan was beneden bij ons, maar goed ik wil niet dat in de kattenharen slaapt dus snel even haar bed verschoond en iets losser dan normaal ingestopt, dus eerst had ze dekens eraf gegooid en later in de nacht had ze zichzelf ook weer toegestopt dus ik vind het prima zo. Ze huilt niet dat ze het koud heeft of zo. Ik laat haar dan ook lekker gaan.
Groetjes,
Michèle

Rico doet dat nu zelden sinds hij wat lekkerder in zn velletje zit.
hij slaapt overdag wel in de baby sleep (voor de zijligging) vanwege zijn hoofdje. dit is omdat we als
hij zo door bleef slapen (op zijn achterhoofd) dat ze dan metingen moesten doen voor een helmpje,
wat nu dus niet meer nodig is. het is echt een veilig ding hij kan NIET op zijn buik rollen omdat daar een blokje zit van die babysleep.
hij slaapt daar echt heel goed in.
s’avonds slaapt hij wel gewoon op zijn rug en s’nachts ook zodat hij het alle2 kan en omdat ik er overdag iets meer zicht op kan houden…
Ja maar die babysleep ligt ie toch niet in vastgebonden?? Het idee trouwens alleen al dat je vastgebonden ligt laat staan dat je kind dat doet. Bij mij hebben ze dat 1 keer moeten doen na een operatie omdat achteraf bleek dat ik extreem agressief werd van lachgas. Geloof me van dat vastgebonden liggen werd ik nog aggressiever. Ha ha ha wel eens een kleuter van 5 vastgepind zien worden door 3 verpleegsters, 1 broeder en een arts. Oh ja ik heb er toch nog 1 goed geraakt want die schopte in een bloedneus …
Groetjes,
Michèle

hahaha, ik ben wel is helemaal door het lint gegaan vroeger en rijco die hield mij helemaal vast omdat ik dan rustig moest worden maar toen werd ik nog agresiever idd ik hou daar niet van wordt je zo claustrofobisch van
maarre nee hij ligt daarin niet vastgebonden
zo ziet het eruit:
http://www.ikbenmama.nl/babysleep-p-477.html
is op advies van de arts gekocht ivm die afplatting, wordt ook aangeraden door fysiotherapeuten en manuele therapeuten bij kiss baby’s die afplatting achter hebben.
echt een goed ding. is ook bewezen EN goedgekeurd dat het veilig is dus no problem
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 07 Mar 2009 20:37:12
Ladies, ik zeg net dat ik niet wil dat Julia vast moet slapen en dat ik dat ding dus niet koop. Dus don’t worry! Ze verzinnen van alles, vragen er veel geld voor en op veiligheidssites werd dat ding zeker niet aangeraden. Ik zag wat het was en het zag er akelig uit. Hoewel ik zelf ook niet ingebakerd wil worden en Julia dat heerlijk vindt!
Ik wil haar ook niet vastknopen omdat ik te bang ben voor gevaarlijke toestanden. Ik zou het mezelf nooit vergeven! Maar ik dacht dat jullie misschien minder rigoreuze tips hadden…Voor nu laat ik het wijfie maar gewoon banjeren!
Groetjes Rainbow, trotse mama

De Safe T Sleep Inge. Ik heb ook de babysleep gehad vanwege voorkeurshouding, maar die is het dus niet…

Rare vraag, ik hoor iedereen maar over banjerende kinderen en zo. Heb ik nou een kind dat achter loopt of dat zich zo voorbeeldig gedraagd in bed?? Der box gaat ze overigens wel helemaal door, maar in bed is het misschien een keer tul terug geven en ze slaapt en de volgende morgen vind haar nog net zo.
Groetjes,
Michèle

Niet alle kindjes banjeren Michele, de kinderen van mijn zus deden het ook niet! Ik vind Morgan wel een type dat 's nachts banjert, hele feestjes bouwt en dan 's ochtends keurig weer op haar plekje gaat liggen! Fijn toch, als ze gewoon lekker blijft liggen en slaapt? Zou ik ook wel willen, dat mijn partybeestje dat deed!

nee hoor michele morgan loopt niet achter, je kunt beter blij zijn dat ze het niet doet, rico heeft het een paar weken wel gedaan en ik vond het alles behalve prettig als ik eerlijk ben.
nu doet hij het gelukkig niet meer. ook rico doet het wel in de box, dan moet ik hem ook telkens goed leggen omdat hij anders tegen de spijlen knalt.
ohh enne HIJ ROLDE NET ZELF OM van buik naar rug…dus hij zit weer in the running
maar daarna deed hij het weer niet. je zag wel duidelijk dat hij het deed met besef, niet zoals toen op het cb want daar schrok hij erg van en liet zich perongeluk vallen en nu was het echt drukken en hoofje iets opzij houden. echt leuk
Erik was ook altijd een voorbeeldig slaper in de zin dat je hem weg kon leggen en hij 's ochtends nog precies zo lag. Nu niet meer; hij is nu heel beweeglijk geworden, rolt half op z’n zij of duwt zich af naar boven. Lakentjes natuurlijk helemaal los en al. Typisch dat dat ineens zo verandert. Zal 'ie na de 8,5 maand-sprong wel uit de winkel hebben gekozen…lekker dan…
Groetjes!
lieke is bijna 2 en ligt nog altijd dwars in bed met slaapzak!
Heb van de week geprobeerd zonder slaapzak maar dan heeft ze er helemaal een circus van gemaakt haha
Gewoon strak in blijven stoppen en zonodig een keer extra onder gaan stoppen!
Maar NOOIT VASTLEGGEN
groetjes gytha

Ha ha ha jouw partyanimal komt er tenminste voor uit Rainbow enne ja ze is alleen met haar hoofd vrij bewegelijk, maar verder niet. Maar ik stop haar wel lekker strak in dat wel.
Mijn neefje deed dat ook Inge dus mijn tante heeft maar twee spijlen uit zijn bed gehaald dat was een stuk veiliger…
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha morgan stopt ze onder haar dekens en dan kan ze ze ook niet meer vinden. Helaas is zij nog niet helemaal in staat om der tul goed terug te stoppen. Komt vanzelf wel. Heb wel een reserve op haar commode liggen
Groetjes,
Michèle

Oh maar dat doe ik ook wel hoor alleen ze steekt hem er nog ondersteboven in, of ze is net niet wakker genoeg en dan loop ik toch even. Gaat ze er zelf mee spelen dan laat ik haar gaan.
Groetjes,
Michèle

Ze roetst met haar speen langs de spijlen als je dat bedoeld. Alleen baalt ze dan weer als haar speen uit bed valt. Maar dat doet ze alleen als ze echt wakker is.
Groetjes,
Michèle