Welk merk flesvoeding?


#21

Net als bij Tim zijn we na de borstvoeding overgestapt op Nutrilon.
Stom misschien, want je betaald er meer voor maar ik heb niet eens
andere merken geprobeerd. Dit voelde voor ons goed, terwijl misschien
de andere net zo goed zijn. Meer de naam denk ik, ik weet het niet.

Groetjes,
Sandra



#22

Hier na de BV over gegaan op Kruidvat voeding…Ons meisje doet het daar echt heel goed op…Stinkt niet, niet klonterig en voedt goed. En qua prijs echt heel goed…geen enkele klacht erover!


#23

Bedankt voor alle reacties!
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit (ben ook zo’n twijfelkont, anders nooit komt waarschijnlijk door de hormonen).
Ik ga er nog maar eens op broeden en over nadenken!

Lilypie Second Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers


#24

Hoi Lencios,

Je krijgt hier zoveel goede adviezen en is gewoon een kwestie van uitproberen, elk kind is anders en en de een vindt dit lekker en de andere vindt dat weer lekker, kortom smaken verschillen. en dat geldt ook voor merken.

Nutricia is gewoon de uitvinder (zeg maar) op babyvoeding gebied, die staat bovenaan en heeft ook alles qua babyvoeding en flesvoeding en dan doel ik ook op speciale voeding voor kinderen en Nutricia gaat dan ook NET een stapje verder Friso.

dan krijg je de nr 2 Friso, (is iets goedkoper) maar gaat ook ver in de speciale kindervoeding.

Dan heb je nr3 (qua A-Merk) en dat is Nestle, die zijn er nog niet zolang mee bezig qua kindervoeding dus die hebben nog geen speciale kindervoeding en dus zijn de keuze’s beperkt (Daar zou ik niet voor kiezen)

en als laatste heb je alle Huismerken Kindervoeding die ook heel goed zijn, en weer een stukkie goedkoper. alleen gaan die weer niet zover met de speciale kindervoeding. (ze zijn wel verder dan Nestle)

nu zie ik je denken speciale voeding… wat bedoel je daar allemaal mee…

denk aan: voeding voor hongerige baby’s, Hypo allergene voeing en ga zo maar door…

vb. Mijn dochter heeft een Koemelkallergie, dan heb je niets aan Nestle en de huismerken. Dan kom je uit bij Nutricia en Friso. Mijn dochter had de ergste variant van koemelkallergie, dus ze moest een voeding hebben die bij wijze van spreken helemaal kunstmatig gemaakt moest zijn (dat de bestanddelen van de mellkflesvoeing zo verknipt zijn dat mijn dochters lichaam het alleen hoeft op te nemen en niet meer verder hoeft af te breken) dan kom je uit op Neocate van nutricia en zover gaat Friso dan net weer niet.

Samengevat: Succes met kiezen, foute keuze kun je bijna nooit maken!!

Gewijzigd door - Cartman75 op 19 May 2011 12:32:12


#25

Ik heb de knoop doorgehakt en ben toch gebleven bij Nutrilon. Ik kan het niet echt onderbouwen en werd toch een beetje nerveus van dat getwijfel van me dus dacht en nu halen we het in huis voordat de kleine zich aanmeld.

Maar wederom bedankt voor de tips en het kan zo maar zijn dat ik als nog overstap na 6mndn op kruidvat.



#26

Voor de mensen die geen Jumbo in de buurt hebben, de kruitvat en Jumbo babymelk zijn het zelfde.

Zie ook: http://babyvoedingchecker.nl/ o.a de samenstelling is het zelfde en het info nr op het pak.

Persoonlijk heb ik geen goede ervaring met beide voedingen, doordat de structuur (het kleeft) anders is dan de overige merken, is een schepje meer dan de opgegeven 3,5 gram. hierdoor kreeg ons kind last van verstopping en dronk ze haar flesje niet meer leeg.

Nutrilon, Friso en Bonbebe zijn meer korrelvormig en hierdoor kan je nooit het poeder samendrukken.


#27

Ik gebruik ook de HA van Nutrilon. Waarschijnlijk ook door de naam, want ik heb niets anders geprobeerd.
Onze zoon deed 't er goed op, dus nu ook voor onze dochter gebruikt!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers