Speelgoed opruimen waarin?


#21

Oh wat gaaf … zo’n opa wil Jurian ook


#22

Ik heb hier 2 grote ‘nep’ curver kisten staan, gekocht bij de blokker. Ze staan op elkaar en de onderste heeft alleen een densel, Eens in de zoveel tijd vind Silvana het nodig om alles op de grond te gooien uit beide kisten waardoor het speelgoed gelijk weer voor een deel omgeruild word.
Oh ja, en het staat gewoon in de woonkamer vlak bij de eettafel.

Kinderstoeltjes…ze hebben ieder een stoffe stoel en een kinder-tuinstoeltje beide met armleuning.
Dit vond ik wel fijn want als ze op het tuinstoeltje kropen dan draaide ze zich als ze er op wilde gaan zitten (hadden nog wat korte beentjes)
Ze hebben ook nog een tafel en stoeltjes van nijntje gekregen en die stoeltjes hebben geen armleuning. Dus toen ze daar op wilde kruipen vielen ze een paar keer er bijna aan de zijkant vanaf. Deze heb ik dus opgeborgen totdat ze groot genoeg zijn om er gewoon op te gaan zitten.


#23

Zo dames dit probleem is afgerond. Deze dame heeft haar broer de opdracht gegeven een kist te maken voor ons. En hij wordt leuk! Gewoon van mdf hout, en dan verven in de kleuren van de woonkamer (wit / grijs).

Hier doe ik speelgoed in waar hij dan mee speelt en wissel het regelmatig af met speelgoed wat boven in de kast in curver bakken zit.

Ook heb ik er een scharnier op laten maken zodat het deksel langzaam dichtvalt… bedankt voor je tip Sje!


#24

pff idd zeg wat een speelgoed komt er steeds weer bij ik heb laatst bij xenos een speelgoedbak gekocht voor 40 euro die was groot genoeg … dacht ik maar hij zit steeds zo vol terwijl ik hem regelmatig uitzoek van wat kan weg waar speel je niet meer mee maar dat ding blijft vol!! nu komt er ook regelmatig wat spul van de zolder af de grote jongens speelgoed zeg maar wat ik nog van de twee oudste had bewaard mijn woonkamer lijkt af en toe wel een kdv haha en dan hebben we nog een bak duplo een bak bloken muziekstoel kastelen noem maar op en ja mama ziet ook eigelijk te veel op mp voor de kleine prijsjes laat je het ook weer niet liggen haha
moet manlief ook maar even aankijken misschien maakt hij dr nog even een kist bij
laatst heeft hij ook een mooie dressoir gemaakt dus dit zou een eitje moeten zijn toch?

groetjes


#25

Hier krijgt Seth een zelfgemaakte speelgoedkist voor zijn verjaardag
Heeft mijn zusje met haar vriend bedacht, en hij gaat het zelf maken, echt leuk!!
Nu hopen dat hij ook een beetje naar mijn zin is
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers


#26

Wat leuk … nou ik heb een site gezien daarvan de foto’s naar mijn broer gemaild met mijn wensen en die gaat hij nu maken. Vind het nl wel belangrijk dat hij echt naar onze zin is omdat hij wel in het zicht staat in de huiskamer. Misschien kan je dat ook doen?


#27

Ja, dat kan ik wel doen, ja!

Ik wil me er ook weer niet teveel mee bemoeien, want ik ben er per ongeluk achter gekomen, het was namelijk ook een verrassing voor mij, haha!!
Maar het blijkt wel weer dat je voor mij geen verassingen kunt hebben
Ik zal voorzichtig mijn wensen wel door laten schemeren!!
Ik ben benieuwd hoe de kist er bij julli euit komt te zien.

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers


#28

deze wordt het maar …

wel met pootjes zoals deze foto zodat Jurian met zijn voetjes eronder kan en dus goed in de bak kan om speelgoed te pakken.

Het deksel (van de 1e foto) wordt grijs en de rest hoogglans wit. En misschien komen er nog letters op van SPEELGOED.
We hadden eerst een kist met een ronde bovenkant die we erg leuk vonden maar… de kist staat tegen de muur dus zou die ronde bovenkant altijd tegen de muur aan komen … enne dat vinden we toch beetje zonde. Nu kan hij het evt ook als tafeltje gebruiken…

Gewijzigd door - mini-boy op 19 Nov 2009 21:21:46


#29

Heel leuk!!
Zoiets wil ik ook!!
En dan ook wit geverfd, en misschien inderdaad met speelgoed erop in zwarte letters. Eens even kijken hoe ver ze komen…

Als ik hem niet mooi vindt, zet ik hem wel op zijn kamer
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers