Nostalgie...tekenfilmseries


#21

Ik keek ok naar alles van kindernet, dus dat is hierboven allemaal genoemd.
Maar Luka lijkt het nog niet echt leuk te vinden… Bassie vind hij eng, van Ovide danst hij alleen met het liedje mee en gaat daarna weer spelen en bij Barbapapa roept hij heel hard:“Nee, nee!”.

Hij is helemaal gek van Dibo de Wensdraak en timmy tijd op Nick Jr.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#22

Wauw wat veel reacties! Grappig zeg… en weer veel ‘Oja die keek ik ook altijd’ en 'Och hoe kan ik die nou vergeten…'
Super super, ik ben nu nog enthousiaster dan ik al was…ben Bol.com al aan het platzoeken of er dergelijke series op DVD verkrijgbaar zijn

@Yavahn, ik moest ook altijd huilen bij Nathali (soft he?!) ze konden dat zooooooo mooi in beeld brengen, eerst lopen die enorme ogen vol vocht en beginnen ze flink te glimmen tot er een eerste drup over de rand dreigt te vallen waarna een watervloed aan tranen…ik zat werkelijk in die serie!!! Ik heb al gezien dat er 4 dvd’s bij Bol te bestellen zijn (niet allemaal tegelijk…)

@Bakmama, van Honeybee Hutch is ook een film op DVD uitgebracht, maar ik kan de originele nog niet vinden, op Bol worden alleen tweede hands versies aangeboden en dat durf ik niet aan…

@Mama van Rico; TEDDY RUXPIN…O hoe kon ik die nou vergeten… gaaf!!! Droom met me weg vannacht…we maken verre reizen… tralalalala ik weet de tekst niet verder. hihi

@Goudvisje, dat wist ik nog niet van kindernet…maar dat ga ik zeker in de gaten houden!!!

@Simzoe; JEM…? Dat ken ik niet, had even snel op youtube gekeken en ergens komt het me wel vaag bekend voor maar geloof niet dat ik hier vaak naar keek.

@Mandarijn; hihi, jij snapt het, die DVD’s zijn natuurlijk helemaal niet voor Jaspers verjaardag bedoeld, dat is alleen maar een dekmantel voor mama

En dan nog drie moeders waarvan de kids graag naar Lingo… hihi daar moest ik stiekem een beetje om lachen. Ik zie ze al zo wijs op de bank zitten, dat worden vast hele slimme kindertjes!

Maar super leuk zo dit topic, nog een aantal series erbij die ik alweer helemaal vergeten was, zoals Tom Sawyer ook gaaf en voor later echt wel leuk voor Jasper, das net zo’n boefje. En Seabert, natuurlijk!

O, en wat me ook ineens te binnen schiet; PLUIZERD, over een eekhoorntje, zo leuk.

Keken jullie trouwens ook wel eens naar een serie over een heel ondeugend jongetje, die als hij kattekwaad uitgehaald had in een schuurtje moest zitten en hij daar allemaal poppetjes uit hout sneed? Was iets noors of zweeds geloof ik. Ik moest er ineens aan denken maar geen idee meer hoe die serie heette…

Nou ik stop er gauw mee want dit wordt een enorm verhaal en wordt er zo enthousiast van dat ik nog wel even door kan gaan! hihi

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#23

Leuk topic! Hihihi, Candy had ook altijd van die grote ogen die dan zo overliepen als ze ging huilen vanwege Anthony!

Zelf keek ik ook nog naar Heidi en De Poppenkraam, met de poppen Hugo en Harriet! En Stuif Es In! Klassewerk. Maja de bij natuurlijk, eh…Silas over een zwerfjongetje, met Paardekraai.

@Bakmama, ik ken Emily wel! 1-2-3 daar komt Emily…lalala en ook nog in de reeee-gen! Zoiets ging dat liedje toch?

Groetjes Rainbow, trotse mama


#24

O ja, idd ook Heidi, maar ook Remy (van alleen op de wereld…) … Leuk dat het terugkomt!!! Mama zit dan elke dag klaar voor de TV hihihi!


#25

De meeste zijn al genoemd, maar ik keek vroeger ook naar KLeine Huis Op De Prairie, Tovenaar van Os en Kisyfer (of hoe je dat ook schrijft, een klein beertje in ieder geval).

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009