Kijken jullie ook . . . . .?


#21

Wie is nou de seriemoordenaar in Memorial?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#22

Een hele vraag. Ik dacht iedere keer dat het die Dr Gordon was, maar ze hebben iedere keer toch een soort look op die Dr Rick. En wat ik ook verdacht vindt is dat die onderzoekings arts, ben zijn naam even kwijt, omdat hij zo overtuigd blijft dat het Dr Rick is. Ik weet het dus niet.

Wat denken jullie?



#23

Jij bedoelt Dr Daniels? Ik weet het niet hoor. Het zal wel dr Decker wel zijn, dat zal het meest schokkend zijn. Arme Susan, ze zal wel ontvoerd worden…

Fijn ook dat Lily en Rose weer terug zijn. Wat vinden jullie van Dusty? Wie vinden jullie de leukste personage? Ik kan niet kiezen tussen Carly en Lucinda. Heerlijk om zo’n bitch te spelen, komt toch altijd wel weer goed.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#24

Carly en Lucinda zijn mijn absolute favorieten. Van Barbare en Andy krijg ik kromme tenen. Is het iemand al opgevallen dat dokter Decker vroeger in zijn jongere jaren in Dynastie speelde. Hoe heette ie daar ook alweer? Hij was toen de schoonzoon van…

Miriam, moeder van Max


#25

Moeilijk te zeggen wat de leukste personage is. Barbara is echt veranderd, vindt haar niet echt leuk.

Carly is leuk en Lucy ook.

Ik ben benieuwd hoelang ze het verhaal van Deckers uit gaan strekken, ze mogen er nu wel achter komen dat hij de serial killer is. Hoop niet dat Dr Bob vermoord wordt, vind 'm wel een schatje.



#26

Nee, geen ATWT zonder dokter Bob toch? Hij zit al vanaf zijn jonge jaren in de serie, net als Lisa en Nancy. Het is de oudste soepserie he, draait al vanaf de jaren 50.

Miriam, moeder van Max


#27

ohhh heerlijk juist die soaps…
vooral as the world turns en the bold… probeer er zelfs voor thuis te blijven
wat helaas niet altijd lukt of gaat

groete marielle

marielle


#28

Ik heb vanochtend nog even gekeken, maar volgens mij is toch echt dokter Decker de seriemoordenaar. Hij probeerde in ieder geval dokter Bob naar de andere wereld te helpen. Ik weet trouwens ook weer wie dokter Decker vroeger speelde in Dynastie, daar speelde hij Jeff de man van Fallon geloof ik.

Miriam, moeder van Max


#29

zo,n vermoeden had ik ook over die gladjanus van een dockter decker
vind t zo’n engerd…hihi

groetjes marielle de mama van mylène

marielle


#30

Ik heb Maandag en Dinsdag gemist, i.v.m. famlie bezoek en een gedeelte van Woensdag. Maar ben redelijk weer bij na gisteren, en ik zal het vandaag ook kijken.

Het moet Dr Decker zijn, vraag me alleen af hoe lang het verhaal door zal gaan.



#31

haha

\heb zelf t idee dat t verhaaltje bijna ten einde is
want hij krijgt t steeds moeilijker natuurlijker om die injectie toetedienen
omdat iedereen m nu verdenkt en dus in de gaten houd’

xx marielle

marielle


#32

Ja inderdaad heb je gelijk in. Ik neem aan dat Simon and Katie het volgende grote verhaal wordt, als Simon tenminste terugkomt.



#33

in soap kan alles …

dus hij zal wel weer terugkomen en eerst de gevangenis in draaien
katie zal simon niet willan zien maar draait weer bij
trouwen weer opnieuw (doen ze toch altijd in soaps )en krijgen kindje
en dan gebeurt er weer wat…

ben benieuwd

marielle


#34

Ja inderdaad, in soaps kan inderdaad alles. Ga nu weer even lekker kijken, met een kop thee.



#35

ik kijk meestal s’morgens de herhaling haha
lekker met dee kleine lekker tegelijk knuffelen en voeding geven…

marielle


#36

Dan zal ik dus maar niets zeggen over vandaag, niet dat er iets shockings gaande is nou. Ik kan niet om 9 uur kijken, want ik heb nog 2 koters, waarvan er 1 7 is en dus naar school gaat en ik haar meestal wel breng. En nog een mannetje die vanaf 9 mei naar school gaat en ik dan 4 keer per dag heen en weer moet op Maandag en Dinsdag. Dus 4 uur is het beste voor mij.