Chatten


#21

hallo is er nog iemand wakker voor de chat shirley en ik wachter er op ik zei tegen shirley o het is savond meestal gezellie op de chat nou leuk mooie niemand
gr marielle


#22

en nu ben ik er en nu zijn jullie er niet meer… Nou ja volgende keer beter.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#23

nou zijn wij weer zijn jullie weer weg.
nou lekker weer he,hihi.
groetjes marielle


#24

En ik heb vanavond ook wel een half uur voor niks in mijn uppie zitten wachten, snif
Alleen af en toe zo’n dom pubertje (sorry hoor).

Schiet lekker op zo, haha!

Groetjes, mamma van Stephan


#25

??? toen was ik nog op de chat?
ik ben pas om 22:46 uitgelogt, maar heb je niet gezien, maargoed ik ga naar bed toe volgende keer beter

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#26

me berichtje was voor marielle

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#27

En ik trof Marielle net op de chat.
Laten we anders eens écht een tijdstip en avond afspreken ofzo.
Misschien wat handiger.

Ik ga ook mijn bed opzoeken nu.

Groetjes, mamma van Stephan


#28

ja een vaste tijd om een uur of kwart voor negen of zo iets en dan een dag nou dan moet het vast lukken toch

gr marielle


#29

ja sorry hoor meiden maar gisteren had ik een verjaardag onze oudste dochter vierde haar verjaardag en volgende week zaterdagavond ben ik er weer niet dan heb ik weer een verjaardag ja het houd niet op hier ik was gisteren aan de maliboe puur ik denk lekker voor me keel maar ik ben nu heel erg moe ja eigen schuld tanja was lekker thuis bij de opas en heeft het reuze naar de zin gehad was ik wel blij om

groetjes marielle trotse mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 15 Feb 2004 14:21:52


#30

Hoi Marielle,

Wat leuk dat je zo’n gezellige verjaardag hebt gehad bij Anja (als ik het goed begrepen en onthouden heb tenminste ).
En wat fijn dat Tanja het zo naar haar zin heeft gehad met de oppas thuis. Dat is toch altijd prettig om te horen als je thuiskomt, niet?
Maarre…we hoeven toch niet persé op zaterdagavond te chatten? Kan wat mij betreft op elke avond hoor (niet dat ik er ook elke avond ben natuurlijk ).

Groetjes, mamma van Stephan


#31

ja bieb je heb het goed onthouden ja zijn ex was al smiddags geweest gelukkig maar anders vond ik er niks aan dan waren we niet lang gebleven maar we komen tenslotten voor anja
en zei was blij dat we er waren en dat doet je goed en op naar de volgende verjaardagen

groetjes marielle trotse mama van tanja


#32

ik dacht laat ik even op de chat kijken pubersnou ik ben snel weer weg gegaan kreeg meteen een kruisverhoor nou dacht het niet he nou ik probeer het later nog wel

gr marielle


#33

ze zijn weg hoor

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#34

nou ik ga even kijken wie er zijn

marielle


#35

jammer dat er niemand was op de chat het hele ikke ben was in diepe slaap hihihihihihihihih nou tot morgen maar weer meiden

groetjes marielle trotse mama van tanja