Eva krijgt


#1

…een broertje! Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er op het oog goed uit. Gelukkig maar! En toen zoomde ze in tussen de beentjes en eerst dacht ik schaamlipjes te zien. Maar het waren toch echt twee balletjes en er zat een streepje aan vast! Onmiskenbaar een ventje! Leuk! Ik had twee meisjes ook leuk gevonden natuurlijk, maar ik had toch ook wel erg graag een zoontje…En dat is nu dus uitgekomen! We zijn zo blij dat alles in orde was, dat is het belangrijkste natuurlijk! En straks een jongen en een meisje, we hebben niks meer te wensen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker


#2

Wat leuk een broertje! Gefeliciteerd!!!

Liefs


#3

Leuk zeg! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was.

Groetjes Natasja


#4

Wat leuk, een broertje! Fijn dat alles goed was.

Groetekes, Sje


#5

Super gefeliciteerd!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#6

Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd. Stiekem vond ik het heel leuk dat mees een jongetjes was/is. Kan voor jullie het jongens denkwerk (lees naam verzinnen) beginnen…

Gr Patries


#7

Leuk een broertje voor Eva. Van harte.


#8

Leuk hoor een jongetje erbij. En jongetjes zijn ook superleuk hoor al zeg ik het zelf. Ik zag mezelf eerst echt niet met een zoontje maar ik vind het super. Natuurlijk hopen wij de volgende keer stiekem wel een beetje op een meisje. Fijn dat alles goed was is toch weer een geruststelling he. Hoe voel je je trouwens?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#9

Super dat alles goed was, en een broertje voor Eva, Wat leuk!!! En jongens zijn indd ook leuk Ik had na Madelon zoiets van doe mij nog maar een meid, maar een jongen is toch wel heel tof

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#10

Leuk, een jongetje en een meisje!!
Fijn ook dat alles goed was.

Enne… uit ervaring kan ik zeggen dat een jongetje erg leuk is:D
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#11

Ow ja Rainbow, wordt toch opnieuw shoppen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#12

oh wat leuk rainbow… (zet de kleertjes van rainbow niet op mp … wie weet hebben wij het nodig ) nee hoor wij weten echt niet wat het wordt. We weten dit over 8 / 10 of 12 weken …

Lilypie In verwachting Ticker


#13

Wat ontzettend fijn dat alles goed is…en wat leuk een jongen!!! Super meid!


#14

Wat super dat alles goed was en Eva er een broertje bij krijgt.

Gefeliciteerd.

Groetjes,
Sandra


#15

Fijn dat alles goed was en top, een broertje voor Eef! Een zoon is zoooooo leuk…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#16

Toen wij na een dochter een zoon kregen zei mijn oma “dan hou er nu maar mee op, want meer soorten zijn er niet”. Super leuk. Ik had ook alles goed gevonden hoor, maar nu we gezegend zijn met een meiske en een jongetje moet ik eerlijk bekennen dat ik het een heerlijk evenwicht vind.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#17

Super dat alles goed was met de kleine bink
Leuk hoor een klein binkie erbij
Geniet ervan meid

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin


#18

Waaaaaaaauuuuuuuuwww Rainbow… wat leukk :D:D:D Shoppen voor jongens kleertjes dus…:smiley:
Hoe noemen ze dat straks toch?? Een koningskoppel ofzoiets? als je een jongen en een meisje hebt? hahaha

Ik hoop nu stiekem wel op een meisje, maar iedereen roept weer een jongen…
Is ook niet erg natuurlijk… als het maar gezond is!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)


#19

Wat leuk! En fijn dat de echo goed was!



#20

Allereerst fijn dat alles goed was joh. Enne nu kun je stoppen met zoeken naar een naam

En wat naar inderdaad dat je weer moet gaan winkelen, want ik denk niet dat Eva’s roze jurkjes nu nog kunnen enne pappa is niet de enige man in huis straks

Groetjes,

Michèle