Iemand tips voor verwijderen van vlekken


#1

Hallo,

Ik heb een vraagje over het verwijderen van vlekken ik krijg de vlekken namelijk
moeilijk uit de slabbertjes van mijn zoontje ik gebruik shout maar dat helpt niet echt de vlekken worden wel minder zichtbaar maar je ziet ze nog wel.
Wat gebruiken jullie om de vlekken er uit te krijgen van de groeten en fruit hapjes zodat de slabber er weer stralend uit ziet zonder vlekken?

Veel liefs van priscella,


#2

Ik gebruikte bij voeding waarvan vlekken er vrijwel niet uitgaan de slabbetjes altijd achterstevoren. Als je ze dan wast en de vlekken zijn er niet uit heb je altijd nog een schone voorkant voor voeding die geen hardnekkige vlekken geeft. Dus gewoon per voeding bepalen of je voor- of achterkant van het slabbetje gebruikt.

Onze meiden dragen eigenlijk geen slabbetjes meer, maar wat ik nu doe als ze toch een vervelende vlek in hun kleren hebben: vlek meteen goed nat maken, dotje Driehoek zachte zeep erop, goed inmasseren tot het schuimt en in klein laagje water nachtje laten trekken. Volgende dag in de machine en 9 van de 10 keer zijn de vlekken er helemaal uit.

Groetekes, Sje


#3

Hallo Sje,

Dat is idd een slim idee om de slabber om te draaiendat ga ik dan ook maar doen
en ik zal morgen meteen driehoek zachte zeep gaan kopen.

Dankje Sje,

Veel liefs van priscella,


#4

Die Driehoek zeep is gewoon bij de supermarkt te koop en zit in een klein emmertje met groen-met-gele opdruk. Kost vrijwel niks en je kunt er heel erg lang mee doen.

Groetekes, Sje


#5

Hoi Priscella,

Weet je wat wij hier doen, wij geven onze oudste dochter gewoon een oud shirt aan tijdens het eten. Eentje die vies mag worden. Eentje die je dan niet weggooit als het vlekken heeft maar gewoon voor het eten blijven gebruiken. Als je een erg grote vlekkenmonster hebt kun je dat ook doen met een broek. Dan hoef je ook niet te stressen tijdens het eten en kan je zoontje gewoon lekker kliederen.

Is maar een ideetje hoor, zo doen wij het hier.



#6

Hallo Miranda,

Dat is ook een goed idee zeg helemaal niet aangedacht
dankje!!!

Hallo Marielle,

Ik gebruik dus zelf ook shout maar bij mij blijven de vlekken vaag zichtbaar.
Hoe behandel jij de vlek?
Ikzelf maak de plek een beetje vochtig met water en daarna doe ik er een beetje
shout op beetje met de ribbelige kant van de shoutfles erover heen wrijven paar
minutjes 4a5 ongveer laten staan en daarna spoel ik het uit met lauw water daarna sop in het nog even na met gewoon wasmiddel weer afspoelen en daarna
laat ik het drogen.
Maar de slabber is dan nooit echt mooi schoon.

Veel liefs van priscella,

Gewijzigd door - MamaPriss op 17 Sep 2007 15:06:40


#7

Hoi Priscella,

ik gebruik voor met name de groentehapjes altijd plastic slabbetjes van Minnie Mouse. Deze was ik gewoon mee in de vaatwasser.
Mijn moeder knoopt Zoë altijd een hydrofielluier om, zodat alles beschermd is. Als ik toch vlekken heb, spuit ik er Vanish op (2 componenten) en daarna gelijk in de wasmachine, bij hardnekkige vlekken op 60 graden.
Als dit allemaal niet werkt, ga ik heel ouderwets met een stuk Ossegalzeep aan de slag.

Succes,
Inge


#8

Hallo,

Ik zag je vraag over vlekken verwijderen. Wie weet heb ik een goede tip voor jou… De site die ik altijd raadpleeg als mijn zoontje weer is met vlekken thuis komt is www.vlekken-verwijderen.nl … wie weet heb je er iets aan!

Groetjes Margriet


#9

Er bestaan tegenwoordig ook wegwerp slabbertjes. Dan heb je helemaal geen wasgedoe meer.
Ik heb me nooit druk gemaakt over vlekken, daar zijn die dingen voor. Ik had er een paar voor als we eens weg gingen of zo, maar verder kon het mij niet zo boeien.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#10

Margriet je hebt je reactie geplaatst op een topic uit 2007!

Maar goed wel een tip voor de moeders die er nu mee te maken hebben. Ikzelf maak me ook niet druk om de vlekken in een slab. De ene slab is nog wel schoon en de andere daar krijg ik ook de vlekken niet uit. Als we weggaan, dus wel een schone slab mee en verder maak ik me er niet druk om.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#11

Hier een combinatie van alles eigenlijk…

De slabbetjes kan me niet zoveel schelen, hoe ze eruit zien… Hou er een paar schoon voor als we weg moeten en de rest? Who cares Verder is Danique gewoon een echte knoeipot, je zou haar shirtjes soms moeten zien! Ze krijgt het op 1 of andere manier voor elkaar om ònder haar slabbetje te knoeien. Voor die shirtjes de tip van Sjé, groene driehoek erop, even boenen en dan een nachtje in de week. De volgende dag lekker laten drogen en dan zijn de vlekken er (meestal) wel uit.


#12

Hier gebruik ik altijd ossegalzeep en Vanish Oxi Action. Gaat er soms niet helemaal uit, maar meestal wel.