en ik nam mee....

Omdat er vaak onduidelijkheid bestaat over wat wél en wat niét kan op Ikkeben hebben we één en ander samengevat.

Welkom bezoeker!

Ikkeben:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan?
Wachtwoord vergeten?

| Zoek | FAQ

Alle forums
 Baby 0 tot 1 jaar
 Knutselen met baby's

Auteur Vorige topic Topic Volgende topic  
VonYong
Ikke ben lid

1 berichten
Gepost - 04 Dec 2006 :  20:12:51  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Hallo allemaal,
Ik doe de opleiding SPW3 en zit in mijn laatste jaar. Ik loop stage bij een babygroep van 0 tot 18 maanden. Ik wil graag activiteiten doen met de baby's maar ik vind het moeilijk om te bedenken. Ik heb hier al even rondgekeken en heb toen al aardig wat topics hierover gezien met ideeen. Alleen wil ik graag knutselen met baby's, maar wat kunnen die kleintjes al knutselen? Iemand leuke ideeen?

-xxx-

Asje

ModieMutZ

Netherlands
10146 berichten
Gepost - 04 Dec 2006 :  20:26:43  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Onze jongste is nu 18 maanden en hij vind het heerlijk om met verf te kliederen. Zo heeft hij net op het kdv een papieren rand mogen bekliederen waar daarna weer een pietenmuts van is gemaakt door de leidsters. Thuis heb ik voor hem speciale stiften die je overal gemakkelijk weer uit krijgt en die niet zo snel stuk gaan, daar kan hij heel soms ook wel eens mee kliederen maar hij vind dat minder interessant, maar dat de ene voor de andere natuurlijk.

Ga naar bovenkant pagina

Tiesie

Ikkeben Superlid

384 berichten
Gepost - 07 Dec 2006 :  10:02:19  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Kinderverf, wat goed uit te wassen is en kliederen maar.
Ook vinden ouders het vaak leuk als je van het kindje op verschillende leeftijden een hand en voet afdrukje maakt.
Muziek doet het ook altijd goed.
Met verf is echt veel te doen. Je kunt ze ook in de badkamer zetten en de muur later bekliederen (alleen de badkamer).
Of een groot doek op de grond met een kindje in een oud rompertje en dan lekker rollebollen in de verf.

Groetjes Wiets

Ga naar bovenkant pagina

kids_styll

Ikke ben lid

1 berichten
Gepost - 13 Feb 2011 :  18:28:18  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
hallo
ik doe stage in een kinderdag verblijf en dit jaar moet ik misschien bij baby's staan.
weten jullie misschien een activiteit die je bij baby's kan doen?

graag antwoord

ps. een vraagje. kunnen baby's verven? als je ze helpt uiteraart eGa naar bovenkant pagina

Manderijn
Ikkeben Junklid

1806 berichten
Gepost - 13 Feb 2011 :  21:54:45  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek Manderijn's homepage  Reageren met citaat
Verven is inderdaad 1 van de weinige dingen die ze dan zelf al kunnen!
Wat bakmamma zegt kan ook wel, maar dat doe je met een baby. Geen idee of je dat misschien ook bedoeld hoor.
Verven is hier wel altijd favoriet ook!Ga naar bovenkant pagina
redd
Ikke ben lid

2 berichten
Gepost - 03 Mar 2011 :  11:00:19  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Ik heb een artikel gevonden waar allemaal leuke activiteiten in staan met baby's. misschien heb je er iets aan. http://hobby-en-overige.infonu.nl/spellen/69176-activiteiten-met-uw-baby.htmlGa naar bovenkant pagina

Ga naar:
Snitz Forums 2000