Ik er helemaal


#1

Doorheen zit
Vanacht niet geslapen van de pijn in mijn bekken
En Ed die had vergaderingen dus kon niet thuis blijven
Mijn Buurvrouwtje heeft Robin net opgehaald om naar een speelochtend te gaan (in een wijkcentrum bij ons in de buurt)
Heel lief allemaal hoor maar ik vond het zo moeilijk om mijn ventje mee tegeven snik snik
Ed wil vanmiddag aan de gyn vragen om toch een keizersnee te doen
En ik weet het niet meer hoor Pffffff
Het enige wat ik doe is janken
En dat kleintje in mijn buik kan er niks aan doen dat ik me zo kl*te voel
De katten lopen maar te miauwen
Zo heb weer ff tegen jullie kunnen klagen
Het lucht niet echt op maar ja
Eigenlijk wil ik helemaal niet klagen hoor er is zo veel om gelukkig mee te zijn
Dus bij deze Sorry voor mijn geklaag

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word



#2

Sorry is nergens voor nodig lievie, niks aan te doen en ook daar zijn we voor. Maarrrruuuum waarom mauwen die katten dan ? Die voelen vaker wwat aan he Ben benieuwd wat je gyn zegt. En dat je het moeilijk vindt om Robin uit handen te geven is ook heel normaal nu, ik had ik met Evianne ook. hahaha zelfs toen ik ging bevallen en ze naar me buuf ging, ik overwoog zowat om dr mee te nemen. Zet m op hoor meis, effies nog…
dikke knufffffffffff


#3

ow wat rot voor je vindt ook niet dat je sorry moet zeggen,kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt omdat mijn tweede zwangerschap ook niet helemaal van een leien dakje is gelopen,het is heel normaal dat je er door heen zit,probeer je zo goed mogelijk te ontspaanen hoor nog een dik uurtje en dan weet je weer meer!! sterkte hoor leef met je mee!!

liefs jessica, &


#4

Je zeurt helemaal niet hoor!!!
'T valt tenslotte niet allemaal mee!
Heel veel sterkte en ik kom later nog ff kijken hoe het bij de gyn. was.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.



#5

Ohh kan me voorstellen hoor dat je er doorheen zit, sterkte!

Groetjes Nathalie & Co


#6

je zeurt helemaal niet hoor,maare de katten voelen wat aan komen denk ik…

nou kop op meis en zeurt maar gewoon door,liever dat dan dat je gaat doen of er niks aan de hand is

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#7

Hoi lieverds
Ben ik weer ff
Robin heeft het zo naar zijn zin gehad vanmorgen zeg
Kwam doodmoe thuis
Ik was zoooooooooooooooooooooooo blij dat ik hem weer zag
Hij werd geloof ik een beetje gek hoor mama die heel veel met hem wilt knuffelen
Haha daar houd mijn ventje niet zo van
Hebben afgesproken dat hij volgende week weer mee mag

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word