Ik het kleuterforum


#1

een beetje stilletjes vind? Ik dacht dat wij beloofd hadden om het kleuterforum meer leven in te blazen? Er gebeurt bijna niks? Jammer hoor! Volgens mij is er nogveel te melden over onze kleuters!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#2

Of er zijn alleen voorbeeldige kleuters, wat natuurlijk eigenlijk nog beter is!

Groetjes Manderijn.


#3

Grappig! Ik dacht laatst: er is nog nooit zo veel in gepost als sinds onze kids kleuters zijn. Maar ik moet zeggen: ik heb niet zo veel op dit moment. Neem van mij aan: ik hou het in de gaten, bij het minste of geringste dingetje zal ik een topic openen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Ik meld ook minder over Eva dan toen ze nog baby was, dus ik ben ook een beetje ‘schuldig’. En voor Max post ik altijd nog in het peuterforum! Maar ik ben denk ik enorme topichoeveelheden gewend in het baby- en peuterforum en dan is dit maar weinig?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#5

Het kleuterforum is nooit heel actief geweest he… Tja zelf heb ik geen kleuter meer/nog geen kleuter…
Maar tja, is ook veel minder over te vertellen/vragen als over baby’s en peuters natuurlijk. Met kleuters kun je tenslotte al goed praten, dus doet er iets op is het al veel minder gissen wat er aan de hand is… En de rest, ach meestal loopt t wel met kleuters is hier tenminste de ervaring.

Maar leuke dingen mogen natuurlijk ook gedeeld worden! Die zullen er ook vast nog genoeg gebeuren!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#6

Sorry, ik heb ook nog geen kleuters


#7

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het over het algemeen stiller op ikkeben. Ik dacht eerst dat het aan de vakantie lag, maar die is nu allang voorbij en nog word er erg weinig gereageerd op topics. De topics die ik de laatste maanden geopend heb, kreeg ik weinig reacties op. Dat vind ik erg jammer want soms heeft iemand hier HET antwoord… Maar als diegene niet reageert…

Groetjes


#8

@Goudvisje, dat viel mij inderdaad ook op. " Vroeger’ hadden we met een bepaalde groep echt pagina-lange topics, kon je haast met elkaar chatten, haha. Nu duurt het wat langer voor je antwoord krijgt en is het soms wat minder. Wel jammer. Maar ik merk wel dat ik, door werk en twee kids, ook wat minder tijd heb en dat geldt waarschijnlijk voor veel meer mama’s! Ik denk dat ik de meeste topics gepost heb toen Eva 0-2 jaar was en met Max tijdens zijn eerste jaar…Ik vind het nog steeds gezellig, maar het is wel wat stiller ja…zeker dus bij de kleuters. Maar wat ik zeg, hoe ouder de kindjes worden, hoe minder vragen en misscien word je ook wel zekerder van jezelf en ‘hoef’ je niet meer zo vaak te posten? Who knows?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9

Denk ook door fb dat daar meer gedeeld wordt. Leuke dingen etc. en dat men daar meer tijd doorbrengt dan op ikkeben…

Dus allemaal van fb … Ik ben er trouwens daadwerkelijk af. Kreeg enorm veel spam op computer en ook berichten die ik niet plaatste op mijn paginas…


#10

Ik denk dat Mini-boy wel een punt heeft Er wordt natuurlijk al veel besproken op facebook. Wel jammer trouwens, als ik zie hoe weinig er dan gereageerd wordt, of dat je wel je adviezen deelt, maar verder niks weer hoort, weerhoudt me dat er toch wat van om topics te openen!

Groetjes Manderijn.


#11

Ik vond het idd sowieso al zo stil op ikkeben. Maar daar ben ik zelf ook schuldig aan. Het is idd druk met 2 kindjes, ik heb lang zoveel tijd niet meer om te posten als toen Rens nog een baby was.
Maar ik denk ook dat het kleuterforum stiller is omdat je gaandeweg zelf ook groeit in je rol als ouder. Ik merk zelf iig dat ik me niet meer zo snel druk maak om iets en meestal dingen die niet goed gaan zelf prima kan oplossen.
Maar ik mis die ellenlange gezellige topics wel hoor.

Groetjes Ramona


#12

Ik kan je zeggen dat het niet alleen op ikkeben stiller is hoor,
ook op andere forums zie ik dat.
En dat kan zomaar weer omslaan op een bepaald moment.

M.


#13

jajaja bijvoorbeeld bij de babyboom 2013

Dan gooien we jullie weer plat met gebroken nachten/ voedingen/ hulp hulp hulp…


#14

Ik vind het ook veel stiller op ikkeben dan bijvoorbeeld vorig jaar deze tijd.

Ik heb 3 topics geplaatst op de kleuterpagina maar die zijn al verwijderd???
terwijl er zo weinig opstaat!!!

Ik kijk wel (bijna) dagelijks effe…

Gr, Danielle


#15
quote:
jajaja bijvoorbeeld bij de babyboom 2013 ...

Dan gooien we jullie weer plat met gebroken nachten/ voedingen/ hulp hulp hulp…


Doe je mee?

M.


#16
quote:

Ik heb 3 topics geplaatst op de kleuterpagina maar die zijn al verwijderd???
terwijl er zo weinig opstaat!!!


Hm, als dat van de week was met de opschoonactie van Kimmetje,
dan kan het kloppen dat ze weg zijn.
Anders moet je misschien de keuze voor “Geef de topics van de laatste x dagen” aanpassen.

M.


#17

Het was mij idd ook al opgevallen dat het een stuk rustiger is, niet alleen op het kleuterforum. Komt misschien nu wel weer nu het wat mindere weer eraan komt

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers