| Auteur |
Topic  |
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 08:51:05
Hij had gisterenavond een temp van 38,1. moet ik dit nou als normaal beschouwen voor de avond? of is dit nog zovan: moet toch wat lager ivm die antibiotica??iemand enig idee??? <a href="http://lilypie.com">[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt="Lilypie Tweede Pic" width="100" height="80" border="0" />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt="Lilypie Tweede Ticker" border="0" /></a> Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jul 2010 14:09:31 |

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6603 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 14:21:09
Zou het vandaag even aankijken .Liefs Michelle 

|

Sandra1980
Ikkeben Junklid

Netherlands
5002 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 14:26:09
Vervelend dat hij nog steeds niet helemaal is opgeknapt. 38,1 is niet heel erg hoog, dus zou het vandaag nog aankijken. Als het morgen niet opknapt toch even voor advies de huisarts bellen.Dikke knuffel voor Rico! Groetjes, Sandra  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 14:48:54
nee ik vond 38,1 ook niet heel erg hoog maar is het normaal dat hij daar op blijft hangen?? want boven de 38 is en blijft koorts, ook al is het weinig.  
|

Sandra1980
Ikkeben Junklid

Netherlands
5002 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 17:46:42
Nee, Inge lijkt me niet normaal. Als hij morgen nog koorts heeft, ook al is het maar laag. Bel gewoon even de huisarts om het na te vragen. Groetjes, Sandra  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 18:49:28
het rare is dat het nu de laatste dagen alleen s'avonds vooral zo is. ik weet dat de temp s'avonds dus altijd hoger is, maar ook 38,1??? ook al is het sá vonds moet het toch nog onder de 38 zijn? bij een gezond kind dan he?  
|

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6603 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 19:38:09
Dylano had heel vaak dat hij rond de 38 had 's avonds of dat nu nog is geen idee ant ja als hij niet ziek is temperatuur ik hem niet. Dus daat zou je morgen even voor kunnen bellen.Liefs Michelle 

|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12439 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 19:48:10
Volgens mij stijgt de lichaamstemperatuur altijd tegen de tijd dat ze doodmoe zijn en naar bed gaan. Zou ook gewoon heel normaal kunnen zijn dat-ie elke avond 38 heeft.Dit kun je testen door jezelf te tempen vlak voordat je naar bed gaat. Groetekes, Sje |

Rinske
Ikkeben Junklid

Netherlands
1299 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 20:04:08
ik heb t een tijdje bij Lindsey bijgehouden in een tijd dat ze niet ziek was omdat ik haar ochtendtemp zo laag vond (was telkens rond 36) en voor de vergelijking deed ik dus ook 's avonds. dit heb ik een week of drie gedaan (niet elke dag hoor) en dat kwam elke dag 's ochtends rond 36 en 's avonds rond de 38, hoogste 's avonds was ook 38.1. die lage ochtendtemp bleek trouwens ook normaal te zijn. Dus t kan best, maar mocht je het je toch niet lekker zitten zou ik idd morgen gewoon bellen.liefs, Rinske  

|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12439 berichten |
Gepost - 25 Jul 2010 : 20:17:55
Lage ochtendtemperatuur is inderdaad normaal als het goed is. Je temperatuur daalt waardoor je in slaap valt, dus als je net wakker wordt, is je temperatuur niet meteen weer ergens in de 37. Dat gebeurt rustig aan.Groetekes, Sje |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 11:17:09
Gisterenavond was zn temp 37,9 toen hij wakker werd overigens ook.. ik weet niet wat ik moet doen.. woensdag werkt de "fijne" arts weer.

|

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6603 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 13:02:46
Hoe is de temeratuur nu?Ik heb nl van de ha geleerd dat je nooit moet temeraturen als ze net wakker zijn omdat die dan nog vrij hoog kan zijn omdat ze warm in bed liggen. (doe het zelf ook hoor ) Maar als hij dan indd verhoging ofzo heeft doe ik het een half uur later nog een keer (arm kind) en meestal is hij dan indd gezakt. Liefs Michelle 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 13:06:07
@Michelle: ik had hem niet meteen getempt toen hij uit bed kwam hij had eerst melk gedronken en een boterham gehad. denk dat het ongeveer half uur 3 kwartier daarna was  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 18:02:33
En ja nog steeds zijn we bezig. zn temp ligt alweer over de 38 en heeft weer diarree erbij..hij wordt ook drukker en drukker en drukker... altijd als hij zich nie tlekker voelt.  
|

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6603 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 19:22:29
Ik zou morgen toch de ha opnieuw bellen, dit kan zo niet door gaan.Liefs Michelle 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 19:37:38
dat wil ik wel michelle maar morgen werkt JUIST die dokter die rico's uitdroging niet had gezien en gewoon overal pcm en vaseline bij voorschrijft.. woensdag werkt onze eigen arts.. hij is echt niet te genieten pff ik ben echt op van binnen weet je dat? ik kan terug blijven gaan maar ik heb al een beter idee, ik bel morgen de KNO arts gewoon op.

|

Mriek
Ikkeben Junklid

8480 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 19:51:44
Precies, KNO of anders naar de eerste hulp. Dit kan zo niet doorgaan, wat zielig.Groetjes, M  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 19:53:02
echt he Mriek, ik voel me zo langzamerhand een zeur worden. maargoed en het lijkt me ook stug dat hij nu pas als bijwerking diarree heeft van de antibiotica, zeker omdat het vandaag de laatste dag is (alleen morgenochtend nog dan)  
|

Mriek
Ikkeben Junklid

8480 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 19:56:08
Jij zeurt niet, je klaagt terecht over je alsmaar zieke kind. Niemand hier vindt je een zeur, dat weet ik zeker!Groetjes, M <a href="http://lilypie.com">[img]http://b3.lilypie.com/Qcaup2.png" alt="Lilypie Derde Ticker" border="0" /></a> Gewijzigd door - Mriek op 26 Jul 2010 19:56:19 |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 20:12:13
nee jullie niet, maar als ik telkens terug moet naar de dokter.. ja ik weet niet ik doe het natuurlijk voor Rico en het gaat om hem, maar je voelt je zo bezwaard ofzo op de 1 of andere manier. anderzijds heb ik er zware lak aan en moeten ze hun werk gewoon goed doen denk ik dan.. maar toch. elke keer van: hee daar zijn we weer! zij weet het dadelijk ook niet meer en dan?? wat nou als niemand het weet!  
|

Rainbow
Ikkeben Junklid

Netherlands
3874 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 20:28:28
Inge, wat kan jou het schelen? Die artsen zijn ervoor om jouw mop beter te maken en als dat (nog) niet is gebeurd, ga je gewoon terug. Dat is toch logisch? Laat ze maar denken wat ze willen! Je bent gewoon een goede moeder die het beste voor haar kind wil! Ik hoop wel dat het nu de betere kant op gaat, want dit topic wordt nu erg lang en dat is niet de bedoeling. Rico moet beter worden! Al moet je er 50x voor terug bij wijze van...die artsen moeten toch weten wat ze moeten doen?Groetjes Rainbow, trotse mama 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 20:31:19
ja daar zou ik wel vanuit moeten gaan, maar tot nu toe weten ze het ook niet dus wat dan..  
|

Sandra1980
Ikkeben Junklid

Netherlands
5002 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 20:33:51
Niet voor de artsen gaan denken Inge. Jouw kind moet beter worden en dat is het belangrijkste. Niet bij nadenken wat de artsen denken als je alweer belt. Gewoon morgen je KNO arts bellen, want dit kan zo niet langer. Lieverd, je wil gewoon het beste voor je kind. Je kan hem niet zo door laten lopen. Laat ze er maar naar kijken, totdat ze weten wat het is. Heel veel sterkte! Dikke knuffel, Sandra  
|

luna en mees
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
946 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 20:53:33
Meid meid wat krijgen jullie het voor de kiezen zeg. Bah! Elke keer als ik 's avonds kijk dan denk ik, zal het nu beter gaan en ships weer niet. Hoe was zijn temp dan toen hij net naar bed ging? En inderdaad net wat jezelf al zegt en de andere ook, morgen weer gaan bellen. Je bent geen zeur want dit gaat over de gezondheid van rico en dat gaat boven alles. Zit te denken he, hebben jullie wel eens aan een second opion gedacht, gewoon eens na laten kijken in een ander ziekenhuis als dit niet beter wil worden zo. Zit maar gewoon een beetje mee te denken hoor, bedoel het goed. Gr Patries

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8419 berichten |
Gepost - 26 Jul 2010 : 21:23:19
@Sandra: weet ik en tuurlijk wil ik dat, en doe ik dat ook maar het is meer van: pff machteloos..@Patricia: 38,6 was het. en diarree waterdun. ik zag dat het diarree was door de vliesjes die er bij lagen. en het rook ook echt vies weer. enne ik kan wel een s.o vragen maar waarover? zn keel/neus amandelen? ik weet het ook niet meer waar het nou aan ligt.. en wat moeten ze nou nog onderzoeken het is telkens wat anders. misschien dat het met elkaar toch in verbinding staat maargoed ik ben geen arts. ze moeten m gewoon echt goed nakijken   
|