en ik nam mee....

Omdat er vaak onduidelijkheid bestaat over wat wél en wat niét kan op Ikkeben hebben we één en ander samengevat.

Welkom bezoeker!

Ikkeben:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan?
Wachtwoord vergeten?

| Zoek | FAQ
 Alle forums
 Peuter 1 tot 4 jaar
 HIJ IS BETER!!!!!!! laat het slotje maar komen:-D
Pagina's:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23
Auteur Vorige topic Topic Volgende topic  
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12458 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  09:12:18  Bekijk profiel van gebruiker
Hoe is het vandaag met Rico?

Groetekes, SjeGa naar bovenkant pagina

bakmama

Ikkeben Junklid

Netherlands
1146 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  10:21:13  Bekijk profiel van gebruiker
Fijn dat de koorts gister al wat gezakt was!
Hoe is het vandaag??

Ga naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  10:26:25  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
Dankje Michelle dat je het even doorgaf

sorry ik had het echt druk gisteren.
Maar Rico heeft overdag alleen verhoging gehad (37,9) en s'avonds lichte koorts.
het is dus de betere kant op aan het gaan. Ik ben ook gestart met vitamine tabletjes om zijn weerstand wat extra boost te geven. Omdat die eigenlijk helemaal niks meer waard is na zolang ziek zijn, operatie en vervolgens een antibiotica kuur. Uit gezond eten en buitenlucht alleen red hij het niet en ik merk nu na een paar dagen dat hij toch iets meer energie krijgt.
Ik hoop dat het blijft aanslaan.
Ik heb inderdaad overleg met de dokter gehad en hij moet as weekend helemaal koortsvrij zijn, en het liefste ook geen verhoging meer.
anders moeten we terug naar onze eigen huisarts (ik zei al tegen michelle: BLUH!!) die anti kuur is

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede TickerGa naar bovenkant pagina

Rinske

Ikkeben Junklid

Netherlands
1313 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  10:36:06  Bekijk profiel van gebruiker
fijn dat je merkt dat het al wel iets beter gaat, hopelijk zet dat door.
vitamines werken over het algemeen optimaal na ongeveer twee weken, dus wat dat betreft kan het alleen maar beter gaan. ik blijf duimen voor jullie!

liefs,
Rinske

Ga naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  11:33:05  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
IK HEB IETS TE HARD GEROEPEN!

Hij gaf net heel veel over en de temp is weer 38,4.

mirema

Ikkeben Junklid

Netherlands
6618 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  12:28:21  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek mirema's homepage
Getverrrrrrrrr Inge, houd het niet op

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickersGa naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  12:46:19  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
nee ik moet voortaan afkloppen voordat ik wat zeg, alsof ze het erom doen

trouwens wat ik al eerder zei, ik merk elke keer als rico druk is dat hij koorts heeft alsof hij daar drukker van wordt ofzo gek is dat he

<a href="http://lilypie.com">[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt="Lilypie Tweede Pic" width="100" height="80" border="0" />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt="Lilypie Tweede Ticker" border="0" /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Jul 2010 12:46:49Ga naar bovenkant pagina

Mamsje Didi

ikkeben OK lid

123 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:01:22  Bekijk profiel van gebruiker
Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, dus ik lees nu pas hoe het met Rico gegaan is. Het was nogal een heel avontuur voor jullie zeg. Het zit niet echt mee, zachtjes uitgedrukt.
Maar dat hij niet snurkt is al een goed teken, toch? Probeer je daar aan vast te houden. Het komt goed....echt!

Succes met 'm

XxX Mamsje DidiGa naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:13:37  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
@mamsje Didi, bedankt... en het komt ook vast wel goed alleen ik zie het een beetje somber in nu.

Mriek

Ikkeben Junklid

8514 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:15:31  Bekijk profiel van gebruiker
Wat naar dat het toch weer slechter wordt, net als je denkt dat het de goede kant op gaat. Ik hoop dat het niet nodig is om dit weekend de dokter te bellen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde TickerGa naar bovenkant pagina

Mamsje Didi

ikkeben OK lid

123 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:16:53  Bekijk profiel van gebruiker
Snap ik, als je kleine ukkie niet in orde is, zit dat bij jezelf ook niet lekker. Maar je hebt echt de goede keus gemaakt om īm te laten helpen hoor. Even doorzetten, en dat kun je natuurlijk als stoere mama
Sterkte!!

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:18:28  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
@Mriek: nee ik hoop het ook niet ik snap alleen niet waarom hij nou ineens weer moet overgeven, dat staat toch totaal los van zijn bovenste luchtweg infectie/ontsteking?

@Mamsje didi: ja ik zou bijna zeggen: hadden we het maar niet gedaan.. hij heeft nog nooit zoveel dagen aan 1 stuk hoger dan 38 gehad.

Mriek

Ikkeben Junklid

8514 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:20:33  Bekijk profiel van gebruiker
Misschien dat hij over moest geven doordat hij last heeft van slijmvorming? Dat kan met z'n luchtwegen te maken hebben. En anders misschien iets eenmaligs of toch een virusje. Z'n weerstand is natuurlijk niet heel goed nu, dus hij kan zo weer iets te pakken hebben. Wat een zorgen, sneu voor jou en Rijco ook!

Groetjes,
M

Lilypie Derde TickerGa naar bovenkant pagina

Mamsje Didi

ikkeben OK lid

123 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:21:53  Bekijk profiel van gebruiker
Tja, je weet nooit wat je mee neemt uit het ziekenhuis. Die kleintjes hebben dan al een lage weerstand en dan kom je in het ziekenhuis met allemaal zieke mensen. Echt echt echt.....het komt goed. Mara duimt voor Rico

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:26:34  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
@Mriek: ja hij begint nu wel weer te hoesten, nu je het zegt..
maar gosh... hoe wordt hij nou beter als zn weerstand NUL is en hij elke keer wat nieuws te pakken krijgt?!

@Mamsje didi: ja dat is ook weer zoiets.. maar het is gewoon het 1 na het ander en eigenlijk moet ik blij zijn dat hij geen 40 gr. ofzo heeft maar goed constante temp verhoging is niet normaal. ik wil dat het ophoudt... Hocus Pocus Pilatus Pas...

Rinske

Ikkeben Junklid

Netherlands
1313 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  13:41:18  Bekijk profiel van gebruiker
het getver wat vervelend allemaal zeg!

liefs,
Rinske

Ga naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  15:31:21  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
tja..wat doen we eraan afwachten helaas

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  15:58:23  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
hij werd heeeel erg hysterisch en bloedheet wakker.
zweten enz enz.. terwijl het 22 graden was op zijn kamer ipv 30 zoals de laatste dagen.
gerum.. hij is nu wel weer vrolijk hij is de stofzuiger alle hoeken van de kamer aan het laten zien..letterlijk dan he niet zoals de uitspraak geldt

luna en mees

IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
948 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  20:13:08  Bekijk profiel van gebruiker
Pot....., las je eerste bericht van vandaag en dacht YES het gaat beter. Lees ik verder dat hij weer koorts heeft en over heeft moeten geven.
Kan wel zijn net als volgens mij was het mirema dat het slijnmvorming is en dat hij daarvan moet spugen. Wat je zegt van dat hieper de pieper zijn met koorts, in een van mijn laatste berichten had ik geschreven dat luna dat ook had en dat de dokter heeft gezegt dat dat geen kwaad kan. Er zijn meerde kindjes die dat hebben. Nou meid hoop dat het nu toch echt de betere kant op gaat en dat hij door die vitaminen pilletjes een beetje meer weerstand krijgt.

Gr Patries

Ga naar bovenkant pagina

Rainbow

Ikkeben Junklid

Netherlands
3917 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  20:17:04  Bekijk profiel van gebruiker
Arme Rico! Ik kan niet veel zeggen dan BETERSCHAP en WEER EEN HUG VAN EEF (die krijgt bijna lamme armpjes van het knuffels uitdelen aan haar vriendje hihi, maar ze vindt dat niet erg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ga naar bovenkant pagina

bakmama

Ikkeben Junklid

Netherlands
1146 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  21:45:36  Bekijk profiel van gebruiker
Hmmmm getsie die rico!!

Onze huisarts gaf laatst als tip bij koorts en hangerig zijn enzo:
AA-Drink te drinken geven,
-Dat is zoet -> drinken ze wel!
-Geeft energie en fut om wat te doen/eten
Hier werkte het echt!
Ben normaal anti-zoet maar zoiets probeer
ik graag uit!
Bij mezelf heeft dat trouwens
ook perfectico geholpen!

Maar ja als Rico al hyper is van de koorts
zou ik hem ook weer niet zo gauw een
energieshotje erachteraan geven hihi

In elke geval: heel veel beterschap voor hem!!

Ga naar bovenkant pagina

Liske

Ikkeben Junklid

Netherlands
1605 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  22:14:10  Bekijk profiel van gebruiker
He, die arme vent! Wat rot dat hij zo'n koorts houdt. Hopelijk gaan die vitamines werken en is het allemaal de moeite waard geweest als je over een tijdje terugkijkt.

Heb zelf ook al heel de dag (en nacht ervoor) koorts dus ik weet weer even heel goed hoe ellendig het is... Dikke knuf voor je ventje, en voor jou, de bezorgde mama!

liefs

Ga naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 23 Jul 2010 :  22:34:04  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
@Rainbow: haha rico hugged wel terug, vind ie helemaal niet errug

@Bakmama: energiedrank voor peuters? AA drank dan he en niet redbull neem ik aan hahahaha!
idd rico is al zoooo hyper.. ik kan m beter valium geven

@Liske: jee meid jij ook al? beterschap meisie! gauw beter worden he, niet zolang kwakkelen als Rico, dat gun ik niemand!

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten
Gepost - 24 Jul 2010 :  11:20:31  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek MamavanRico's homepage
hij heeft goed geslapen en is nu druk aan het winkelen met speelgoed.
omdat hij warm aanvoelde even gecheckt, toch weer 38.
maargoed we wachten nog even geduldig af (ahum)

bakmama

Ikkeben Junklid

Netherlands
1146 berichten
Gepost - 24 Jul 2010 :  14:44:11  Bekijk profiel van gebruiker
Idd ja AA-drink!

Ga naar bovenkant pagina

Topic is 23 pagina's lang:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23