| Auteur |
Topic  |
|

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6618 berichten |
Gepost - 29 Jul 2010 : 12:50:19
Geen idee of ze dat onder narcose doen, Bij Madelon hebben ze da tijdens de operatie gedaan dus die was onder zeil Liefs Michelle 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 29 Jul 2010 : 12:57:54
haha ja dat is waar dan.. normaal gezien doen ze ook amandelen knippen +buisjes. als ze ok oorproblemen hebben, maar rico kreeg pas na de operatie problemen daar.. alsof het door die neusamandel daar nooit gekomen is en nu die weg is de bacterie vrij spel heeft   
|

Sandra1980
Ikkeben Junklid

Netherlands
5016 berichten |
Gepost - 29 Jul 2010 : 21:52:56
Vervelend dat je nu weer tot maandag moet wachten. Maar goed wel heel fijn dat je in ieder geval weer bij dezelfde arts terecht kunt en dat dit een hele goede is.Nogmaals sterkte meis! Dikke knuffel, Sandra  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 09:26:53
dankjewel Sandra, idd ik wil gewoon de beste arts en die heeft Rico, dan neem ik geen genoegen met minder, niet meer!  
|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 21:40:58
Rico is vanavond Eindelijk voor het eerst sinds de operatie zonder koorts te bed gegaan, hij had 37,6.. EINDELIJK! maargoed.. we gaan hoe dan ook maandag naar de KNO-arts want ik kan wel weer gaan juichen maar voor je het weet is het weer belabberd.. maargoed ik wil me toch even laten horen over Rico omdat het nu echt goed gegaan is vanmiddag en vanavond!!En met TROTS mag ik presenteren: Rico's lachje en nogal uitbundig ook NA de operatie: yeahhh! ik ben zo blij!! In bad ging het geweldig trouwens hij lachte constant maar dit was de mooiste foto die ik gemaakt had van vanavond. Eindelijk kan hij weer lachen! Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2010 21:46:03 Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2010 21:47:45 Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Aug 2010 12:41:23 |

Sannn
Ikkeben Junklid

Netherlands
1557 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 22:06:15
Ohhhh heerlijk! Wat fijn dat het vandaag zo goed ging, na al die ellende! Ik hoop zo dat er nu eindelijk echt een einde aan komt.....Goed gedaan hoor ventje!!!! Dikke kus van ons!   

|

luna en mees
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
948 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 22:07:58
Had hem op je hyves gezien en inderdaad hij staat er stralend op. Was zo blij voor je dat ik (foutje ) 3x dezelfde tekst bij de foto heb geschreven haha. Maar ben blij voor je en jullie gaan nu de goeie kant op. Kijk hem stralen....om verliefd op te worden, geniet ervan meid.Gr Patries 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 22:15:59
jaaa echt he! ik ben zooo blij! maar goed het is vaker goed gegaan en daarna ineens weer fout.. ik vind het erg dat ik zo moet denken maar goed dit pakt niemand ons meer af we hebben echt zoveel lol gehad!  
|

luna en mees
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
948 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 22:22:29
Hoeft nu niet he inge, positief blijven, hopelijk heeft hij het nu gehad en ben je de dip door. Ik duim in ieder geval voor jullie.Gr Patries 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 22:41:23
ja maar als ie erdoor is wat doen we maandag dan bij KNO? die vocht kan toch niet ineens weg zijn?  
|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12458 berichten |
Gepost - 30 Jul 2010 : 23:01:58
Fijn dat het nu echt beter lijkt te gaan. Ik zou de KNO gewoon door laten gaan. Laat ze nog maar eens even goed kijken of het er daarbinnen wel helemaal goed uitziet.Groetekes, Sje |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 09:58:07
Inderdaad.. beter LIJKT te gaan, hij komt net naar me toe en zegt: mama auw. ik vraag: waar heb je pijn schat? hij trekt aan zn oor dus ik wil m gewoon even een knuffel geven gloeit hij weer. Even een temp check gedaan en 38,5. 't is nog maar s'ochtends, en tot nu toe heeft hij s'ochtends nog geen een keer koorts gehad, begon meestal in de middag. nu ligt hij op de bank met zn hoofd tussen de kussens lui en hangerig te zijn   
|

Michèle
Ikkeben Junklid

Netherlands
14543 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 10:21:21
Inge komt ie weer beter safe...... als er niks is is er niks maarals er wel wat is en je zegt af en je moet later weer bellen kan het zo weer 2 weken duren.Wat een leuke foto trowens. Groetjes, Michèle 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 10:30:12
dankjewel michele ik ben ook wel trots op de foto en wat ik al zei gisteren hadden we echt lol! dat pakt niemand ons meer af want de laatste tijden zijn er niks aan maargoed nu gaat het weer brak dus.. dat gevoel had ik stiekem al wel. omdat het elke keer zo is, nu is hij s'ochtends al op 38,5 en hij is nu wel hangerig wat hij normaal nooit is. ofja nu is hij even aan het stickeren.. en toen ik mijn hand op zijn oortje hield ging hij er helemaal tegenaan hangen, zoals een hond doet die oormijt heeft, ik kan even geen andere vergelijking geven sorry hij is nu wel echt een beetje zielig en ik ben blij als het maandag is.  
|

Michèle
Ikkeben Junklid

Netherlands
14543 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 10:39:54
Eh ik ken geen honden met oormijt.... Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor. Wel sneu dat het weer mis is. Hopelijk gaan voor jou de zaterdag en zondag vlot (voor mij niet) maar je snapt me wel want dit is niks voor het mannetje. Groetjes, Michèle 

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 10:50:04
haha ja inge en dr uitleg Maar hoezo heb jij geen goed weekend? ja sorry alles gaat een beetje langs me heen..of bedoel je morgan's pp? Rico is echt zomaar stilletjes. heb maar even een tekenfilm aan gezet want hij valt bij het minste geringste half in slaap moe is hij vooral. Dit is zeker niks voor m. echt sneu daarom zei ik al: snel maandag dan horen we meer.

|

mirema
Ikkeben Junklid

Netherlands
6618 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 12:59:55
Getver weer mis Ik denk dat Michèle bedoeld dat het weekend voor haar niet snel voorbij hoeft te zijn omdat ze vrij is Liefs Michelle 

|

Michèle
Ikkeben Junklid

Netherlands
14543 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 13:56:17
Inderdaad voor jou mag het snel voorbij zijn omdat je dan naar de kno arts kan maar voor mij hoeft het niet zo snel te gaan omdat ik maandag weer moet werken.Groetjes, Michèle 

|

Mamsje Didi
ikkeben OK lid
123 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 14:01:47
Wat een lieve foto, zeg. Ik dacht eerst `jubel jubel juich´ geen koorts meer, maar dan de volgende ochtend toch weer wel, povedikkie. Hoop dat de KNO arts jullie goed helpt, wij duimen hier maandag.XxX Mamsje Didi |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 15:54:05
ooh op die manier michele ik snap m.Thnx weer iedereen Hij lag om kwart voor 1 in bed. om half 2 krijsen krijsen krijsen. wij daarheen, had hij vuurrode oren en het was alleen maar auw auw auw. of het echt zn oren alleen zijn weet ik niet. het gekke is, ik ging even kijken of hij misschien weer diarree had (had ie namelijk daarvoor al 3 x gehad vandaag) niks wel een overvolle plasluier, ik denk huh 3 kwartier geleden nog verschoond en hij had zo'n extra vocht opnemende pamper aan. Dus ik hem een droge aangedaan. 2 minuten later (echt ik overdrijf niet) kei hard krijsen weer. hij zat half liggend half zittend op de bank, en ik zie een enorme pamper, ik kijken WEER overvol. vervolgens plaste hij ook alles onder. hij had niet veel gedronken ofzo en eten gaat ook bal de laatste dagen. alsof het pijn deed dat hij plaste ofzo, echt bizar. uit afleiding omdat niks hielp ben ik (jaja!) voor het eerst met hem gaan fietsen achterop! vond het doodeng maar het ging echt goed. de heenweg ging nog wat wiebelig omdat ik niet zo goed door de bochten durfde omdat hij dan zo ging hangen, bochten gingen opzich wel maar van die krappe bochtjes nouja.. vond ik niks. Daarna op de terugweg ging dat ook super want ik had zoiets van: als ik gewoon doorfiets komt hetallemaal in orde. We zijn langs het kanaal gaan fietsen en er kwam een lange boot aan. rico werd toen helemaal happy. BOOT!! BOOT! nu gaat het wel redelijk met m..   
|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12458 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 15:56:10
Echt bizar zoals die kleine man blijft tobben. Ik kan er met mijn pet niet bij.Was zijn urine al gecheckt op een urineweginfectie? Anders even met urine langs de huisartsenpost of maandag meenemen naar de KNO. Die hebben mogelijk ook wel teststaafjes en anders kun je vragen of je even met die urine langs het lab mag. Groetekes, Sje Gewijzigd door - Sje op 31 Jul 2010 15:56:43 |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 16:50:26
Ik weet het ook niet Sje, nu lijkt het ineens weer beter te gaan maar ja pfffff zucht steun puff puff.. wat kan ik zeggen? nee ze hebben geen urine test gedaan, maar ik zei toevallig toen straks tegen rijco toen rico zo aan het plassen was en aan het huilen, dat ik nog een plaszakje heb liggen dat ik die morgenavond aandoe voordat hij de nacht ingaat en dat ik die dan s'ochtends even langs de huisarts breng OF dat ikd ie s'middags mee naar het ziekenhuis neem.. wat is het beste denk je??  
|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
12458 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 17:17:24
Niet voor de nacht aanbrengen dat plaszakje. Dan loopt het gedurende de nacht leeg.Gewoon 's ochtends bij de eerste verschoning aandoen en elk kwartier checken of er al iets in zit. Hoeft niet veel in te zitten. Een paar eetlepels is al genoeg. Zo'n zakje sluit nooit helemaal goed af bij het piemeltje en bij een spelend kind van 1,5 die alle kanten op gaat, dan weer zit, dan weer ligt, dan weer loopt, blijft die urine er niet in zitten. 's Nachts precies hetzelfde. Hij beweegt alle kanten op en de volgende ochtend tref je een leeg plaszakje. Ik zou eerlijk gezegd niet eens tot maandag wachten, ik zou de huisartsenpost bellen of je vanavond al urine mag komen laten checken. Als hij inderdaad een urineweginfectie heeft is het erg zielig om hem er tot maandag mee te laten tobben. Niet tof als elke plas zeer doet. Groetekes, Sje |

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
8448 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 18:13:41
@Sje: Het was alleen nadat hij wakker werd, daarna had hij ook weer een volle plasluier (net eigenlijk) en toen was er ook niks aan de hand. als het echt zwaar drama zou zijn zou k dat natuurlijk wel doen he.. want nu lijk ik natuurlijk een domme moeder die dr niet alles aan doet dr kind gezond te krijgen. ik weet dat je dat niet bedoeld, maar zo'n gevoel krijg ik zelf nu. Als ik aan het eind van de dag zo de dag van vandaag zou beschrijven zouden jullie waarschijnlijk ook een beter beeld krijgen dan als ik na elk akkefietje post en vertel dat hij aan het huilen was en veel deed plassen, dan doet het al gauw op een blaasontsteking lijken maar het is niet zo dat hij constant huilt als hij plast. Ik benoemde eigenlijk een momentopname.. maargoed ik ga hoe dan ook zijn urine laten onderzoeken. Wat jij zei over de nacht he, tegen miji s altijd verteld dat ik hem voor de nacht moest gebruiken en dan een nachtpamper aan moest doen. 1 keer is dit mislukt 2 keer is het gelukt. maar hij is nu inderdaad een stuk drukker, ik denk dat ik hem dan als ik hem s'ochtends uit bed haal dan dat zakje omdoe, hem zijn ontbijt geef en een kwartier daarna gewoon even kijk want dan plast hij meestal ook wel. Ik ga even bellen naar de post om te vragen of het ochtend urine moet zijn in rico's geval, de laatste weken meegenomen. je weet maar nooit. hij kletst opd it moment de oren van mijn hoofd ga er maar eens bijzitten.<a href="http://lilypie.com">[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt="Lilypie Tweede Pic" width="100" height="80" border="0" />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt="Lilypie Tweede Ticker" border="0" /></a> Gewijzigd door - MamavanRico op 31 Jul 2010 18:14:24 |

luna en mees
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
948 berichten |
Gepost - 31 Jul 2010 : 19:49:31
@#$%$#@$%^&%$$##Potverdikkeme(is een nette vertaling), weet ff niet wat ik moet zeggen inge. Kun je zien he dat je moedergevoel het al zei gisteravond. Vind het zo sneu voor je/jullie. Heb je al gebeld? Mag je het brengen?Gr Patries 

|