Wat nodig voor thuis bevallen?


#1

Ik ben druk op zoek naar een lijstje waar in staat wat ik allemaal nodig heb om thuis te bevallen.

Maar ook eentje wat er allemaal in mijn koffertje voor het ziekenhuis moet zitten.

Wie weet welke het beste / up to date is? En waar ik deze kan vinden?

Lilypie In verwachting Ticker


#2

Misschien een stomme vraag van mij, maar weet je niet meer waar je dit bij de bevalling van Jurian vandaan gehaald hebt?

Groetjes,
Sandra


#3

heb je al intake van de kraamzorg gehad? daar staat een duidelijk lijst in van wat je thuis moet hebben en in huis moet halen zoals klossen ,po en emmers etc
mijn verzekeraar heeft me een kraampakket gestuurd een paar weken geleden met de noodzakelijke dingen erin.

anders google effe op thuisbevalling benodigdheden en je krijgt mega veel lijstjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Als je je kraampakket hebt opgehaald dan zit er ook een lijstje in met wat je moet klaar hebben staan voor een thuisbevalling.
In ieder geval. “oude” handoeken, een lege emmer en een emmer met een vuilniszak. Washandjes(voor op je hoofd). De kinderwagen met daarin kruiken en dekentjes en lakentjes en kleertjes voor de baby.
Mijn verlosk had bij mij de strijkplak achter het bed gezet, daar konden mooi de handdoeken, washandjes en haar spullen op leggen.
Zorg ervoor dat je voor je zelf een schoon shirt, bh, eventueel hemd en onderbroek en natuurlijk het kraamverband klaar hebt leggen. Dan sta je na de bevalling zo weer in de kleren.

Liefs