en ik nam mee....

Omdat er vaak onduidelijkheid bestaat over wat wél en wat niét kan op Ikkeben hebben we één en ander samengevat.

Welkom bezoeker!

Ikkeben:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan?
Wachtwoord vergeten?

| Zoek | FAQ
 Alle forums
 Zwanger
 Eva krijgt...
Pagina's:
  1  2
Auteur Vorige topic Topic Volgende topic  

Rainbow

Ikkeben Junklid

Netherlands
6810 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  19:36:17  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
...een broertje! Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er op het oog goed uit. Gelukkig maar! En toen zoomde ze in tussen de beentjes en eerst dacht ik schaamlipjes te zien. Maar het waren toch echt twee balletjes en er zat een streepje aan vast! Onmiskenbaar een ventje! Leuk! Ik had twee meisjes ook leuk gevonden natuurlijk, maar ik had toch ook wel erg graag een zoontje...En dat is nu dus uitgekomen! We zijn zo blij dat alles in orde was, dat is het belangrijkste natuurlijk! En straks een jongen en een meisje, we hebben niks meer te wensen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

kikie

Ikkeben Junklid

1095 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  19:40:45  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Wat leuk een broertje! Gefeliciteerd!!!

Liefs

Ga naar bovenkant pagina

kringeldingetje

Ikkeben Junklid

Netherlands
1618 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  19:51:33  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek kringeldingetje's homepage  Reageren met citaat
Leuk zeg! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was.

Groetjes Natasja

Ga naar bovenkant pagina

Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
17257 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:01:24  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Wat leuk, een broertje! Fijn dat alles goed was.

Groetekes, SjeGa naar bovenkant pagina

christa- mama van jack
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
884 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:09:32  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek christa- mama van jack's homepage  Reageren met citaat
Super gefeliciteerd!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickersGa naar bovenkant pagina

luna en mees

Ikkeben Junklid

Netherlands
1378 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:20:44  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd. Stiekem vond ik het heel leuk dat mees een jongetjes was/is. Kan voor jullie het jongens denkwerk (lees naam verzinnen) beginnen....

Gr Patries

Ga naar bovenkant pagina

Pjukje

Ikkeben Junklid

Netherlands
1261 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:21:17  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Leuk een broertje voor Eva. Van harte.
Ga naar bovenkant pagina

moon1983

Ikkeben Junklid

Netherlands
2192 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:22:25  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek moon1983's homepage  Reageren met citaat
Leuk hoor een jongetje erbij. En jongetjes zijn ook superleuk hoor al zeg ik het zelf. Ik zag mezelf eerst echt niet met een zoontje maar ik vind het super. Natuurlijk hopen wij de volgende keer stiekem wel een beetje op een meisje. Fijn dat alles goed was is toch weer een geruststelling he. Hoe voel je je trouwens?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickersGa naar bovenkant pagina

miremady

Ikkeben Junklid

Netherlands
9451 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:43:30  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek miremady's homepage  Reageren met citaat
Super dat alles goed was, en een broertje voor Eva, Wat leuk!!!!!!! En jongens zijn indd ook leuk Ik had na Madelon zoiets van doe mij nog maar een meid, maar een jongen is toch wel heel tof

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickersGa naar bovenkant pagina

lalala

Ikkeben Junklid

5068 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:47:20  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek lalala's homepage  Reageren met citaat
Leuk, een jongetje en een meisje!!
Fijn ook dat alles goed was.

Enne... uit ervaring kan ik zeggen dat een jongetje erg leuk is:D
Liefs, Anne

miremady

Ikkeben Junklid

Netherlands
9451 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  20:49:37  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek miremady's homepage  Reageren met citaat
Ow ja Rainbow, wordt toch opnieuw shoppen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

mini-boy
Ikkeben Junklid

6672 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  21:36:32  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
oh wat leuk rainbow... (zet de kleertjes van rainbow niet op mp .. wie weet hebben wij het nodig ) nee hoor wij weten echt niet wat het wordt. We weten dit over 8 / 10 of 12 weken ... ...

Lilypie In verwachting TickerGa naar bovenkant pagina

Saro
Ikkeben Junklid

Netherlands
3088 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  21:40:13  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Wat ontzettend fijn dat alles goed is...en wat leuk een jongen!!! Super meid!

Ga naar bovenkant pagina

Sandra1980

Ikkeben Junklid

Netherlands
9017 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  21:42:11  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Wat super dat alles goed was en Eva er een broertje bij krijgt.

Gefeliciteerd.

Groetjes,
Sandra

Ga naar bovenkant pagina

Mriek

Ikkeben Junklid

14929 berichten
Gepost - 10 May 2010 :  21:59:50  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek Mriek's homepage  Reageren met citaat
Fijn dat alles goed was en top, een broertje voor Eef! Een zoon is zoooooo leuk.....

Groetjes,
M

Lilypie Tweede TickerGa naar bovenkant pagina

Asje

ModieMutZ

Netherlands
10146 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  07:41:06  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Toen wij na een dochter een zoon kregen zei mijn oma "dan hou er nu maar mee op, want meer soorten zijn er niet". Super leuk. Ik had ook alles goed gevonden hoor, maar nu we gezegend zijn met een meiske en een jongetje moet ik eerlijk bekennen dat ik het een heerlijk evenwicht vind.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!Ga naar bovenkant pagina

heleen

Ikkeben Junklid

Netherlands
5217 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  07:59:31  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek heleen's homepage  Reageren met citaat
Super dat alles goed was met de kleine bink
Leuk hoor een klein binkie erbij
Geniet ervan meid

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Ga naar bovenkant pagina

Melanie_

Ikkeben Junklid

Netherlands
3244 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  08:22:35  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Waaaaaaaauuuuuuuuwww Rainbow.. wat leukk :D:D:D Shoppen voor jongens kleertjes dus..:D
Hoe noemen ze dat straks toch?? Een koningskoppel ofzoiets? als je een jongen en een meisje hebt? hahaha

Ik hoop nu stiekem wel op een meisje, maar iedereen roept weer een jongen...
Is ook niet erg natuurlijk.. als het maar gezond is!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ga naar bovenkant pagina

Linette1
Ikkeben Junklid

1515 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  10:53:20  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Wat leuk! En fijn dat de echo goed was!

Ga naar bovenkant pagina

Michèle

Ikkeben Junklid

Netherlands
21069 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  12:32:00  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Allereerst fijn dat alles goed was joh. Enne nu kun je stoppen met zoeken naar een naam

En wat naar inderdaad dat je weer moet gaan winkelen, want ik denk niet dat Eva's roze jurkjes nu nog kunnen enne pappa is niet de enige man in huis straks

Groetjes,

Michèle

Ga naar bovenkant pagina

mini-boy
Ikkeben Junklid

6672 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  14:11:18  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
quote:

Hoe noemen ze dat straks toch?? Een koningskoppel ofzoiets? als je een jongen en een meisje hebt? hahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Eerst een jongen / dan een meisje is Konings wens...
Eerst een meisje / dan een jongen is keizerswens...

Rainbow

Ikkeben Junklid

Netherlands
6810 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  15:21:12  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Ja inderdaad, een keizerswens! Ik heb er gisteren steeds aan moeten denken. Dan keek ik naar mijn buik en dacht ik: 'Daar zit een klein jongetje in!' Ik heb al een beetje naar kleertjes zitten loeren, maar tegen eind september hangen de winkels weer vol met leuke dingen en ik moet me nu niet meteen ziek gaan kopen, haha! Wel zag ik een heeeel lief klein joggingvestje, dat ik toch wel erg graag wil hebben! Het was van van dat zachte new born spul, heerlijk warm! Die kan ik best nu al kopen toch, haha. Vréselijk dat ik weer moet gaan winkelen, hou ik helemaal niet van!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Michèle

Ikkeben Junklid

Netherlands
21069 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  15:37:22  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Ha ha ha als ik jou was Rainbow zou ik toch de kleren van Eva op Mp zetten dat scheelt ruimte en levert weer shoppingmoney op

Maar eh je mag toch wel al iets kopen????? Ik hbe wel het voordeel dat ik niet wist wat het werd toen dus ik heb veel unisex ook dus de eerste periode zou ik wel doorkomen als ik een knul zou krijgen nog.

Groetjes,

Michèle

Ga naar bovenkant pagina

lalala

Ikkeben Junklid

5068 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  15:40:11  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek lalala's homepage  Reageren met citaat
Het is wel heel naar dat je er inderdaad weer voor moet gaan winkelen, bah

En nu kan lekker allemaal lieve, schattige, maar stoere kleertjes kopen:D

Liefs, Anne

Rinske

Ikkeben Junklid

Netherlands
2121 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  16:24:57  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
wat heerlijk dat het zo goed gaat!

het maakt natuurlijk helemaal niks uit maar toch is het leuk voor Eva een broertje!!!

liefs,
Rinske

Ga naar bovenkant pagina

MamavanRico

Ikkeben Junklid

Netherlands
14726 berichten
Gepost - 11 May 2010 :  17:43:03  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
ooohh wat geweldig vrouwke!! echt superleuK!!
haha en dan ook nog misschien rond rico's verjaardag (toch??)
ben helemaal blij voor jullie! fijn dat alles er ook goed uitzag..
hoe gaat het verder met jou ??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede TickerGa naar bovenkant pagina

Topic is 2 pagina's lang:
  1  2

Ga naar:
Snitz Forums 2000