| Auteur |
Topic  |
|

Rainbow
Ikkeben Junklid

Netherlands
6810 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 19:36:17
...een broertje! Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er op het oog goed uit. Gelukkig maar! En toen zoomde ze in tussen de beentjes en eerst dacht ik schaamlipjes te zien. Maar het waren toch echt twee balletjes en er zat een streepje aan vast! Onmiskenbaar een ventje! Leuk! Ik had twee meisjes ook leuk gevonden natuurlijk, maar ik had toch ook wel erg graag een zoontje...En dat is nu dus uitgekomen! We zijn zo blij dat alles in orde was, dat is het belangrijkste natuurlijk! En straks een jongen en een meisje, we hebben niks meer te wensen!Groetjes Rainbow, trotse mama 

|

kikie
Ikkeben Junklid

1095 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 19:40:45
Wat leuk een broertje! Gefeliciteerd!!!  Liefs  
|

kringeldingetje
Ikkeben Junklid

Netherlands
1615 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 19:51:33
Leuk zeg! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was.Groetjes Natasja  
|
Sje
Ikkeben Junklid

Netherlands
17019 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:01:24
Wat leuk, een broertje! Fijn dat alles goed was.Groetekes, Sje |
christa- mama van jack
IkkebenVerslaafd lid

Netherlands
884 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:09:32
Super gefeliciteerd!  
|

luna en mees
Ikkeben Junklid

Netherlands
1378 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:20:44
Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd. Stiekem vond ik het heel leuk dat mees een jongetjes was/is . Kan voor jullie het jongens denkwerk (lees naam verzinnen) beginnen....Gr Patries 

|

Pjukje
Ikkeben Junklid

Netherlands
1261 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:21:17
Leuk een broertje voor Eva. Van harte.
 |

moon1983
Ikkeben Junklid

Netherlands
2186 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:22:25
Leuk hoor een jongetje erbij. En jongetjes zijn ook superleuk hoor al zeg ik het zelf. Ik zag mezelf eerst echt niet met een zoontje maar ik vind het super. Natuurlijk hopen wij de volgende keer stiekem wel een beetje op een meisje. Fijn dat alles goed was is toch weer een geruststelling he. Hoe voel je je trouwens?groetjes Ramona   
|

miremady
Ikkeben Junklid

Netherlands
9393 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:43:30
Super dat alles goed was, en een broertje voor Eva, Wat leuk!!!!!!! En jongens zijn indd ook leuk Ik had na Madelon zoiets van doe mij nog maar een meid, maar een jongen is toch wel heel tof Liefs Michelle 

|

lalala
Ikkeben Junklid

5055 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:47:20
Leuk, een jongetje en een meisje!! Fijn ook dat alles goed was.Enne... uit ervaring kan ik zeggen dat een jongetje erg leuk is:D Liefs, Anne  
|

miremady
Ikkeben Junklid

Netherlands
9393 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 20:49:37
Ow ja Rainbow, wordt toch opnieuw shoppen Liefs Michelle 

|
mini-boy
Ikkeben Junklid

6667 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 21:36:32
oh wat leuk rainbow... (zet de kleertjes van rainbow niet op mp .. wie weet hebben wij het nodig ) nee hoor wij weten echt niet wat het wordt. We weten dit over 8 / 10 of 12 weken ... ... 

|
Saro
Ikkeben Junklid

Netherlands
3088 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 21:40:13
Wat ontzettend fijn dat alles goed is...en wat leuk een jongen!!! Super meid! 
|

Sandra1980
Ikkeben Junklid

Netherlands
8938 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 21:42:11
Wat super dat alles goed was en Eva er een broertje bij krijgt.Gefeliciteerd. Groetjes, Sandra  
|

Mriek
Ikkeben Junklid

14929 berichten |
Gepost - 10 May 2010 : 21:59:50
Fijn dat alles goed was en top, een broertje voor Eef! Een zoon is zoooooo leuk..... Groetjes, M  
|

Asje
ModieMutZ

Netherlands
10114 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 07:41:06
Toen wij na een dochter een zoon kregen zei mijn oma "dan hou er nu maar mee op, want meer soorten zijn er niet". Super leuk. Ik had ook alles goed gevonden hoor, maar nu we gezegend zijn met een meiske en een jongetje moet ik eerlijk bekennen dat ik het een heerlijk evenwicht vind. Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
|

heleen
Ikkeben Junklid

Netherlands
5217 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 07:59:31
Super dat alles goed was met de kleine bink Leuk hoor een klein binkie erbij Geniet ervan meidGroetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
  |

Melanie_
Ikkeben Junklid

Netherlands
3244 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 08:22:35
Waaaaaaaauuuuuuuuwww Rainbow.. wat leukk :D:D:D Shoppen voor jongens kleertjes dus..:D Hoe noemen ze dat straks toch?? Een koningskoppel ofzoiets? als je een jongen en een meisje hebt? hahahaIk hoop nu stiekem wel op een meisje, maar iedereen roept weer een jongen... Is ook niet erg natuurlijk.. als het maar gezond is! Liefs, Melanie, (mama van Noah) 

|
Linette1
Ikkeben Junklid

1515 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 10:53:20
Wat leuk! En fijn dat de echo goed was!  

|

Michèle
Ikkeben Junklid

Netherlands
21069 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 12:32:00
Allereerst fijn dat alles goed was joh. Enne nu kun je stoppen met zoeken naar een naam  En wat naar inderdaad dat je weer moet gaan winkelen, want ik denk niet dat Eva's roze jurkjes nu nog kunnen enne pappa is niet de enige man in huis straks  Groetjes, Michèle 

|
mini-boy
Ikkeben Junklid

6667 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 14:11:18
quote:
Hoe noemen ze dat straks toch?? Een koningskoppel ofzoiets? als je een jongen en een meisje hebt? hahaha Liefs, Melanie, (mama van Noah) 

Eerst een jongen / dan een meisje is Konings wens... Eerst een meisje / dan een jongen is keizerswens...  

|

Rainbow
Ikkeben Junklid

Netherlands
6810 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 15:21:12
Ja inderdaad, een keizerswens! Ik heb er gisteren steeds aan moeten denken. Dan keek ik naar mijn buik en dacht ik: 'Daar zit een klein jongetje in!' Ik heb al een beetje naar kleertjes zitten loeren, maar tegen eind september hangen de winkels weer vol met leuke dingen en ik moet me nu niet meteen ziek gaan kopen, haha! Wel zag ik een heeeel lief klein joggingvestje, dat ik toch wel erg graag wil hebben! Het was van van dat zachte new born spul, heerlijk warm! Die kan ik best nu al kopen toch, haha. Vréselijk dat ik weer moet gaan winkelen, hou ik helemaal niet van!  Groetjes Rainbow, trotse mama 

|

Michèle
Ikkeben Junklid

Netherlands
21069 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 15:37:22
Ha ha ha als ik jou was Rainbow zou ik toch de kleren van Eva op Mp zetten dat scheelt ruimte en levert weer shoppingmoney op  Maar eh je mag toch wel al iets kopen????? Ik hbe wel het voordeel dat ik niet wist wat het werd toen dus ik heb veel unisex ook dus de eerste periode zou ik wel doorkomen als ik een knul zou krijgen nog. Groetjes, Michèle 

|

lalala
Ikkeben Junklid

5055 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 15:40:11
Het is wel heel naar dat je er inderdaad weer voor moet gaan winkelen, bah En nu kan lekker allemaal lieve, schattige, maar stoere kleertjes kopen:D Liefs, Anne  
|

Rinske
Ikkeben Junklid

Netherlands
2121 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 16:24:57
wat heerlijk dat het zo goed gaat!het maakt natuurlijk helemaal niks uit maar toch is het leuk voor Eva een broertje!!! liefs, Rinske  

|

MamavanRico
Ikkeben Junklid

Netherlands
14726 berichten |
Gepost - 11 May 2010 : 17:43:03
ooohh wat geweldig vrouwke!! echt superleuK!! haha en dan ook nog misschien rond rico's verjaardag (toch??) ben helemaal blij voor jullie! fijn dat alles er ook goed uitzag.. hoe gaat het verder met jou ??  
|