Ongelooflijk


#1

Nou ik kon mijn oren niet geloven, ik ben tante geworden…
Mijn zusje had al een zoontje van amper 1 (7-12-2000) en haar 2e zoontje is vannacht geboren, ze wist niet dat ze zwanger was, ze heeft gewoon menstruatie gehad, en nu beviel ze vannacht van een gezonde zoon van 6,5 pond…
Ongelooflijk, ik dacht dat mijn hart er even mee stopte, op zich natuurlijk heel mooi een gezond kindje, maar ze is pas 17 jaar, d’r eerste kindje was een ongelukje, oke alles goed verlopen, en nu dit…
Het zal allemaal wel goed komen maar ze wilde eigenlijk geen 2e en ze wil nu ook nog niks van d’r kindje weten, ik heb me staan brullen pffff en dit op mijn 1e werkdag, arno belde me op mijn werk met dit nieuwtje, het was ff schrikken, ik weet nog niet eens hoe hij heet, ze zal er zelf ook niet over nagedacht hebben.
Ik heb haar gisteren nog gezien nou en echt geloof me ze had GEEN buik…

Nou dit was het nieuwtje, wel lief weer zo’n ukkie, ze zal er vast van gaan houden net als van haar andere zoontje…

Groetjes Nathalie


#2

dat is inderdaad schrikken,
ik hoop dat jullie allemaal maar snel aan het idee gewent zijn…

ik heb hier nog wel een hoop baby spullen liggen,een wippertje, maxicosie en zo,
als ze iets nodig heeft dan moet je maar een gil geven…

Toch nog, heel erg gefeliciteerd !!!
en geniet van je kraamtijd

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper


#3

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje!
Nou laat snel horen wat en hoe het heet!Enne pfffff, je leest het en denkt dit kan niet, maar ik geloof je op je woord

Kussies


#4

Ja Kim ik zou willen dat het een misplaatste grap was, maar het is echt, ik zou echt willen dat het niet waar was, en ik het voor mij part verzon, maar helaas…

Even een Update:

Nou ze geeft borstvoeding, dus hopelijk gaat dat goed lukken, is voor hun het beste (financieel). Ze hebben het niet heel erg breed dus als dat gaat lukken scheelt al een hoop toch…
Hij heet als ik het goed heb, Luciano, haar vriend is italiaans dus vandaar… Haar andere zoontje heet Graziano.
Nou ik ga zondag ofzo erheen denk ik, de 1e dagen laten we ze eerst nog maar even aan het idee wennen, en dan gaan we kijken, volgens ons mam is het een mooi kindje, donkere haartjes, en lief en klein… ben benieuwd.

Nathalie

Begin nu een beetje aan het idee te wennen hihi…

Groetjes Nathalie


#5

Nou ik geloofde je ook gelijk hoor, maar alleen omdat ik je nu al een tijdje ken, anders had ik echt gedacht ja daaaaaag
Nou ben benieuwd hoor, woont ze eigenlijk samen met de papa? Of ben ik nu te nieuwsgierig dan zeg je het maar hoor

Kussies


#6

Ik heb evt wel wat kleertjes die jordy nooit aan heeft gehad laat het maar weten kan het opsturen of zo jeetje zeg ongelovelijk

Tries


#7

nathalie,
waarom ga je er pas zondag naartoe als ik vragen mag ?? het is toch je zus ??
of is jullie contact niet zo heel erg goed…

kan me goed voorstellen dat jij ook erg geschrokken bent, ineenkeer tante is ook niet niks…
Luciano, is wel een hele mooie italiaanse naam zeg…

maar goed heb het al hierboven geschreven, heb nog een hoop kleertjes en spulletjes voor jongens en baby’s over…

dus we horen het wel…
nou dikke knuf voor het kereltje

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper


#8

Jee ongelooflijk zeg
Geloof goed dat jullie allemaal geschroken zijn
Hoplijk zijn jullie er snel aan gewend en komt het toch allemaal goed.

Toch gefeliciteerd voor je zus en jou natuurlijk
en zoals ze hierboven zeggen als je wat nodig hebt voor je zusje klertjes of zo gil maar

Liefs Francis en Kevin