Hoi jessica?


#1

hoe is het met jullie hond ??? ben erg benieuwd hoe het met hem gaat .

groetjes marielle mama van
10-10-01


#2

hoi
het gaat redelijk goed met hem,hij heeft zijn pootje in een verband en zo een kapje om zijn hoofd zodat hij het verband er niet vanaf kan knabbelen. ben vorige week op controle moeten gaan en toen zag het er toch goed uit,morgen moet ik weer gaan. het zou wel nog zo een zes weken duren eer hij volledig hersteld is maar dat is maar allemaal bij zaak,hij doet het goed en das wat t(elt. na die zes weken moet hij wel nog ene keer verdoofd worden om de ijzeren pinnen die in zijn pootje geplaatst zijn eruit te halen. ik moet hem sinds vorige week wel iedere dag een kalmeringspilletje geven,omdat hij veel te hevig is (hij was gewoon over het park gesprongen) en dat mag dus niet want zo kan zijn pootje niet genezen… het hele grapje heeft ons wel al een pak geld gekost maar goed hij komt er boven op en das wat telt voor mij!!

liefs jessica, &


#3

nou gelukkig maar dat het goed gaat ,hij is dus nog lekker speels .ja dat het een pak geld kost weet ik .we hebben zelf 18 terug een dobbelman hondje gekocht en die bleek de ziekte van parvo te hebben .wat was dat heel erg ,elke dag naar de dierenarts ,de pup heeft het ook niet gered .maar je heb alles over voor je huisdier ,voor mijn zijn het ook me kinderen.he succes met igor

groetjes marielle mama van
10-10-01


#4

hee lekker dat het nu wat beter gaat,nou hopelijk kan hij over aantal weekejes weer als vanouds rennen en spelen

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#5

ben vandaag weer op controle moeten gaan met igor,op zich geneest zijn pootje redelijk goed MAAR jammer maar helaas is op de plaats waar de pinnen in zijn pootje zijn gebracht een wonde gekomen en die is flink ontstoken. ziet er echt akelig uit,hij heeft nu geen gip of zo meer aan en ik moet die wonde elke dag een stuk of drie keren ontsmetten,hij heeft een nieuwe antibioticakuur gekregen en nu weer afwachten om te kijken of het geneest. het moeilijke eraan is dat die wonde net op zijn elleboogje zit en dat het compres en alles er heel vaak af schuift heb vandaag al vijf keer alles opnieuw verschoont en ontsmet ma het blijft niet zitten nu hebben we er niet beter op gevonden dan alles te verzorgen er een gaasje rond en een oude sok erover en die vast plakken hoop dat het zo gaat blijven zitten,want dat moest echt goed genezen.

liefs jessica, &


#6

heee balen zeg,hoop dat het snel geneest die wond

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#7

jeetje, sneu hoor dat het zo`n langdurige geschiedenis is. Sterkte en geef maar een lekkere aai van me aan Igor.