Baby 13 maanden reflux


#1

Hallo,

mijn zoontje heeft al sinds hij 3 maanden is medicijnen ( omeprazol ) voor reflux.
het is in tien maanden 3 x worden verhoogd, hij zit nu op 2x perdag 7,5 ml de arts zegt op het maximale nu.
mijn zoontje heeft hier erg last van is hele dag erg ontevreden, jengelt bijna de hele dag, vraagt de hele dag aandacht wilt niet liggen dit gaat al zo sinds hij geboren is.
nu zit hij net 5 dagen op het maximale met de omeprzol en het leek te helpen voor 2 dagen maar nu begint het weer…
Herkent iemand dit? Bij iedereen hoor ik dat het overgaat maar het lijkt of er nooit een einde aan komt…

groetjes esther

e.v.b


#2

Hoe oud is je zoontje nu?

Groetekes, Sje


#3

Ohja sorry dat had ik niet erbij geschreven 13 maanden is hij nu.

groetjes esther

e.v.b


#4

Oh ja, staat zelfs in de titel.

Wel vreemd dat het inderdaad zolang duurt. Is-ie alleen onder behandeling van de huisarts of ook bij een kinderarts? Als-ie alleen maar onder behandeling van een huisarts is, zou ik toch wel een doorverwijzing naar een kinderarts vragen want het zou inderdaad vanzelf over moeten gaan.

Onze jongste was een spuugbaby en bij haar was het bij ongeveer 4 maanden van de ene op de andere dag over.

Heb je ook al eens geprobeerd wat een osteopaat voor jullie kan betekenen? Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee maar hoor wel goede ervaringen van anderen. Dus misschien is dat nog een optie.

Groetekes, Sje


#5

Jaa ben ook bij een kinderarts moet ik 3 juli heen gaan we bespreken of een slikfoto misschien wat is…
jaa ben al bij 2 osteopaten geweest een manueel therapeut, fysio en chiropractor …
De chiropractor heeft me erg geholpen ivm met gewrichten die vast zaten in zijn nekje.
Even afwachten maar wat de ka nu gaat zeggen
Toch bedankt

groetjes esther

e.v.b


#6

Oh dan heb je inderdaad de hele mikmak al gehad. Balen dat dat allemaal geen definitieve oplossing heeft opgeleverd. Hopen dat je volgende week bij de kinderarts toch weer een stapje verder komt. Laat je iets weten?

(Grappig trouwens 2 Esjes in gesprek hier).

Groetekes, Sje


#7

Haha jaa inderdaad was me niet eena opgevallen!
Ja ik laat wat weten ben eens benieuwd ben al 13 maanden het zoeken wat er toch met hem is pff

groetjes esther

e.v.b


#8

Hoi Esther,
Hoe gaat het nu met je zoontje? Al eens gedacht aan koemelkallergie? Omdat je schrijft dat het al zo is vanaf zijn geboorte. Nu wordt de reflux behandeld, maar als het ontstaat vanuit een koemelkallergie kan je beter die aanpakken.
Ons zoontje had verborgen reflux, was altijd heel onrustig, moeilijk met drinken, moeilijk slapen overdag etc. Bleek allemaal vanuit koemelkallergie te komen. Toen we over gingen op volledig koemelkvrije voeding kregen we een heel ander ventje.
Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers