Voor de creatieve taartenbakkers ;-)


#1

Ik probeer al een tijdje moed te verzamelen om een mooie kindertaart te maken en steeds kom ik (kwijlend…) op deze site: http://www.home.versatel.nl/michan.kos/
Nou vraag ik me af of hij, als ik zo’n taart maak, uberhaupt een beetje lijkt op het figuur die ik in gedachte heb.
Nou heb ik van mijn vriendin een boek gekregen met iets makkelijkere taartjes, dus ik vrees dat ik er binnenkort toch echt aan moet geloven!
(En laat Fenna nou bijna jarig zijn! hoi hoi!)

Groetjes van Daphne


#2

met een beetje creativiteit moet het toch lukken toch,maar ze zien er prachtig uit idd,denk dat je het in je moet hebben…dan lukt het vast het en zekker dan dat je denkt dat lukt me nooit zo mooi krijg ik het nooit.

suc6 met bakken

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#3

Ik heb een tijdje met fimoklei gewerkt dus misschien komt dat nog van pas


#4

denk het haast wel,ben benieuwd naar het resultaat wel foto maken en plaatsen hier hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#5

jaaaa we wille wel zien dan!!!
Als het lukt

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin


#6

Ik maak zelf taarten…en tis best goed te doen hoor! Heb in t verleden veel gefimokleid ook hihi en das idd wel een voordeel! Je kan wat taarten zien hier op de site…(onder tips/advies en dan traktaties)

Groetjes, Els


#7

hahahaha allemaal fimo- keisters, ben ik dus geen uitzondering op. Maarrrruhhhm Evianne heeft de nijntjetaart uitgezocht voor dr verjaardag ( over 2,5 weken )hihihi. Nu alleen nog bedenken wat voor vulling ik erin doe, ze wil in ieder geval aardbeien. Ben benieuwd, als ie gelukt is dan plaats ik wel een foto en als ie mislukt doe ik dat lekker niet whahahahaha. Zal wel goedkomen denk ik.



#8

nijntje taart!! leuk
en die foto willen we zoiezo zien hoor!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin


#9

die wilde ik ook maken voor luca, als hij straks 1 wordt (nijntje taart). Wie weet waar ik tips en recepten kan bekijken??

Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker


#10

ik zou het niet weten Kim… google misschien?

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin


#11

Wat voor tips zoek je dan ? Ik heb een heel goed recept voor het sponsdeeg en het is heel eenvoudig te maken, nog wat vulling ertussen en klaaaaaaar !!! ( ja ja, horeca-achtergrond he ) Laat het maar even weten, dan plaats of mail ik het wel even.



#12

Mooi, tegen de tijd dat Stephan jarig is (juni) kan ik er dus eentje bij jullie
bestellen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 17 Mar 2006 22:35:33


#13

Heb je hier misschien iets aan? : http://deleukstetaarten.citywebz.com/index.php
Er staan ook weer een heleboel foto’s op.

Ik heb voor Fenna d’r 1ste verjaardag een taart gemaakt die bestond uit ‘beschuitdeeg’. Lijkt op cake maar dan luchtiger. Die staat volgens mij ook in elk kookboek.

Groetjes Daphne


#14

En als je het dan helemaal niet meer ziet zitten laat je gewoon iets op ouwel (eetbaar papier) drukken hahahahahahaa

http://www.cakeprint.nl/index.php?page=fotoboek


#15

woooww… taartenexpert!! hahhahaha

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin


#16

oeps, lees het nu pas allemaal!!! Ga het zeker bekijken, thxx!!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker