Jullie kinderen ook helemaal gek op Dora?


#1

Zijn jullie kids ook helemaal gek op Dora?? Nou die van ons zitten als ze maar even kunnen de hele dag naar haar avonturen te kijken
Nu hebben we gelukkig ook een printer, dus wordt er niet alleen meer gekeken, maar ook lekker gekleurd!!
http://www.freewebtown.com/geokids/Nickelodeon/dora/dora.htm
Ook voor liefhebbers van andere kinderseries is er genoeg te vinden.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#2

Zijn er trouwens nog meer ouders die leuke sites van Dora weten??
We hebben al wat gegoogled maar het viel eigenlijk nog een beetje tegen

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#3

Hoi Ammetje,

Nou dat is ook toevallig, ik heb gisteren ook naar Dora gezocht via Google.
Heb nog wel een site gevonden waar wat meer kleurplaten op stonden. Ik zal eens kijken of ik die terug kan vinden.

Dank in elk geval voor de link die je geplaatst hebt, want hier zijn de Dora-kleurplaten ook niet aan te slepen!

Groetekes, Sje


#4

Zoals beloofd, zie hier: http://hobby.blogo.nl/?GALLERY/120

Maar dit haalt het bij lange na niet bij jouw uitgebreide link!

Via deze site die ik gisteren ook vond zijn ook Dora-dingen te vinden: http://www.nickjr.com/parenting/activity_finder/printables/dora/index.jhtml

En kijk op dit gedeelte van die site eens: http://www.nickjr.com/parenting/activity_finder/printables/dora/printer_crafts/index.jhtml

Aankleedpoppen en armbandjes van Dora!!! Of dat feest is?!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 16 Feb 2006 16:51:26

Gewijzigd door - Sje op 16 Feb 2006 16:54:46


#5

Bedankt Sje, de eerste site had ik al ontdekt en daarna kwam de vraag om meer meer en nog eens meer natuurlijk
De andere links heb ik net bekeken erg leuk!!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#6

ja hier ook dora fan kaitlyn die heeft nu zelf voor haar gameboy een spelletje ervoor gekocht uren zoet ermee

en als ze uit school komt klikt ze snel de tv aan in de hoop dat ze net nog dora kan zien

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#7

Dat is bij ons precies zo, Fajah wil nog wel eens om 6.15 opstaan om Dora te kunnen zien . Wanneer Shakira dinsdags om 11.15 uit school komt moeten we ons van haar altijd haasten want Dora begint zo zegt ze dan…
Weten jullie ook hoeveel DVD’s er van Dora zijn, we hebben er 4 kunnen ontdekken die Shakira ook alle 4 heeft inmiddels…
Over de laatste Dora aanwinst staat nog wel een leuk verhaaltje op haar site…
www.shakira.nl.tp

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#8

Nou, zelf ken ik Dora wel, komt weleens voorbij… Alleen de meiden kijken daar niet zoveel naar geloof ik… Lijkt me een erg leuk programma trouwens om allerlei dingen te leren!!

PS… heb ook al een aantal links gehad, maar die staan hier allemaal al

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin


#9

Gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde mooi Maris jouw meiden zullen vast wel andere tv interesses hebben…
Trouwens voor de Dora liefhebbers hier kun je een leuke kalender maken en uitprinten http://www.dltk-cards.com/calendar/dora/dutch.html

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#10

je moet goed nickjr in de gaten houden, die zenden af entoe een hele woensdag ochtend dora afleveringen achter elkaar uit… video of dvd recorder aan en je hebt weer uren veelDora plezier!!
enne swieber niet stelen

groetjes Kim, mama van

en


#11

I ken die hele Dora niet, maar we waren gisteren in de winkel en toen riep Evianne "Hey mamma, kijk Dora koekjes ". huh ??? Waar kent ze het van joh ?



#12

reclame assie!! ze maken er heerlijk veel reclame voor, en kindjes pikken datzo op… spongebob pasta,bob de bouwer pasta… totally spies koekjes… alles kennen ze hier

groetjes Kim, mama van

en


#13

maar wij hebben die Nick zender hier nooit opstaan. Die is nl zo druk meestal dat ik er knetter van wordt. Of komt die reclame ook op de andere zenders dan ? Is me dan nog nooit opgevallen hihihi.



#14

Ow ja die reclame is op veel meer zenders te zien…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)


#15

nou hier is nog zo n dora fan. ze heeft der hele kamer er mee .en alles moet dora zijn.gelukkig neem ik dora vaak op, dan heb je niet al die reclame .en het andere geble

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 20 Feb 2006 12:33:18


#16

vanmorgen terleurstelling van kaitlyn

lees op teletekst 10.15 dora maar na half uur nog steeds niks ja lucky luck

en ze zei al toen ze wakker werd mama ik kan nu eens dora zien

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#17

ik dacht dat het alleen maar smorgen om 10 voor half zeven kwam .zo ver ik weet’

groetjes marielle mama van
10-10-01


#18

op de nickelodion teletekst keek ik op 201 en daar stond het ookm et dat hondje bleu scoo ofzo

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#19

het is vakantie en de nick jr programm;s worden in schoolvaknties niet uitgezonden dusse helaas geen Dora,Blues Clues, backyardians etc
ook op jetix geen bob de bouwer etc… daar baal ik elke vakntie weer van.

Hier gelukkig heeft mijn moeder digitv van @home daar zenden ze de hele dag wel nick jr uit

groetjes Kim, mama van

en


#20

lekker dan,kan ze eens kijken

heee dat is makkelijk dus jou kindjes zijn lekker bij oma nick jr aan het kijken

Bianca,Dylan & Kaitlyn