Feestje gehad , wat een dag


#1

He he, eindelijk de dag is voorbij,
vandaag hebben we de verjaadag geviert van jasper…
wat een dag was het

Vanmorgen kwam de taart binnen, daar begon het mee.
Ik had een echte verjaardagstaart besteld,
wat krijg ik een gewone slagroom taart.
Nou echt de tranen stonden in mijn ogen !@#$

Gelukkig Oma en papa hebben toen met Jam zijn naam op gesmeerd…

En ik had nog leuke sterretjes liggen, en kaarsjes zodat het toch nog een echte verjaardags taart was…

Alleen de familie kwam een beetje later als geplant, dus het huis zat tjok vol.
De aandacht voor de grote mensen was meer dan voor de taart, dus het petsen was er niet bij…
Maar hij was wel lekker hmmmmm…

Maar verder was het super, lekker verwent en zo.

Morgen is dus De Grote dag, want dan komen de kindjes…

Zo nu ga ik weer want ben ff snel naar boven gegaan, oma en schoonzus blijven gezellig slapen…

groetjes en de foto’s en verslag komt overmorgen…

Groetjes
gabriella en jasper 28-01-01


#2

hee jasper dus je bent al heerlijk verwend en vandaag ook nog wou echt een feest varken hoor.

fijne dag nog vandag

groetjes bianca


#3

Ohhh gab wat erg pfff gelukkig zo’n oma die er wel raad mee weet… fijn dat ie zo’n leuke dag heeft gehad… nu zeg ik het pas VAN HARTE GEFELICITEERD JASPER!!! 1 jaar al weer…

ik hoop dat je ook vandaag weer een leuke dag hebt maar dat zal wel lukken denk ik een dikke kus van jordy

Tries


#4

GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!! Toch wel byzonder he, zo´n allereerste verjaardag. En ja, ik snap dat je bijna moet janken hoor, als de taart “mislukt”. Ik bestel ook van die leuke echte kinderverjaardagstaarten en ik verheug me daar ook altijd zo op. Het moet perfect gaan he? Nou ik hoop dat je nog een mooie verjaarsdag gehad met je stoere kereltje. En ook zo aan het mijmeren geslagen over een jaar geleden? Zo van, Goh nu had ik heftige weeén en oh ja, nu had ik dit… En nu was ie geboren… Hihihi ik heb dat wel heel erg hoor. Nog ff en dan is Lucas ook al weer jarig… De tijd gaat veel te snel.
Oh ja, ik schrijf snel weer een stukje over mijn afgelopen weekend in Center Parcs. Waar ik helaas niet met Lucas en Marcel ben geweest, want Lucas was ziek, snik. Maar Veronica wilde graag gaan, dus ben ik met haar en een dochter van mijn zus gegaan. Heel leuk, maar op de terug weg een toestand waar je U tegen zegt…

groetjes Monique


#5

Ben hardstikke te laat maar aslnog een heleeeeee dikke klapzoen van Eva voor Jasper!

Liefs,Els