Grapig


#1

ik zie steeds nieuwe mensen ,zich aanmelden bij ikk ben . he erg leuk, zou nog leuker zijn als ze mee wilde schrijven. want de meeste zitten in de zorg, het zei ouderen of jonge kinderen . dat valt me steeds op dat vond ik wel grapig. kom mensen wens niet bang schrijf wat op ikke ben .het is hier reuze gezellig . ;

vriendelijke groetjes marielle trotse mama van tanja


#2

Hoi Marielle.
Ja dat viel mij ook al op.
Dat er hier veel “zusters” zijn.
Maar ja,de eerste keer heb je nog niet zo door hoe het werkt.
Mijn eerste berichtje keek ik ook pas een week later terug.Was het bijna vergeten.
Zag toen pas alle leuke reacties,en ben gebleven.Maar voor hetzelfde geld kijk je inderdaad niet weer.En dan weet je nooi hoe gezellig het hier is.
Groetjes Eljada


#3

Hoi hoi,

eigenlijk zou je iedereen die niet reageerd van de site moeten halen. Het is wel leuk veel leden, maar sommige mensen doen nooit mee.
Ik vind het een leuke site, ik kijk ook niet elke dag maar toch zeker wel 3 tot 4 keer per week.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02).


#4

waarom zou ik iedereen die niet reageert van de site moeten halen?? Dat mag je me eens uitleggen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#5

ja eigenlijk heb je gelijk jolanda , er melden zich zo veel aan, maar er word niet geschreven .dan denk ik waarom meld je je dan aan . OJA GEEN PUBERS DIE HEBBEN WE GENOEG . die moeten maar ergens anders na toe gaan , er zijn genoeg chat site waar ze naar toe kunnen gaan .MAAR NIET HIER.

groetjes marielle


#6

hihihihihihih kim we zijn gelijk
als jij het niet erg vindt dat jou ledenlijst heel lang word maakt het mij niet uit hoor hihihihihihihihh

veel liefs marielle knuffel van tanja


#7

Ik bedoel het niet verkeerd hoor!!!
Ik bedoel alleen dat er ‘geklaagd’ werd over die pubers die op de chatbox van ikkeben aan het chatten waren. Die zou je moeten verwijderen. En verder mensen die er misschien dubbel in staan!

Verder maakt het mij niet uit hoor hoeveel leden je hebt. Ik vind het gezellig dus ik blijf toch wel komen.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker voor je is, wat ik bedoelde.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 7 weken zwanger van nummer 2.


#8

ik bedoel het ook positief hoor kim, begrijp me niet verkeerd ik vindt het hier beren gezellie .verslaaft gewoon hihihihihihihihihik zet al bij na op de 500

veel liefs marielle knuffels van tanja


#9

ook veel mensen worden lid hier omdat ze met studie bezig zijn en dan info willen

en melden zich dan aan en na een tijd weten ze ook niet waar ze gemeld hebben

maar weghalen vind ik ook niet echt zinnig hoor

weet dat jullie het goed bedoelen
maar weghalen van leden doe je meestal bij kleine communities of clubjes


#10

Ik was laatst aan het kijken naar de ledenlijst. Hij is zeker lang. Maar dat vind ik wel een beetje een compliment voor Kim.
Het is wel zo dat deze mensen allemaal zijn wezen kijken en in beginsel lid zijn geworden omdat ze het leuk vonden. Je moet niet vergeten dat er heel veel mensen zijn die misschien niet schrijven maar toch heel veel opsteken van deze site.

Liefs Kristel


#11

Ik bedoelde er ook niets slechts mee, zoals ik al uit heb gelegd; ik bedoel die pubers waar over geklaagd werd!
Ik vind het geweldig dat ikkeben zoveel leden heeft.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 7 weken zwanger van nummer 2.


#12

ja dat zou ook kunnen bianca, dat mensen zich daarom aanmelden .zo had ik het nog niet bekeken.

groetjes marielle trotse mama van tanja