Er monsters bestaan?


#1

kijk maar!!

Kussies


#2

Zo die is groot!!!

Enne…hoe is het met jouw buik? Ook zo groot als die schildpad?? Vertel vertel, hoe is het??

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo


#3

jeetje zeg idd een monster hahaha

vond sofie het leuk bij de dieren

groetjes bianca


#4

fantastisch vond ze het , maar rare was de olifant waar ze op tv zo dol op is deed haar weinig,wij maar zeggen kijk een olifant,ze was daar snel uitgekeken, de visjes en slangen en aapjes waren wel erg mooi, voor de rest is de rolstoelbaan naast het restaurant ook erg leuk om mee te spelen… ach ja wij hebben een hele leuke dag gehad in het noorderdierenpark,echt leuk park(alleen in mijn herinnering was het groter maar ja al jaren niet meer geweest he dan krijg je dat)

Kussies


#5

Brr…wat een eng monster!! Maakt hij ook van die enge geluiden?? (omdat Sofie haar handjes voor haar oren houdt!)
Binnenkort wil ik ook dolgraag met Stephan (en “husbandje” natuurlijk!) naar de dierentuin. Lijkt me echt super-leuk!!

Groetjes, Bianca


#6

op de een of andere manier doet ze altijd de handjes vor de oren als het eng wordt… handiger zou zijn voor haar ogen maar nee eigenwijze sofie doet ze voor haar oren

Kussies


#7

hihihi Sofie was toch vroeger bang voor harde geluiden? Denk dat ze daarom nog steeds dr handjes voor dr oren doet!

Heb ook een foto van Eva met een eng dier, zal m ff opzoeken, was gister

Leuke foto hoor! Geweldige dierentuin, in Emmen!!

Eva is trouwens nooit ergens bang voor, heeft ze van dr papa hoor, ik ben nl een bang kippetje

Groetjes, Els


#8

Onze Shannen is niet zo´n held. Vind alles prachtig op een afstandje hahahaha heeft ze vast van haar vader.

Christa


#9

Emmen is echt een mooie dierentuin!!! De laatste keer dat wij daar waren heeft Lucas het grootste gedeelte geslapen

We zijn een paar weken geleden in Rhenen geweest. Dat is nog eens een leuke niet te grote dierentuin voor kleine kinderen!
En over een tijdje hebben ze daar een hele mooie heeeeeeeele grote overdekte speeltuin!

Groetjes Miriam