Goed doel?


#1

Hallo allemaal!

Weet iemand misschien een goed doel om babyspullen aan te doneren?
Wij hebben het zo goed en ik zou graag spullen die ik niet meer gebruik weggeven zodat ze bijv. voor aidsbaby’s of misbruikte kindjes oid gebruikt kunnen worden. Dat lijkt me beter dan het op marktplaats verkopen voor een paar centjes.

Groetjes,
Inge


#2

Hallo Inge,

kijk es op www.allegoededoelen.nl
en dan kan je catagorie kiezen en dan krijg je lijst met goede doelen…

succes !


#3

Dank je!
Daar staan inderdaad een hele lading goede doelen op voor kinderen, alleen de meesten willen geld ipv spulletjes, dus vandaar dat ik hoopte dat er iemand was die daar iets voor wist.

Groetjes,
Inge


#4

Inge, ik zie dat je in Brabant woont. In Goirle (net onder Tilburg) is een opvanghuis voor (tiener)moeders die bijv. door huiselijk geweld onderdak zoeken. Zie www.debocht.nl.

Daar heb ik destijds ook een berg babykleertjes enzo naar toe gebracht. Zijn ze heel blij mee. Ik bracht het ook liever daarheen dan dat ik er op marktplaats mee ging zeulen en er nog een paar centen voor zou krijgen.

Groetekes, Sje


#5

Ha Sje,

bedankt voor de tip, ik ga er direct achteraan, ik werk nl. in Rijen dus ik kom 4 dagen in de week langs de afslag Goirle!

Groetjes,
Inge


#6

Ah, da’s tof! Bel wel even van tevoren met welke spullen ze wel en niet wat kunnen doen. Volgens mij zijn ze met alles heel blij. Ik heb er destijds kleertjes en flessenspenen naar toe gedaan.

Laat even weten hoe het afgelopen is he?!

Groetekes, Sje


#7

Ha Sje,

de link in jouw antwoord werkte niet, maar de site klopte wel, vreemd hè!
Ik heb ze net een mailtje gestuurd en gevraagd wat ze kunnen gebruiken. Zoë is pas 5 maanden maar ik heb bijv. een extra Maxicosi, ooit ergens bijgekregen en kleertjes en rompertjes maat 56-62, zo kan ik misschien elke keer als ik weer een stapel heb die ik niet gebruik wat brengen, kom er toch praktisch langs.
Ik hou je op de hoogte!

Groetjes,
Inge


#8

Toppertje ben je!!!

Groetekes, Sje


#9

Ik heb een mailtje naar De Bocht gestuurd en ze zijn inderdaad blij met alles, kun je gewoon bij de receptie afgeven. Ze verkopen het dan voor een heel klein beetje in hun tweedehandswinkeltje aan de bewoonsters en van de opbrengst doen ze dan weer dingen voor de bewoonsters.
Ik ga van de week of volgende week ff een grote tas brengen, misschien dat ik op deze manier nog meer dames hiertoe aan kan zetten…?

Groetjes,
Inge


#10

Hé, wat goed Inge! Super dat je ze daar blij gaat maken!

En inderdaad, voor iedereen die in de buurt van Goirle woont of komt, als je baby/kinderspullen kwijt wilt, dan is daar in elk geval een goed adres.

Groetekes, Sje


#11

Weet er iemand een mooi plekje voor speelgoed en babykleertjes in de omgeving van Maarssen/Utrecht?

Kijk voor leuke kraamkadootjes op sluikreclame stel ik niet op prijs…


#12
quote:
Kijk voor leuke kraamkadootjes op sluikreclame stel ik niet op prijs.
wattuh???

Ik woon ook in de buurt van utrecht, zal eens even gaan neuzen… ik zie wel regelmatig beurzen, maar dat is geen goed doel…

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker


#13

De link is verwijderd mamakim omdat het sluikreclame is

Tries


#14

oooh, ik snaphem. Ik dacht dat het 1 zin was.

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker


#15

een opvanghuis voor jonge moeders! wat een goed idee zeg!
ik doe mijn kleding (waaronder name-it en ducky beau) nu gewoon bij de kledinginzameling van school omdat ik geen liefhebbers ervoor heb
kon met google helaas geen opvanghuizen in de buurt van Alkmaar vinden…