Wat als toetje?


#1

Hallo,

Wat geven jullie je kindjes na de warme prak als toetje.
Ik heb een paar keer danoontje start gekocht, maar mogen ze al joghurt met diksap of vanille vla enzo. Ben benieuwd wat jullie geven.
Ze hoeft echt niet iedere dag een toetje, maar als ze niet veel van haar prakje heeft gegeten is het wel lekker om nog iets na te geven,
Ze krijgt nu ook nog wel eens 100cc opvolgmelk na als ze slecht heeft gegeten.
Maar een toetje zou dan ook wel volstaan.

Groet Vanessa mama van Senna.


#2

Hoi, Ik gaf gewoon een toetje wat wij aten. Gewoon vla of yoghurt.
Groetjes Maaike


#3

hoi
ik geef nog geen toetje , want ze eet best veel en anders krijg ik die fles om 19uur er niet in hihhihi
maar die danoontjes zijn toch goed?? volgens mij mogen ze nog geen gewone vla enzo omdat ze nog geen koeienmelk mogen , of dat moet weer veranderd zijn

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd


#4

Hoi,
Ik geef meestal yoghurt of die nieuwe toetjes kwarkolino.
Die zijn er in aardbei en perzik smaak. Vind ie heerlijk!
Zou niet weten wat je anders nog kan geven.


#5

Ik geef altijd babyyoghurt, vind ze heerlijk.
Ook als ze gewoon alles opgegeten heeft, en dan om een uur of 7 nog een fles.
Gaat er altijd in als zoete koek…
(Zou ze daarom zo groot zijn?)

Liefs Wendy


#6

Vanaf een maand of 7 kan je yoghurt gaan geven, of kwark. Zelf geef ik altijd yoghurt met soms fruit, maar geen sap oid erin. Danoontjes heb ik ook nooit gegeven, daar zit toch weer suiker in.

Gr Sandra


#7

ik geef meestal baby kwark dat vindt ze heerlijk maar soms geeft ik ook wel eens gewoon vla of zo of ijs als het warm is.


#8

Wat is babykwark?? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Gr Sandra


#9

ik geef britt altijd een toetje na en meestal is dat yoghurt met vla en door dan is het niet zo zuur.
en af en toe als ik geen toetje heb dan krijgt ze een beetje appelmoes.


#10
quote:
Wat is babykwark?? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Gr Sandra


dat kan je halen bij lidel baby kwark is net zo iets als danontje maar dan alleen kwark hihihihi


#11

Wij hebben geen Lidel. Ik zal eens kijken bij ons in de supermarkt.

Gr Sandra


#12

Ik geef ze yoghurt of vanilevla, Danoontje heb ik nooit gegeven. Zit echt enorm veel suiker in.

liefs van Diana



#13

hi,

als jullie kwark geven, wat voor kwark dan? halfvolle, of volle? of magere? en mag je ook vanille kwark geven? mijn zoon is 10mnd.
Bij ons in de plusmarkt heb je kinderkwark (huismerk ,danoontje look a like) mag hij die ook? je hebt ze nl ook in grotere proties, 100cc bakjes. en een stuk voordeliger…

x chan

ps : ik ga s even die babykwark scoren bij de lidl als ik er 1 tegen kom!

x Floss


#14

van het cb mocht ik met 9 maanden gewone yogurt geven. Liefst volle gemengd met water. Is ook goed om te oefenen om te drinken uit een bekertje (lukt nog voor geen meter) en Nanik vind het inderdaad ook veel te zuur. Ik geef ook danoontje of inderdaad bay kwark. Ik vergeet het ook vaak omdat wij geen toetje eten en Dewi (8 jaar) helemaal geen melkprodukten lust

Bianca


#15

hoi,
Op het cb zeiden ze dat ik met yogurt kon beginnen als toetje.
Ik wissel het af, soms yogurt met diksap omdat ze gewone yogurt niet zo lekker vind en soms danootje. heb nu ook yogolino geprobeerd en dat vind ze ooklekker.
liefs patricia


#16

Ik geef altijd magere kwark met een scheutje diksap erdoor. Toen Luca leerde drinken uit een beker gaf ik hem yoghurt in de beker, hij was toen een maand of 8 geloof ik… volgens mij mocht dat wel. Wij eten nooit een toetje, maar luca soms wel en dan dus de kwark. Ik vind danoontje zo’n onzin, inderdaad veel suiker, maar dat zit ook in vla en vruchtenyoghurt, maar ik vind het ook gewoon veel te duur! Gewoon de goedkoopste kwark en diksap, vinden ze heerlijk!!!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker