Kraammand


#1

Heeft iemand leuke ideetjes voor een kraammand of een 10 dagen pakket. Alvast bedankt.


#2

Hoi Ida,

Allereerst welkom op de site.

In de kraammand die ik voor mijn zus heb gemaakt, heb ik alleen maar praktische cadeautjes gedaan zoals een speenketting, billendoekjes, snoetenpoetsers, kledinghangertjes. Ik had er zelfs, omdat zij nogal eens met de hond gaan wandelen in de bossen een setje bij gedaan waarmee je insectenbeten en tekenbeten te lijf kunt gaan.

Groetekes, Sje


#3

Slabben, knisperboekje, kleertjes, strandspeelsetje, pyama, spuugdoekjes, romper, boekje met eerste woordjes, etensbordje(s), eerste tandenborstel, spaarpotje, speelgoed, billendoekjes, potje sudocreme, slofjes, rammelaar, bal, tijdschrift, iets voor de moeder, klein insteekfotoboekje, badspeeltjes, etc.
Ik heb zelf een aantal pakketten gehad voor m’n zoontje. Dit soort dingen zaten daarin. Leuk om te geven en te krijgen, al die kadootjes… Succes!
Groetjes, Mariëlle en Joël



#4

Ow ja iderdaad wat de damens hier boven me zeggen had ik ook
Ik kreeg ook een luiertaart en ik vond dat super leuk
Ik maak ze nu ook zelf als er een vriendin van me bevallen is
Ow ja bij ons in de kraammand zat ook wat voor papa
En ik vond dat zo leuk
Want vaak word de papa vergeten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#5

Hoe maak je een luiertaart eigenlijk, Heleen??
Groetjes, Mariëlle en Joël



#6

Tip: als je een luiertaart maakt, neem dan geen newborn luiertjes. Mensen laten die luiertaart altijd een aantal weken staan omdat het zo’n leuk cadeau is en tegen de tijd dat ze de luiertjes in gebruik gaan nemen, is de kleine mop al uit de newborn gegroeid. Dus altijd 1 of 2 maten groter nemen voor een luiertaart!

Mariëlle, voor een luiertaart, maak je rolletjes van luiers (elastiekjes omheen doen om ze opgerold te kunnen laten zitten, of een stukje scotch-tape). Die rolletjes zet je rechtop tegen elkaar en daar bind je een lint omheen. Dat is je eerste laag van de luiertaart. Zo maak je nog een iets kleinere laag en die zet je op de eerste laag zodat je een bruidstaart-achtige taart krijgt. Versieren met leuke kleine cadeautjes. Cellofaan eromheen en klaar is je luiertaart.

Altijd een superleuk en praktisch cadeau!!!

Groetekes, Sje


#7

luiertaart is altijd leuk om te geven en te krijgen.
Ik maak meestal een taart van…

Wedela buikjesolie
Wedela cremebad
sudocreme
speentje
venkelthee
een thee boeket voor mama
en een lekkere douche en creme voor mama
iets lekker voor papa en mama hahah chocolade of zo

en als kraamkado altijd een shirtje van simplycolors vind ik geweldige site

groetjes van nvh en Joyce


#8
                                     Hallo,

Leuk de reacties op mijn vraag op wat je in een kraammand kan doen. De luiertaart ga ik ook maken ( was ik al van plan) Dat vind ik zo leuk!! Ok een leuk idee is om er lange vingers tussen te plaatsen. Dank jullie wel voor de reacties


#9

ehm volgens mij was het laatste berichtje niet de bedoeling. ik wil niet zeuren hoor maar volgens mij moet je toestemming hebben om reclame te maken voor jezelf, en zeker als je met die rede een acount op ikkeben aanmaakt… maar ik kan het mis hebben


#10

Ik heb het reclameberichtje gemist maar op de andere forumsite waar ik woon, kwam ik in een topic met dezelfde titel ook een reclamebericht tegen. Zal dezelfde wel zijn geweest. Net even gecheckt en die site bestaat sinds vorige maand, dus druk, bezig overal reclame te maken.

Op die andere site heb ik het berichtje er meteen uitgeknikkerd en de webmaster gevraagd het betreffende lid de zogenaamde rode knop te geven.

Smakeloos om zo ongevraagd de site van een ander binnen te vallen. Kan ik heel slecht tegen.

Groetekes, Sje