Ik veel babyspullen verkoop?


#1

Hoi allemaal,

Misschien niet de juiste plek, maar ik doe het lekker toch. Dit stukje staat ook op PB van de babypagina, dus sommige zien het nu dubbel.

Ik kom dus ruimte te kort. En daarom doe ik alles wat ik niet meer nodig heb weg. Sommige spullen heb ik zelfs dubbel (waaronder kinderwagen). Misschien weet jij iemand of ben je zelf iemand, die het wilt hebben. Het gaat om zakken en dozen met jongens kleertjes vanaf maat 62 tot en met 86. Door 1 kind gedragen dat er snel uitgroeide. Van rompertjes tot jasjes. Zomer en winter. Allemaal vanaf 2000 gekocht (meeste 2001/2002). Een combi kinderwagen, groen/geel geruit, 1 jaar door 1 kind gebruikt. Is nu wel 3 jaar oud. Het matrasje en dekentje zit er niet bij (zit bij mijn andere kinderwagen)Wel een wagenzak, een lakentje en een dekenovertrekje. 2 luieremmers, 1 aankleedkussen , 1 badje en witte hoge badstandaard, een oudere Chicco (heel veel kleurtjes, wasbaar) wipstoeltje. Nog in prima staat. Een 3 jaar oude Easy Bob autostoeltje in het donkerblauw, met paar witte stippeltjes, met hoofdverkleiner (soort Maxi Cosi dus). Bij elkaar slechts 1 jaar gebruikt.
Lakentjes voor ledikantjes (te klein gekocht voor mezelf), hydrofiel luiers, onderleggers voor bedjes, hydrofiel washandjes, navelbandjes. Zelfs nog wat babyspeeltjes.
Ik wil het niet per stuk weg doen, geen idee wat ik er voor moet vragen dan en ik wil echt opruimen!
Het is echt in 1 koop (oke, behalve natuurlijk 2 luieremmers, kan me voorstellen dat je dr maar eentje wilt ) en ik wil het verkopen voor E 80,=.

Dus als je iemand kent die het misschien niet zo breed heeft of gewoon niet te duur wilt doen (tis al zo duur tegenwoordig!)en dr uitzet helemaal compleet wilt maken met vooral de duurdere dingen, mail dan ff. Ik hoor nog wel?? Oh ja, ik woon dus in Amersfoort.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo


#2

sorry mo

geen tweede op komst!

Kussies


#3

Tsja, ons huis is vol dus hier geen vijfde meer, sorry!

By the way… ik heb nog een hele berg positiekleding te koop dus als je iemand vind die jouw spullen overneemt vraag dan even of ze nog positiekleding nodig heeft.

Groetjes Marielle


#4

Gaat lekker, wipstoel, speelgoed en kleertjes zijn verkocht. Doe het toch maar apart. Nog liefhebbers voor een Happy Baby kinderwagen??? Met deken trouwens. Of een Easy Bob? Of baduitzet???

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo