Chat


#1

Hallo!!

Wat een leuke site is dit zeg!! Ik had echt eerder internet moeten nemen! Had geen benul dat er zo veeel moeders gezellig met elkaar willen kletsen!!
Misschien is het leuk om een chat te openen op deze site???

Groetjes Charon


#2

hoi
we hebben ooit een chat gehad maar die werd alleen maar bezocht door schoolklassen vol met kinderen van een jaar of 13

maar ik vraag me nog even iets af, je inlognaam is :mama van thoams(3) en robin(1)

moet dat niet Thomas zijn?

groetjes Kim, mama van

en


#3

Hai!!

Tja, dat moet inderdaad Thomas zijn…Ik heb dat wel vermeld bij mijn persoonlijke gegevens…Ik kan het nu niet meer wgkrijgen…ban niet zo’n computerexpert zeg maar

Wat jammer van die chat. Kun je niet proberen om de site alleen toegenkelijk te maken voor mensen die bv. al meer dan 50 of 100 berichtjes hebben achtergelaten?
Extra motivatie, en je moet wel series zijn…

Groetjes Charon


#4

site moet natuurlijk chat zijn…(kun je de site niet alleen toegankelijk maken voor…)

groetjes Charon


#5

ik kan je inlognaam wel voor je veranderen als je dat wilt.

groetjes Kim, mama van

en


#6

Hai!!

Dat zou mooi zijn!!! Ik vermoed, dat ik hier voorlopig nog niet uitgekeken ben, dus de getallen achter de namen van mijn kids mogen ook wel weg eigenlijk…straks zijn ze 5 en 7!! haha!!
Gewoon : Mama van Thomas en Robin!
Dat is denk ik het beste!!

Alvast hartstikke bedankt!!
Groetjes Charon


#7

ps… ik lees net, dat je net weer bent van vakantie…
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Laat die naam maar even zitten hoor! Ik zie het vanzelf wel!!! Geniet maar even lekker van je kinders!!!

Groetjes Charon!!


#8

Hihihihi je kan je inlognaam niet zelf veranderen, dat kan alleen Kim aangezien deze site van dr is. Dus ik zou er toch maar mee instemmen. Tja die chat liep verder ook niet echt.



#9

Hai!

Kim kwam zelf met het aanbod om mijn naam aan te passen, aangezien ik een typfoutje had gemaakt, en me toen niet realiseerde, dat die voor eewig vast zou blijven staan…(lekker handig weer…hihi)
Toch bedankt hoor…
Groetjes Charon


#10

hoi heb je naam aangepast! let op je wachtwoord is niet veranderd maaar wel je inlog naam dus…

mama van Thomas en Robin

groetjes Kim, mama van

en


#11

Hai !!

Bedankt voor het veranderen, Kim!!
Stukken beter zo…

Groetjes Charon!!